SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 30-01-2014 22:39:58 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo mijn mini lunch rondje is een mid-ochtend mini rondje geworden, zo toch maar naar mijn werk (tis een te grote rotzooi thuis om geconcentreerd te kunnen werken).
Rondje zelf was; 500 m wandelen, 1 km in 5 min, uitwandelen naar huis. 15 minuten onderweg geweest.
Oh well still beats sitting on the couch at home I guess.
Wel de kans om nu wat meer te kijken hoe de hartslagmeter het beste gedragen kan worden, en het lijkt erop dat als ik hem onder een van mijn pectoralis major (aka moobs) hang het beter werkt. Shirt zal dan minder contact maken, dus minder interference door statische elektriciteit.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zorg dat hij strak genoeg zit, die band. Afgelopen zondag 100x moeten lopen hijsen. Ik zie 't maar als een teken dat ik afval. Ofzo.
Oh, en ik wil zaterdag even langs http://www.accelerateuk.com/ voor nieuwe schoenen
Ja doei.![]()
Hmz pijntje in de knie. *slingert google aan* Ja hoor, lijkt op een beginnende springers/lopers knie
Die hadden we nog niet gehad.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz pijntje in de knie. *slingert google aan* Ja hoor, lijkt op een beginnende springers/lopers knie
Aan buitenkant van je knie?![]()
Recht aan de voorkant, onderkant van de knieschijf. Gekke is... gisteren niet gelopenquote:
Vandaag maar ff niet lopen en weer wat extra rek en strek oefeningen aan mijn steeds verdere repertoire toevoegen.![]()
Vanavond/morgenochtend gaat de inschrijving voor 'mijn' meimarathon open. Ik ben nog hevig aan het twijfelen en heb ze net een mail gestuurd met de vraag of terugvallen naar de halve op diezelfde dag ook een optie is mócht de training niet naar wens verlopen. Aan de ene kant weet ik wel dat het me zal lukken (al dan niet met veel pijn en moeite), maar ik vind 't ook doodeng
Ja doei.![]()
Nou danquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Aan de ene kant weet ik wel dat het me zal lukken![]()
![]()
Ja, nou, ik denk dat ik wat zekerder ben als ze zeggen dat ik eventueel terug kan vallen
Wel old school trouwens: het gaat met post inschrijvingen. Dus uitprinten, opsturen, en het is een kwestie van 'wie het eerst komt...'dus als je enveloppe onderop de stapel ligt heb je pech
Ja doei.![]()
Zoiets (goed ideequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:42 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb je iemand van je AV neergehoekt?). Maar dan op het werk en dan verbaal. Te lang achter de feiten aan gelopen.
Grandioos off-topic, maar goed.
SwetsIngrijpen. Eventjes gas terug, dan weer gas op die trainingen.
![]()
Onder je sportbhquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zorg dat hij strak genoeg zit, die band. Afgelopen zondag 100x moeten lopen hijsen. Ik zie 't maar als een teken dat ik afval. Ofzo.
Oh, en ik wil zaterdag even langs http://www.accelerateuk.com/ voor nieuwe schoenenDat doe ik altijd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, ik wurm 'm ook wel daaronder, maar dat blijft ook niet altijd zitten, zeker niet bij veel zwetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Onder je sportbhDat doe ik altijd.
Ja doei.![]()
Vanochtend boven de 5 km uitgekomenhttp://www.endomondo.com/workouts/user/14141239
Na Evy les 9 had ik nog energie over en was nog lang niet thuis. Gelukkig stond de muziek op repeat en heb ik nog +- 3x2 minuten rennen (tussendoor 2 min lopen) er achteraan gedaan.Dat is naar... Ik heb een aantal jaar geleden een dom ongeluk gehad waarbij ik twee jaar lang last had van mijn knie. Nu is het bijna twee jaar geleden dat ik er last van had maar het speelt nu ook alweer opquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: