SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierIf not now, then when.![]()
Is er ergens een vergelijk van machine legpress tov squat? Legpress is enige watik vandaag gedaan heb. Geen genen meer over, maar hevelt niks in rug en core (wat ook de reden was dat ik legpress gebruikt laatste tijd).
Wel eens een formule gezien maar daar klopte geen reet van
[ Bericht % gewijzigd door Snakey op 29-01-2014 21:23:13 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vandaag weer lekker gelift. 4x10x40 ohp. Geen last. Volle bak eraan weer zonder problemen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
kun je mijn lapje tekst met vraag nog terughalenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef Snakey het volgende:
Zo, beetje opgeruimd wat hier niet thuis hoorde.
Stond onder jouw waarschuwing ...Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Bij de strength standards op bv. http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html, moet je daarbij denken aan pure spiermassa of het hele plaatje? Ik kan mij namelijk voorstellen dat iemand met een bf van 30% een groot verschil in kracht standaarden ondervindt wanneer hij bv. lichamelijk 100kg weegt maar dus maar eigenlijk 70kg aan spier heeft. Zijn geen grote getallen maar kan toch al snel tussen de 10-30kg wegen.
Wat is jullie gedachte hierover?![]()
![]()
Zie hierboven, per ongeluk meegenomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
kun je mijn lapje tekst met vraag nog terughalen
Stond onder jouw waarschuwing ...![]()
Is geen universele formule, iedere legpress is andersquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef stinkie het volgende:
Is er ergens een vergelijk van machine legpress tov squat? Legpress is enige watik vandaag gedaan heb. Geen genen meer over, maar hevelt niks in rug en core (wat ook de reden was dat ik legpress gebruikt laatste tijd).
Wel eens een formule gezien maar daar klopte geen reet vanBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Idd. Ik squatte zeg maar 100-110 5 rm. En de ene leg press was 180-200 5 rm. De ander was 350-400 8rm ofzo. Dus totaal nutteloos om te vergelijken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Is geen universele formule, iedere legpress is anders
Je wordt al moe van het kijken.
Beter stopt die de tijd in een c&j/ snatch en gaat die front squaten of overhead.![]()
nice! nu kan je zonder zorgen progressie maken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef fathank het volgende:
Vandaag weer lekker gelift. 4x10x40 ohp. Geen last. Volle bak eraan weer zonder problemen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
holy shitquote:
eerste rep vraagt alleen wel wat veel van je lol
wel goed voor je obliques![]()
lolquote:
idd.
en gewoon 1:1 liefst met een spiegelreflex o.i.d. niet met een lachspiegel in de gym / fish eye lens app lol
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 30-01-2014 07:58:43 ]![]()
Gewoon lichaamsgewicht nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:47 schreef MrGuma het volgende:
Bij de strength standards op bv. http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html, moet je daarbij denken aan pure spiermassa of het hele plaatje? Ik kan mij namelijk voorstellen dat iemand met een bf van 30% een groot verschil in kracht standaarden ondervindt wanneer hij bv. lichamelijk 100kg weegt maar dus maar eigenlijk 70kg aan spier heeft. Zijn geen grote getallen maar kan toch al snel tussen de 10-30kg wegen.
Wat is jullie gedachte hierover?![]()
heb ook de kast volstaan nuquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Travel. het volgende:
Panzer, chocomel bij AH in de aanbieding. Meteen 10 gekochtBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
haha dat is klote jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doar krijg ik 'jeugdpuistjes' van.
smeert lekker de boel dicht volgens mij hahahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nee eckte echtequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Eigen merk?
Morgen effe langs de api.![]()
![]()
Choco > puistjequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doar krijg ik 'jeugdpuistjes' van.![]()
![]()
Iets zegt me dat het niet goed voor je gewrichten is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
holy shit
eerste rep vraagt alleen wel wat veel van je lol
wel goed voor je obliquesOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Puisten van gehakt? Ik heb gelukkig nog nooit ergens puisten van gekregen. Ook niet van whey.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:31 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Vast mega puisten invasie. Maar heb ik nu ook al van dat tyfus kut half gehakt.![]()
Ik krijg instant puisten van aardbeienquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Puisten van gehakt? Ik heb gelukkig nog nooit ergens puisten van gekregen. Ook niet van whey.
Srs
Als ik 1 aardbei eet heb ik morgen een puist of 2 op mn smoel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: