De sfeer wordt er zo niet beter op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:13 schreef Corniel het volgende:
Zwabberhark overdrijft (een beetje, maar toch) over hoe zwaar de Balijbrug is
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
even snel terug lezen maar ik kom al googlend niet uit op een lopersknie...
Jou houden we vooral hier voor je verslagen, natuurlijk, niet vanwege enig hardlooptalent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De sfeer wordt er zo niet beter op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Was dat niet in 2012?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelukkig is daar 2015, het jaar waarin Marty McFly op een hoaverboard door de straten heen vliegt.
nee, dat was een photosoep: http://www.villagevagabon(...)e-date.html?spref=fbquote:
Dat plaatje wordt elk jaar weer gephotoshopped zodat mensen denken dat het zover is!quote:
Als ik af ga op wat mij op naam leuk of locatie leuk lijkt dit jaar uit de WLW, dan is het de marathon in Zeeland in Oktober. Gewoon om de omgeving maar dat ga ik niet reddenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zoek op wanneer de inschrijving open ging vorig jaar, en zet op die datum dit jaar in je agenda dat je je wellicht wil inschrijven.
Ik heb al een hele lijst van loopjes klaar staan voor het jaar, waarvan er genoeg nog niet eens een datum hebben.
http://www.dutchrunners.n(...)%5Bsoortparcours%5D=quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Als ik af ga op wat mij op naam leuk of locatie leuk lijkt dit jaar uit de WLW, dan is het de marathon in Zeeland in Oktober. Gewoon om de omgeving maar dat ga ik niet redden
Zijn er overigens zeeuwen hier die nog een leuke loop kennen in Zeeland?
Marathon van Zeeuws Vlaanderenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Als ik af ga op wat mij op naam leuk of locatie leuk lijkt dit jaar uit de WLW, dan is het de marathon in Zeeland in Oktober. Gewoon om de omgeving maar dat ga ik niet redden
Zijn er overigens zeeuwen hier die nog een leuke loop kennen in Zeeland?
Wowquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.dutchrunners.n(...)%5Bsoortparcours%5D=
En bedankt!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Marathon van Zeeuws Vlaanderen
Halve van Renesse
Kustloop Vrouwenpolder (in september ergens)
Zakloop in Nisse
Trail by the Sea
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Swets, je hebt volgens de NZ'se google PMS
sommige dingen moeten gewoon gezegd worden....ik had ook altijd al het gevoel dat er een zweem van overtrokkenheid rond de Balijbrug hing en nu is het doek dus gevallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De sfeer wordt er zo niet beter op.
Niets, maar dan ook niets is nog echt in deze wereld. Het zal ongetwijfeld een mokerslag van jewelste zijn voor de meesten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sommige dingen moeten gewoon gezegd worden....ik had ook altijd al het gevoel dat er een zweem van overtrokkenheid rond de Balijbrug hing en nu is het doek dus gevallen
Ja, dat was dan weer wél echt. Helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:21 schreef motorbloempje het volgende:niet vanwege enig hardlooptalent.
Wat gaat er gewebshopt worden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Quoi het volgende:
Zo, en dan mag ik eens even lekker webshoppen van mezelf vanavond
Oja hij wou toen de fatties op sleeptouw nemen. Wat zal die man beenspieren ontwikkelen. /garpjequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe staat 't eigenlijk met je lokale beginnershardloopclubje, rd?
Niet-hardloop-gerelateerde dingen (oa een buff, aan verslaafd sinds Schotland), maar openstaand voor hardloop-gerelateerde dingen. Kan álle kanten opquote:
Nice! Dat wil ik ook welquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet-hardloop-gerelateerde dingen (oa een buff, aan verslaafd sinds Schotland), maar openstaand voor hardloop-gerelateerde dingen. Kan álle kanten op
Altijd leuk!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Quoi het volgende:
Zo, en dan mag ik eens even lekker webshoppen van mezelf vanavond
Een goed doel dacht ik zo. Ik loop liever in m'n eentje, maar snap best dat je veel motivatie kunt halen uit het lopen in een groep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Merkte, na mijn oproep, dat er genoeg mensen zijn die wel willen lopen maar niet in hun eentje de stap durven te nemen,dus als het dan samen kan....
Ah, top! Leuk!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Moblo,daar beginnen we in maart me,eerst de bollen er uit. Meesten lopen al maar zoeken gewoon wat gezelschap., ik verwacht een man/vrouw of 8.
En als er een totale beginner tussen zit hobbel ik daar lekker mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |