SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Haha, ja. Binnenkort kun je weer terug naar school en dan begint alle ellende weer. Maar je gaat waarschijnlijk toch weer weg had ik begrepenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben al een beetje door eindje wezen toeren met de auto maar werd er eerlijk gezegd depressief van, er zit echt weinig leven in onze steden.
Dat en ik zag de primark
had precies hetzelfde toen ik terug kwam uit japanquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
werd er eerlijk gezegd depressief van, er zit echt weinig leven in onze steden.
Utrecht is net zo man, je weet het.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eindhoven.God dan noem je ook een verpauperde stad.
quote:
zal het vandaag updaten was gister toen ik het topic aanmaakte al 43 uur wakkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:52 schreef fathank het volgende:
Wanneer komt er weer eens een op update?
Smegmanus vond het nodig om de reeks te sluiten vanwege anderhalve pagina aan crap, wat een stortvloed aan bagger in fb opleverde. Esn aantal zijn daarvoor geband.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
gdvr
gisteren met een Italiaan ff lats pull ups gedaan/ cable rack geshared.
Are you from Poland or Rusia or something ? was het eerste wat i zei![]()
No lol just Dutch. Are you from Spain?
njheh no, Italy...
Italiaan aanzien voor een spanjaard ehehhehh oeps![]()
Die zal wel harder zijn aangekomen denk![]()
![]()
Posten wij ooit iets anders dan crap?quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:52 schreef fathank het volgende:
Wanneer komt er weer eens een op update?
Smegmanus vond het nodig om de reeks te sluiten vanwege anderhalve pagina aan crap, wat een stortvloed aan bagger in fb opleverde. Esn aantal zijn daarvoor geband.
dont be so, stay positive jessica!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ja. Binnenkort kun je weer terug naar school en dan begint alle ellende weer.
tfw niet om 4 uur 's nachts een 32cm pizza voor ¤3 kunnen kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef seto het volgende:
[..]
had precies hetzelfde toen ik terug kwam uit japan
>tfw niet meer om 4 uur 's nachts dronken met vrienden naar de supermarkt
zijn da druksquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Always close up shake beker properly when travel![]()
LOL!quote:
Ik zei toch al dat je op een Pool leek/lijkt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
gdvr
gisteren met een Italiaan ff lats pull ups gedaan/ cable rack geshared.
Are you from Poland or Rusia or something ? was het eerste wat i zei![]()
No lol just Dutch. Are you from Spain?
njheh no, Italy...
Italiaan aanzien voor een spanjaard ehehhehh oeps![]()
Die zal wel harder zijn aangekomen denk![]()
![]()
Knap kut: Hoe moet dat nou met je gains? (no poeder, no gains).quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Always close up shake beker properly when travel![]()
ja ff analyzeren hoeveel mammoth er verloren is gegaan lolquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knap kut: Hoe moet dat nou met je gains? (no poeder, no gains).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |