Foto's op facebook.quote:
Heet geen Joram van der Sloot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef HPLC het volgende:
Duinrell![]()
Ga naar het strand, kan je ook makkelijker het lijk dumpen
Ik heb pics maar die ga ik niet publiceren, aangezien de namen van deze meiden erboven staan.quote:
Dat de Nieuwe Droomvrouw gelijk met mij theorie-examen had en in november haar rijbewijs heeft gehaald en ik twee keer gezakt ben bewijst wel anders.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:32 schreef jatochneetoch het volgende:
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur
oke het is vast een troll maar toch een serieus antwoord danquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb pics maar die ga ik niet publiceren, aangezien de namen van deze meiden erboven staan.
Natuuurlijk, dat is hetquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb pics maar die ga ik niet publiceren, aangezien de namen van deze meiden erboven staan.
Even gek dit hoor; praat eens met haarquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Erno-BE het volgende:
Ik ben 20, zat een jaar boven haar. Zij zit nu in 6v, ik had vorig jaar vwo-examen gedaan.
Heb eerder havo gedaan en ben vanuit 5 havo doorgestroomd naar 5vwo. Vandaar dat er 2 jaar leeftijdsverschil.is, terwijl zij pas 1 jaar nadat ik eindexamen heb gedaan zij eindexamen mag doen.
Hoe kunnen we dit dan ook serieus nemen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef Erno-BE het volgende:
Ik lijk meer op Braddie2.0; moeite met omgang met meisjes, moeite met rijexamens.
Sowieso wordt ik in elk subforum niet serieus genomen, ook niet hier. Enigste verschil met de KLB is het ontbreken van trieste smileys.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef HPLC het volgende:
Duinrell![]()
Ga naar het strand, kan je ook makkelijker het lijk dumpen
Waar kan ik haar ontmoeten dan? Zit niet meer op school. En om haar rooster op te zoeken en dan op het.tijdstip naar Doetinchem te fietsen als ze klaar is met de lessen om haar onderweg tegen te komen is erg stalkerig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef aequus het volgende:
[..]
Even gek dit hoor; praat eens met haar
Tja, er is wel een dorpskroeg, maar.ik weet niet of ze daar komt. Ben er in ieder geval nooit geweest. Verder ken ik niet veel personen die haar ook kennen, dus dan ik ook niet achterhalen waar en wanneer ze gaat stappen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef phantium het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dit dan ook serieus nemen?![]()
"Er schijnt een heel leuk meisje 200 meter van me vandaan te wonen"
Dus je weet niet of het een leuke meisje is?![]()
Als je haar zo graag wil ontmoeten.. misschien moet je dan eens rondvragen waar ze gaat stappen en ga dan gewoon daar een keer met haar praten?
Ik zou zeggen, ga er een keer heen en je ziet het vanzelf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tja, er is wel een dorpskroeg, maar.ik weet niet of ze daar komt. Ben er in ieder geval nooit geweest. Verder ken ik niet veel personen die haar ook kennen, dus dan ik ook niet achterhalen waar en wanneer ze gaat stappen.
ze woont 200 meter van je vandaan, denk eens creatief een reden om aan te bellen of als je haar een keer ziet rondlopen haar aanspreken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waar kan ik haar ontmoeten dan? Zit niet meer op school. En om haar rooster op te zoeken en dan op het.tijdstip naar Doetinchem te fietsen als ze klaar is met de lessen om haar onderweg tegen te komen is erg stalkerig.
Bij aanbellen kan het altijd iemand anders zijn die opendoet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef aequus het volgende:
[..]
denk eens creatief een reden om aan te bellen
In Gaanderen ken ik maar twee andere jongens, die ook nog eens in een andere stad studeren en op kamers wonen. Bovendien heb ik niet veel met deze jongens. Had bij een van de jongens ook een nacht stappen in Doetinchem afgewezen (dacht dat er meer mensen kwamen). En om nou alleen in een kroeg te hangen, is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef phantium het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga er een keer heen en je ziet het vanzelf.
And there's always plenty more fish in the sea ;-)
Het stinkt altijd in een kroeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bovendien wordt er in een kroeg gerookt, wat er.voor zorgt dat het stinkt in een kroeg.
Ik vrees dat er op hbo minder leuke meiden zitten dan op vwo/wo. Bij een hbo-meeloopdag werd er een beeld gewekt dat hbo voornamelijk uit hipsters bestaan. Bovendien zijn er bij de Basic-Fit waar ik regelmatig komt ook nooit leuke meiden, alleem maar vmbo-sletten met veel te grote tieten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:31 schreef phantium het volgende:
[..]
Het stinkt altijd in een kroeg.Doet dat er toe?
Als je haar zo graag wil ontmoeten, moet je daar wat voor over hebben.
Ook als dat betekend dat je alleen ergens iets moet gaan drinken o.i.d.
En anders moet je niet zeuren en gewoon verder kijken / geduldig zijn.
Ik zou me er niet zo druk om maken, je bent nog jong en dus tijd genoeg om een leuke chickquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vrees dat er op hbo minder leuke meiden zitten dan op vwo/wo. Bij een hbo-meeloopdag werd er een beeld gewekt dat hbo voornamelijk uit hipsters bestaan. Bovendien zijn er bij de Basic-Fit waar ik regelmatig komt ook nooit leuke meiden, alleem maar vmbo-sletten met veel te grote tieten.
In kroegen zonder personeel mag toch wel gerookt wordt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Euh er mag al jaren niet meer gerookt worden in de kroeg
En het hipster gehalte verschilt natuurlijk per studie
Maar als je zo wil lopen trollen, doe dat in onzin of zo en niet in R&P
Zelfbediening ofzo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In kroegen zonder personeel mag toch wel gerookt wordt?
Verder heb ik op zowel havo als vwo gezeten en op vwo zaten leukere meiden.
Verder vind ik grote tieten niet mooi, kleine tieten zijn mooier.
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef Erno-BE het volgende:
Ik lijk meer op Braddie2.0; moeite met omgang met meisjes, moeite met rijexamens.
Sowieso wordt ik in elk subforum niet serieus genomen, ook niet hier. Enigste verschil met de KLB is het ontbreken van trieste smileys.
Dan moet je toch echt naar een dokter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Erno-BE het volgende:
Mij lijkt het leuk om 1 met een meisje te gaan zwemmen en 2 bij een meisje in de auto te zitten. Als dat gebeurt is heeft ze functie meer.
Bucketlist denk ik dan ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Socrates- het volgende:
Wat is je doel precies? Een dagje met haar zwemmen en haar een keer in je auto uitnodigen?
In dat geval hoop ik dat het niet lukt.quote:
Correctie: bij haar in de auto zitten (dus zij achter het stuur), het liefsye een Roadtrip van 2x 150 kilometer naar Duinrell, heb zelf overigens geen rijbewijs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Socrates- het volgende:
Wat is je doel precies? Een dagje met haar zwemmen en haar een keer in je auto uitnodigen?
Opzich kunnen wij praten. Zei het niet dat je toch alleen maar met jezelf praat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Correctie: bij haar in de auto zitten (dus zij achter het stuur), het liefsye een Roadtrip van 2x 150 kilometer naar Duinrell, heb zelf overigens geen rijbewijs.
Ben ovetigens niet geinteresseerd in seks, doe liever een scheikundepracticum dan seks.
Ja joh, een meisje waarvan je net het bestaan hebt ontdekt gaat even samen met jou 2x150km rijden...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Correctie: bij haar in de auto zitten (dus zij achter het stuur), het liefsye een Roadtrip van 2x 150 kilometer naar Duinrell, heb zelf overigens geen rijbewijs.
Flikker op uit R&P met je verzonnen teringtopics.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Erno-BE het volgende:
Mij lijkt het leuk om 1 met een meisje te gaan zwemmen en 2 bij een meisje in de auto te zitten. Als dat gebeurt is heeft ze functie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |