Nee, want HBO.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:56 schreef Cubs het volgende:
Kan je naar the wire kijken bij de Amerikaanse streaming?
Ik heb House of Cards op aanraden van zowat de rest van de wereld doorgekeken maar het was zwoegen. Ben niet onder de indruk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Maaike120 het volgende:
Heb vorige week Orange is the new black in twee dagen gekeken, geweldig! Wilde nu House of cards gaan kijken na alle goede berichten over deze serie.. Moet zeggen dat ik er moeilijk in kom en nu na twee afleveringen twijfel of ik uberhaubt verder ga kijken. Meer mensen hier ervaring mee? Verder kijken of niet?
Ga nu ook maar doorkijken, aan de reacties te zien komt het nog en zo niet is t jammerquote:Op donderdag 6 februari 2014 06:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb House of Cards op aanraden van zowat de rest van de wereld doorgekeken maar het was zwoegen. Ben niet onder de indruk.
Dit. Ijzersterke serie, met wat gezonde diepgang. Wat mij betreft worden ze niet veel beter gemaakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken van HoC: ik vind het nu al een geweldige serie, maar ik ben ook fan van Kevin Spacey. Daarnaast is het volgens mij een serie met een heel breed scala aan lijntjes...die moeten allemaal opgebouwd worden. Het zijn geen hapklare brokken, gelukkig
Doorkijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken van HoC: ik vind het nu al een geweldige serie, maar ik ben ook fan van Kevin Spacey. Daarnaast is het volgens mij een serie met een heel breed scala aan lijntjes...die moeten allemaal opgebouwd worden. Het zijn geen hapklare brokken, gelukkig
Ik heb destijds gekeken naar die sticks, maar als ik het goed begrepen heb zijn ze vaak net zo underpowered als de tv's zelf. Ik heb daarom een minix neo x7 gekocht. werkt prima, en speelt materiaal zonder stotteren af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:22 schreef Funksoldier het volgende:
Iemand ervaring met de androidstick om met een niet-smarttv (lg) toch netflix te kunnen bekijken?
tv heeft wel bepaalde functies zoals film afspelen via usb e.d. maar geen apps. Is voor mijn ouders.
Dank je. Ziet er goed uit! Denk alleen dat dit voor hen net te prijzig is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb destijds gekeken naar die sticks, maar als ik het goed begrepen heb zijn ze vaak net zo underpowered als de tv's zelf. Ik heb daarom een minix neo x7 gekocht. werkt prima, en speelt materiaal zonder stotteren af.
de x5 is wat goedkoper, en ook prima. ik vond het prijsverschil uiteindelijk minder groot dan de prestaties.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:23 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Dank je. Ziet er goed uit! Denk alleen dat dit voor hen net te prijzig is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb House of Cards op aanraden van zowat de rest van de wereld doorgekeken maar het was zwoegen. Ben niet onder de indruk.
de eerste drie afleveringen gezien bij release. Was een beetje vreemd, is het wel beter geworden?quote:
Ik ben ook gestopt met kijken na 2 afleveringen. BB heb ik ook op aanraden van heel de wereld doorgekeken maar nu na 2,5 seizoen heeft het me nog steeds niet gegrepen zoals een Game of Thrones, Suits, Californication etc dat wel doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 06:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Als BB je na 2.5 seizoenen nog niet trekt, dan moet je er idd gewoon mee kappen. There's no accounting for tastes zeggen zequote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met kijken na 2 afleveringen. BB heb ik ook op aanraden van heel de wereld doorgekeken maar nu na 2,5 seizoen heeft het me nog steeds niet gegrepen zoals een Game of Thrones, Suits, Californication etc dat wel doen.
seizoen 3 vind ik uiteindelijk alles prima bij elkaar komen, goed einde van het seizoen iig... 2 was idd wel iets chaotisch ja, maar vond ik ook uiteindelijk prima et volgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eerste seizoen is tof. Compenseert met de vreemde en eigenaardige sfeer de vele losse eindjes en het chaotische plot. Seizoen 2 is een leuke setting, alleen is alles echt all over the place en in seizoen 3 ben ik halverwege afgehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |