abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:53:37 #181
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136431244
Blue Mountain State.. Wat een lompe humor.. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136431355
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Re het volgende:

[..]

seizoen 3 vind ik uiteindelijk alles prima bij elkaar komen, goed einde van het seizoen iig... 2 was idd wel iets chaotisch ja, maar vond ik ook uiteindelijk prima et volgen
Ik kon het ook wel volgen allemaal (seizoen 2) maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was gewoon too much voor mij, teveel thema's. Alsof ze geen keuze konden maken. Misschien dat ik seizoen 3 ooit nog een keer af ga kijken maar ik verloor mijn interesse gewoon na een half seizoen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:03:25 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136431464
Is seizoen 3 van AHS al op een internationale Netflix te zien? En zo ja: op welke?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:16:59 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136431835
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Copycat het volgende:
Is seizoen 3 van AHS al op een internationale Netflix te zien? En zo ja: op welke?
denk het niet, laatste aflevering was vorige week
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:18:17 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136431887
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Re het volgende:

denk het niet, laatste aflevering was vorige week
Ah okay. Ik zag in diverse landen idd alleen de eerste twee seizoenen staan. Dat zal mettertijd wel komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136432757
AHS seizoen 1 gezien en vond ik niet geweldig, begon wel leuk maar vond het al snel erg rommelig en niet heel boeiend meer. Ook totaal geen spanning of schrikmomenten wat dat betreft. Ben wel benieuwd naar seizoen 2.

Blue Mountain State heb ik de eerste twee afleveringen van gezien maar vond ik echt verschrikkelijk, snel weer mee gestopt.
pi_136434848
Gisteren Drive gekeken goede film een beetje een bizarre rol van Ryan Gosling , ik zat de hele film met een what the fuck gebeurde er gevoel .
Wel goed maar je moet wel tegen bloed kunnen als je deze film kijkt
pi_136435549
Ik ben fan van documentaires. Sinds ik Netflix heb, keek ik bijvoorbeeld naar:

Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Into the wild (tsja, wel zwaar geromantiseerd)

Wat raden jullie me aan om nog meer te kijken op Netflix NL?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:26:30 #189
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_136435724
Kon je nu voor Netflix NL ook gewoon van die giftcard 12 maanden abo's kopen via Ebay?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 13:39:16 #190
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136436179
Zonde dat Borgen niet op Netflix staat, wordt hoog tijd.
pi_136437026
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kon je nu voor Netflix NL ook gewoon van die giftcard 12 maanden abo's kopen via Ebay?
yep.
pi_136438527
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ah okay. Ik zag in diverse landen idd alleen de eerste twee seizoenen staan. Dat zal mettertijd wel komen.
Seizoen 2 duurde in ieder geval achterlijk lang voordat 'ie te koop / te huur en op Netflix te streamen was. Hopelijk dat het met seizoen 3 niet weer zo lang duurt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_136454382
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:

Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game

The square!
pi_136454815
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:02 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

yep.
Dus je kan gewoon zo'n gift card van 25-30 euro kopen en die invoeren, heb je een jaar lang een netflix account?!?

100% legaal? Als dat zo is neem ik dat zeker! Leuk cadeau ook..!
pi_136460788
The square inderdaad en The crash reel die gaat over een ski kampioen die een hersenletsel krijgt en hoe die ineens een heel ander leven krijgt , vond het heel ontroerend.
pi_136460957
Boss staat er tegenwoordig op. Leuk om eens te kijken voor wie van hard politiek drama houdt. DHet gaat over de burgemeester van Chicago die aan een zeldzame vorm van degeneratieve dementie blijkt te lijden en alles doet om zijn macht te behouden. De burgemeester is een fantastische rol van Kelsey Grammer (Frasier) die ik alleen kende van komische rollen. Hier is hij niet grappig meer.
Het is natuurlijk zwaar overdreven met veel geweld en blonde hardbody-assistentes met bril en mantelpakjes en niemand deugt uiteraard.
Anderzijds heeft of had Chicago altijd de reputatie als de meest corrupte stad van de USA te zijn, dus als geheel is het wel een mooi uitvergroting van de geschiedenis. En het is nog eens goed geschreven, goed geacteerd en goed in beeld gebracht.
http://www.priceforpower.com/
anonieme razernist
pi_136461105
quote:

Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game

Moet je eigenlijk even een lijst van Netflix usa opzoeken, die barst van de docus, inclusief non-mainstream (over aliens, 9/11, geopolitiek, etc)
  Admin zaterdag 8 februari 2014 @ 04:57:53 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_136461123
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef NoCigar het volgende:
Boss staat er tegenwoordig op. Leuk om eens te kijken voor wie van hard politiek drama houdt. DHet gaat over de burgemeester van Chicago die aan een zeldzame vorm van degeneratieve dementie blijkt te lijden en alles doet om zijn macht te behouden. De burgemeester is een fantastische rol van Kelsey Grammer (Frasier) die ik alleen kende van komische rollen. Hier is hij niet grappig meer.
Het is natuurlijk zwaar overdreven met veel geweld en blonde hardbody-assistentes met bril en mantelpakjes en niemand deugt uiteraard.
Anderzijds heeft of had Chicago altijd de reputatie als de meest corrupte stad van de USA te zijn, dus als geheel is het wel een mooi uitvergroting van de geschiedenis. En het is nog eens goed geschreven, goed geacteerd en goed in beeld gebracht.
Die zit ik net te kijken, goed spel van "Frasier'zeg, zo had ik hem nog nooit gezien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_136461564
Ik heb even verder gekeken naar van die kaartjes van ebay, je moet dan vaak een US account aanmaken. Kom je met een US account nog wel gewoon in de Nederlandse bibliotheek (zoals je met een Nederlands account ook in de US bibliotheek kan?)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:41:26 #200
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_136461918
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef NoCigar het volgende:
^O^ Die gaat op het lijstje. Bedankt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:37:00 #201
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_136462737
quote:

Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game

idd the sqaure
we are legion
the biggest movie ever sold
auswitz
food inc.
ailleen.
mee bekant vangde gin haas.
pi_136462865
Gisteren begonnen met Californication, en meteen weer 7 afleveringen achter elkaar gekeken natuurlijk..

Lekker luchtige, vlotte serie. Niet veel inhoud, maar wel erg leuk als afwisseling _O_
pi_136463748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 08:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik heb even verder gekeken naar van die kaartjes van ebay, je moet dan vaak een US account aanmaken. Kom je met een US account nog wel gewoon in de Nederlandse bibliotheek (zoals je met een Nederlands account ook in de US bibliotheek kan?)
Ja maar de 'Mijn lijst' optie werkt niet meer als je met een Amerikaans account in Nederland bent. En de kans dat zo'n code via ebay met gestolen creditcards is gekocht is ook aanwezig. Zodra Netflix dat ziet trekken ze je giftcard in.
pi_136464258
Wat is een fatsoenlijk apparaat om Netflix op te gebruiken? Ik kan ook een nieuwe tv kopen maar het is natuurlijk een stuk goedkoper een mediaplayer ofzo te kopen :')
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:58:46 #205
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_136464489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is een fatsoenlijk apparaat om Netflix op te gebruiken? Ik kan ook een nieuwe tv kopen maar het is natuurlijk een stuk goedkoper een mediaplayer ofzo te kopen :')
Ik gebruik AppleTV en dat werkt ideaal :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:00:58 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_136464523
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:58 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik gebruik AppleTV en dat werkt ideaal :)
Mee eens :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_136464632
PlayStation!
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 8 februari 2014 @ 12:26:30 #208
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_136465164
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik gebruik de WD TV Live. Ook gelijk goed in te zetten als media player.
pi_136465295
quote:
Ik gebruik meestal m'n Apple TV. Is prima voor <100 euro. Ik heb het ook op m'n Xbox, maar dan moet je wel LIVE Gold hebben. Playstation werkt ook prima.

En er is ook nog zo'n goedkoop kastje van Google. Chromecast heet dat? Misschien kan het daar ook wel op.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:37:02 #210
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_136465438
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:31 schreef OverRated het volgende:
En er is ook nog zo'n goedkoop kastje van Google. Chromecast heet dat? Misschien kan het daar ook wel op.
Ja, dat kan. Zie ook: https://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromecast/
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')