Totaal niet lekker, lust ik niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is er mis met gemeentepils?
Jammer dat die geen suikervrije maken. Geweldige limonades.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit is toch wel 1 van de betere reine claude's
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Het is gewoon top spul!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heeft echt zo'n smerige zoetstof smaak.
Je bent een verwent geval dus.quote:
Hee, die ken ik niet, waar zijn die te koop?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Of Tesseire, maar die heb ik nog nooit gezien in NLquote:
In Groningen kan je gewoon bij de Jumbo terecht. Maar ik durf niet te zeggen of dat voor heel Nederland opgaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, die ken ik niet, waar zijn die te koop?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bent een verwent geval dus.
Wil je weleens in de woestijn zien lopen zonder water bij je. Kijken of je ook zo kritisch bent met je "lust ik niet."als je om iets van vocht smacht bij dorst.
Ik wel, bij de webshop van AH! Sowieso daar wel een en ander aan suikervrije limonadesiroop. Teisseire citroensmaak is mijn favoriet op het moment.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:54 schreef Beelzebufo het volgende:
Of Tesseire, maar die heb ik nog nooit gezien in NL
Ranja is een merknaam die tot soortnaam geworden is, net als aspirine, thermosfles, etc, antonomasia noem je dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ranja is toch altijd oranje limonade?
Afkomstig van het Spaanse woord Naranja (= sinaasappel).
http://www.hethanzehuis-webstore.nl/zoek/hooghoudt bezorgt ze thuis...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, die ken ik niet, waar zijn die te koop?
In Limburg hebben we ze ook (bij de Jumbo)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:17 schreef Distinction het volgende:
[..]
In Groningen kan je gewoon bij de Jumbo terecht. Maar ik durf niet te zeggen of dat voor heel Nederland opgaat.
Ha, die heb ik toevallig gisteren gehad. Kreeg ik aangeboden in die winkel bij de Akerk. Moet zeggen dat ik gok dat het met koud water lekkerder zal zijn dan met warm water.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef Marco001 het volgende:
Die franse die je bij de Akerk in Groningen kunt kopen.
Weet het merk zo niet, maar die citroenranja.wel 6 euro ofzo voor een fles, maar gaat ook 2x zo lang mee als gewone ranja, misschien zelfs 3x zo lang.
Deze is gruwelijk lekker inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad, is gewoon een kwestie van wennen.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:38 schreef CrashO het volgende:
Gewoon water leren drinken. 't is net als (zwarte) koffie, bier of rode wijn. Je smaakpapillen zijn verneukt met die zoete troep, gewoon een weekje doorzetten en dan ga je water gewoon lekker vinden. (en je hebt 10 liter voor 1 cent.. ) dus spaart je nog geld uit ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |