Bucketlist denk ik dan ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Socrates- het volgende:
Wat is je doel precies? Een dagje met haar zwemmen en haar een keer in je auto uitnodigen?
In dat geval hoop ik dat het niet lukt.quote:
Correctie: bij haar in de auto zitten (dus zij achter het stuur), het liefsye een Roadtrip van 2x 150 kilometer naar Duinrell, heb zelf overigens geen rijbewijs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Socrates- het volgende:
Wat is je doel precies? Een dagje met haar zwemmen en haar een keer in je auto uitnodigen?
Opzich kunnen wij praten. Zei het niet dat je toch alleen maar met jezelf praat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Correctie: bij haar in de auto zitten (dus zij achter het stuur), het liefsye een Roadtrip van 2x 150 kilometer naar Duinrell, heb zelf overigens geen rijbewijs.
Ben ovetigens niet geinteresseerd in seks, doe liever een scheikundepracticum dan seks.
Ja joh, een meisje waarvan je net het bestaan hebt ontdekt gaat even samen met jou 2x150km rijden...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Correctie: bij haar in de auto zitten (dus zij achter het stuur), het liefsye een Roadtrip van 2x 150 kilometer naar Duinrell, heb zelf overigens geen rijbewijs.
Flikker op uit R&P met je verzonnen teringtopics.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Erno-BE het volgende:
Mij lijkt het leuk om 1 met een meisje te gaan zwemmen en 2 bij een meisje in de auto te zitten. Als dat gebeurt is heeft ze functie meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |