Het aanbod klinkt mij niet geheel legaal in de oren (itt netflix).quote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Sinds ik dit heb ontdekt is er weinig Netflix meer voor mij, maybe tip voor mensen? http://ditistv.nl/
moet nog uitgezonden wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Yess Californication seizoen 6![]()
Hopelijk gooien ze t laatste seizoen er ook snel op.
dit ja. Voor de minder legale activiteiten loopt er een hdmi tussen mn pc en av receiver. American Idol enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het aanbod klinkt mij niet geheel legaal in de oren (itt netflix).
Ongeveer net zo legaal als mijn popcorn hour en newsgroup/private trackers.
En even de video gekeken, feit dat ze met filetransfer sites en opensubtitles werken zegt alles eigenlijk. En dan nog openlijk zendtijd krijgen bij RTLquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dit ja. Voor de minder legale activiteiten loopt er een hdmi tussen mn pc en av receiver. American Idol enzo.
Eerst had je op zo'n radiozender (538, 3FM ofzo?) en in de Spits!krant ook reclames voor hele goedkope iPads, na honderden bestellingen bleek dat gewoon een oplichterssite te zijn, die radiozenders en krant hadden gewoon niks gecontroleerd van dat bedrijf, gewoon geld vangen voor de reclame en uitzendenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En even de video gekeken, feit dat ze met filetransfer sites en opensubtitles werken zegt alles eigenlijk. En dan nog openlijk zendtijd krijgen bij RTL
Ik ken het apparaat (niet van hebben). De series en films worden illegaal gehost. Downloaden en streamen is inderdaad legaal. Probleem is dat die hosters snel verdwijnen vaak. En dan heb je een kastje zonder inhoud omdat je apps geen bestanden meer kan vinden. Ondertiteling door middel van trial and error (kijken welke wel gelijk loopt). Verre van ideaal dus. En de klap op de vuurpijl. De prijs! Dat kastje is voor 20 euro ergens in china te halen. Enige wat hun nog doen is een logootje er op plakken. Weggegooid geld. Zelfde als dat softwarepakket wat digitale tv vervangt. Als eenmaal de streams verdwijnen, heb je niks meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Sinds ik dit heb ontdekt is er weinig Netflix meer voor mij, maybe tip voor mensen? http://ditistv.nl/
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
behalve dat dit riekt naar spam, is het gewoon een omgebouwde rasberry pi met wat linkjes naar streamwebsites. En op een gegeven moment doen die het niet meer en dan heb je een hele dure mediaspeler die niets meer afspeeltquote:Op zondag 2 februari 2014 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
En die CTA, hoe slecht ookquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hond kan dit helemaal niet doen.
De controller app voor je iPhone IS de XBMC Remote. Deze meneer verkoopt dus gewoon iets wat eigenlijk gratis is. Oplichting.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef donald_dick het volgende:
Ow, en de mediaspeler zit er heel erg uit als XBMC
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef donald_dick het volgende:
Op het einde zie je aan zijn gezicht dat hij er geen kut van snapt
Franklin Jekyll.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:15 schreef donroyco het volgende:
En alwaysonhold is gewoon Franklin J. Koll (wat een mongolennaam trouwens)
Franklin Kneus Jekyll.quote:
Hij heeft zich netter aangekleed en minder stoer laten uitzien dan op zijn Twitterfoto. Mijn god.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
De controller app voor je iPhone IS de XBMC Remote. Deze meneer verkoopt dus gewoon iets wat eigenlijk gratis is. Oplichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |