SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik kon het ook wel volgen allemaal (seizoen 2) maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
seizoen 3 vind ik uiteindelijk alles prima bij elkaar komen, goed einde van het seizoen iig... 2 was idd wel iets chaotisch ja, maar vond ik ook uiteindelijk prima et volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was gewoon too much voor mij, teveel thema's. Alsof ze geen keuze konden maken. Misschien dat ik seizoen 3 ooit nog een keer af ga kijken maar ik verloor mijn interesse gewoon na een half seizoen.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
denk het niet, laatste aflevering was vorige weekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Copycat het volgende:
Is seizoen 3 van AHS al op een internationale Netflix te zien? En zo ja: op welke?
Ah okay. Ik zag in diverse landen idd alleen de eerste twee seizoenen staan. Dat zal mettertijd wel komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Re het volgende:
denk het niet, laatste aflevering was vorige week
yep.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Kon je nu voor Netflix NL ook gewoon van die giftcard 12 maanden abo's kopen via Ebay?
Seizoen 2 duurde in ieder geval achterlijk lang voordat 'ie te koop / te huur en op Netflix te streamen was. Hopelijk dat het met seizoen 3 niet weer zo lang duurt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zag in diverse landen idd alleen de eerste twee seizoenen staan. Dat zal mettertijd wel komen.
The square!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben fan van documentaires. Sinds ik Netflix heb, keek ik bijvoorbeeld naar:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Into the wild (tsja, wel zwaar geromantiseerd)
Wat raden jullie me aan om nog meer te kijken op Netflix NL?
Dus je kan gewoon zo'n gift card van 25-30 euro kopen en die invoeren, heb je een jaar lang een netflix account?!?quote:
Moet je eigenlijk even een lijst van Netflix usa opzoeken, die barst van de docus, inclusief non-mainstream (over aliens, 9/11, geopolitiek, etc)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Die zit ik net te kijken, goed spel van "Frasier'zeg, zo had ik hem nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef NoCigar het volgende:
Boss staat er tegenwoordig op. Leuk om eens te kijken voor wie van hard politiek drama houdt. DHet gaat over de burgemeester van Chicago die aan een zeldzame vorm van degeneratieve dementie blijkt te lijden en alles doet om zijn macht te behouden. De burgemeester is een fantastische rol van Kelsey Grammer (Frasier) die ik alleen kende van komische rollen. Hier is hij niet grappig meer.
Het is natuurlijk zwaar overdreven met veel geweld en blonde hardbody-assistentes met bril en mantelpakjes en niemand deugt uiteraard.
Anderzijds heeft of had Chicago altijd de reputatie als de meest corrupte stad van de USA te zijn, dus als geheel is het wel een mooi uitvergroting van de geschiedenis. En het is nog eens goed geschreven, goed geacteerd en goed in beeld gebracht.
http://www.priceforpower.com/
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:09 schreef NoCigar het volgende:
Boss staat er tegenwoordig op. Leuk om eens te kijken voor wie van hard politiek drama houdt. DHet gaat over de burgemeester van Chicago die aan een zeldzame vorm van degeneratieve dementie blijkt te lijden en alles doet om zijn macht te behouden. De burgemeester is een fantastische rol van Kelsey Grammer (Frasier) die ik alleen kende van komische rollen. Hier is hij niet grappig meer.
Het is natuurlijk zwaar overdreven met veel geweld en blonde hardbody-assistentes met bril en mantelpakjes en niemand deugt uiteraard.
Anderzijds heeft of had Chicago altijd de reputatie als de meest corrupte stad van de USA te zijn, dus als geheel is het wel een mooi uitvergroting van de geschiedenis. En het is nog eens goed geschreven, goed geacteerd en goed in beeld gebracht.
http://www.priceforpower.com/
idd the sqaurequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Ja maar de 'Mijn lijst' optie werkt niet meer als je met een Amerikaans account in Nederland bent. En de kans dat zo'n code via ebay met gestolen creditcards is gekocht is ook aanwezig. Zodra Netflix dat ziet trekken ze je giftcard in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik heb even verder gekeken naar van die kaartjes van ebay, je moet dan vaak een US account aanmaken. Kom je met een US account nog wel gewoon in de Nederlandse bibliotheek (zoals je met een Nederlands account ook in de US bibliotheek kan?)
Ik gebruik AppleTV en dat werkt ideaalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is een fatsoenlijk apparaat om Netflix op te gebruiken? Ik kan ook een nieuwe tv kopen maar het is natuurlijk een stuk goedkoper een mediaplayer ofzo te kopen
Mee eensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:58 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik gebruik AppleTV en dat werkt ideaal
Ik gebruik de WD TV Live. Ook gelijk goed in te zetten als media player.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is een fatsoenlijk apparaat om Netflix op te gebruiken? Ik kan ook een nieuwe tv kopen maar het is natuurlijk een stuk goedkoper een mediaplayer ofzo te kopen
Ik gebruik meestal m'n Apple TV. Is prima voor <100 euro. Ik heb het ook op m'n Xbox, maar dan moet je wel LIVE Gold hebben. Playstation werkt ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja, dat kan. Zie ook: https://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromecast/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:31 schreef OverRated het volgende:
En er is ook nog zo'n goedkoop kastje van Google. Chromecast heet dat? Misschien kan het daar ook wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |