quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr.
Totdat het afgelopen isquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang duurt deze ellendige koude nog?
Het is nog maar net begonnenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang duurt deze ellendige koude nog?
Deze donderdag gaat dat verpesten...quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele lijn onder de 0. Nou ja, op die ene twijfelaar na en zelfs die is nauwelijks koud te noemen. Komt die hellmannloze winter
Ik betwijfel het. Gelukkig houd het weer zich niet aan de wensen van de mens, maar ik hoop er stiekem wel op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deze donderdag gaat dat verpesten...
Voorlopig staan we op virtueel 2,1 punt nu.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Gelukkig houd het weer zich niet aan de wensen van de mens, maar ik hoop er stiekem wel op.
Overdag gaat 't wel lukken denk ik. 's avonds gaat een ander verhaal worden ben ik bang.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Voorlopig staan we op virtueel 2,1 punt nu.
Morgen is +2 of hoger tussen 10:00 en 20:00 toch wel noodzakelijk, om de koude nachten te compenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |