Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn intensieve gesprek met klasgenoot is sinds eergister een gestrand...we hebben sindsdien niet meer gepraat. Weet niet wat ik ervan moet denken. Ik merkte dat hij een beetje "anders" werd toen ik op zijn vraag antwoordde dat ik . het leven in de randstad wel zie zitten als ik een baan aangeboden krijg ( hij woont in een kleine dorp wAar hij volgens mij ook wil blijven). Vanaf dat antwoord liep t vast
Ik dnek gewoon dat laatste.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.
Nah, straks ken je der nog!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verblijd mij eens en drop een pic in dm box.
Ik ken geen mensen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah, straks ken je der nog!
Jep. Of ze heeft haar account verwijderd.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Viezze het volgende:
Als een match uit de lijst verdwijnt ben je dan geblokkerd?
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tipsquote:
Je lijkt m'n neefje wel toen hij z'n eerst vis ving, had beet en rende daarna in paniek over de stijger omdat hij geen idee had wat hij moest doen. Ga dan niet vissen!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tips
lololol. True, vraag gewoon om ervaringen wat betreft opties voor dates buiten het standaard drankje doenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je lijkt m'n neefje wel toen hij z'n eerst vis ving, had beetje en rende daarna in paniek over de stijger omdat hij geen idee had wat hij moest doen. Ga dan niet vissen!
Je was in de eerste tindertopics al aanwezig. Ik maag toch hopen dat je nu onderhand wel weet wat te doen?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tips
Dat was topic 5 dacht ik. Vroeg mij af of er al nieuwe inzichten zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je was in de eerste tindertopics al aanwezig. Ik maag toch hopen dat je nu onderhand wel weet wat te doen?![]()
Hoe is het trouwens met de italiaanse vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |