die chick is ook gewoon kk naïef tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:10 schreef vera166 het volgende:
Terechte klacht![]()
Vind het echt jammer dat er echt mannen zijn die mensen zo behandelen. Nou zijn er ook hoeren op de wereld, maar wat ik lees in de OP kan gewoon echt niet![]()
Jezusnaar om te lezen. Voor het eerst in klb
.
Ja dat is ook waar inderdaad!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Matip het volgende:
[..]
die chick is ook gewoon kk naïef toch
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef Life2.0 het volgende:
als ze echt zo naief waren was ts geen maagd meer
Haten op Pokémonquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
En jij maar pokémon spelen op je zolderkamertje
Nouja, ze is blijkbaar wel met 5 euro thuis gekomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Verder quasi-terechte klacht, maar die chicks zullen ook wel niet veel van niveau hebben neem ik aan
Daar zit wel iets in jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Nouja, ze is blijkbaar wel met 5 euro thuis gekomen.
Leuk! Een nieuwe user. Welkom!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:10 schreef vera166 het volgende:
.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Leuk! Een nieuwe user. Welkom!
hoe heet hijquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef J-Q het volgende:
Ik ken ook zo'n gozer.. Lekker stoer doen bij vrienden van 'm, maar wanneer ze boos is, in tranen tegen haar vertellen dat ie zo gek op haar is en haar niet kwijt wilt
Frustrerend inderdaad. Mongolen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Gengar het volgende:
Veel vrouwen vallen gewoon op dat soort ''badass'' gasten.
Ik had gehoopt dat de alpha male waar vrouwen op geilen iemand was die het voortouw neemt, assertief is en niet bang is voor zijn geslachtsgenoten.
Maar in de praktijk blijkt het niet meer te zijn dan een grote bek hebben en bewijsdrang tegenover je vriendjes.. Dat is dus een alphamale kennelijk..
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef vera166 het volgende:
[..]?
Ik bedoelde meer dat ik normaal gesproken niks geef om wat er ook maar geschreven wordt hier en om dit wel. Ik ben niet echt nieuw.
Nou nee, want aan het eind van de dag gaan ze gewoon met de klootzak mee naar huis. Om vervolgens om fb te posten dat alle mannen klootzakken zijn. Vrouwenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef Spongeboss het volgende:
White knights zullen altijd vrouwen scoren!
Diezelfde gast had van de zomer een scharreltje die hij dan in de speeltuin neukte, omdat hij haar niet bij zijn ouders durfde te neuken. (Zat in de zomer bij zijn ouders).quote:
Ik gun het dat soort gasten niet dat het ze nog lukt ook, normale gasten zou ik het wel gunnen. Is dat dan jaloezie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Matip het volgende:
Ik begin een beetje jaloezie te proeven.
Mooie verhalen voor zijn vriendenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef Gengar het volgende:
[..]
Diezelfde gast had van de zomer een scharreltje die hij dan in de speeltuin neukte, omdat hij haar niet bij zijn ouders durfde te neuken. (Zat in de zomer bij zijn ouders).
Na de zomer toen het studentenleven weer begon heeft hij haar nummer verwijderd en moest hij niets meer van haar hebben. Vertelde ook dat hij bij het klaarkomen soms persongeluk express op haar broek mikte, zodat zij met een spermabroek over straat moest naar haar ouders..
Inmiddels is het februari, en ik verneem nog regelmatig dat zij wanhopige pogingen onderneemt om weer met hem af te spreken. Kun jij als vrouw niet uitleggen waarom zo iemand niet doorheeft dat ze alleen maar wordt uitgelachen?
Ben er bang voor dat dit geen mooi verhaal is.quote:
Oh ik twijfel er niet eens aan dat hij het nog echt doet ook hoor. Liep op een dag zijn kamer in, had hij een heel groot hakenkruis met eronder : HITLER op zijn muur gespoten met een verfspuitbus. Niet omdat hij joden haat, maar omdat hij dat lachen vond.quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef vera166 het volgende:
[..]
Rasautist. Niks beters te vertellen als blijkt dat zn post niet klopt
Ik kan het wel proberen, wordt alleen een lang verhaal met de nodige ':')' reacties naderhand. Dus nee. Dat kan ik niet echt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef Gengar het volgende:
[..]
Diezelfde gast had van de zomer een scharreltje die hij dan in de speeltuin neukte, omdat hij haar niet bij zijn ouders durfde te neuken. (Zat in de zomer bij zijn ouders).
Na de zomer toen het studentenleven weer begon heeft hij haar nummer verwijderd en moest hij niets meer van haar hebben. Vertelde ook dat hij bij het klaarkomen soms persongeluk express op haar broek mikte, zodat zij met een spermabroek over straat moest naar haar ouders..
Inmiddels is het februari, en ik verneem nog regelmatig dat zij wanhopige pogingen onderneemt om weer met hem af te spreken. Kun jij als vrouw niet uitleggen waarom zo iemand niet doorheeft dat ze alleen maar wordt uitgelachen?
Nee, maar zijn vrienden hebben er waarschijnlijk schuddebuikend om moeten lachen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat dit geen mooi verhaal is.
Wat een figuur zegquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Gengar het volgende:
[..]
Oh ik twijfel er niet eens aan dat hij het nog echt doet ook hoor. Liep op een dag zijn kamer in, had hij een heel groot hakenkruis met eronder : HITLER op zijn muur gespoten met een verfspuitbus. Niet omdat hij joden haat, maar omdat hij dat lachen vond.
huehuehuequote:
Moest er om lachen.quote:
Klacht is dat vrouwen zich zo laten behandelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Topic gaat over een achterlijke zwakzinnige en dan alsnog is de klacht: vrouwen
Vrouw naar mijn hart jij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Topic gaat over een zwakzinnige en dan alsnog is de klacht: vrouwen
De klacht gaat over de naïviteit van deze vrouwen. Over die halvegare huisgenoot van TS kan een apart topic geopend worden denk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Vrouwen zouden toch beter moeten weten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik vind de klacht meer dat die dude achterlijk is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Klacht is dat vrouwen zich zo laten behandelen.
Waar het hier om gaat is dat vrouwen met een klein beetje intelligentie hier domweg niet in mee zullen gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Gengar het volgende:
Veel vrouwen vallen gewoon op dat soort ''badass'' gasten.
Ik had gehoopt dat de alpha male waar vrouwen op geilen iemand was die het voortouw neemt, assertief is en niet bang is voor zijn geslachtsgenoten.
Maar in de praktijk blijkt het niet meer te zijn dan een grote bek hebben en bewijsdrang tegenover je vriendjes.. Dat is dus een alphamale kennelijk..
Maar ze is er wel bij dat 'eruit gekankerd' werd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ik vind de klacht meer dat die dude achterlijk is.
Die chicks zijn er toch ook niet bij als hij stoer doet? En dat ene wijf weet toch niet dat hij expres zijn sperma op haar broek mikt?
Omdat vrouwen altijd alleen voor de (in hun ogen) stoerste gasten willen gaan, en dit gedrag dus kennelijk stoer vinden, ondanks dat ze daar zelf (onbewust?) het slachtoffer van zijn..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef Dehelerambam het volgende:
WTF!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef jatochneetoch het volgende:
Doet me denken aan:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef jatochneetoch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een beetje kritisch denkvermogen en mensenkennis hebt merk je meteen op dat die kerel zich niet oprecht gedraagt naar jou toe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Die chicks zijn er toch ook niet bij als hij stoer doet? En dat ene wijf weet toch niet dat hij expres zijn sperma op haar broek mikt?
dafuqquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef jatochneetoch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. En ook toen ze werd afgezeken. Is ook zo. Maar weet jij veel wat die gast tegen haar gezegd heeft daarna? Zal vast wel een mooi en zielig verhaal zijn. Je wil niet weten wat zo'n gast allemaal uit kan kramen als hij niet bij zijn vrienden in de buurt is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef J-Q het volgende:
Maar ze is er wel bij dat 'eruit gekankerd' werd.
Klinkt als een goede gast, maar als chicks niet voor hem gaan om wat voor reden dan ook wil niet zeggen dat ze het verdienen. Laat anderen maar eens normaal doen, dan kunnen zij lekker zichzelf en gewoon lekker naïef blijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Gengar het volgende:
Mijn andere huisgenoot is nog single, ziet er qua uiterlijk niet minder uit, heeft zijn studie al bijna afgerond, is integer, vriendelijk, en heeft eigenlijk nog een stuk meer zelfvertrouwen dan die 2 knuppels uit de OP. Maar hij overschreeuw zichzelf niet, en dus gaan die chicks allemaal op die 2 klojo's af, omdat ze kennelijk niet in staat zijn om verder te kijken dan hun neus lang is..
Wijze woordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef TheOnlyException het volgende:
Als je zo dom bent dat je er in blijft trappen, verdien je het ook hoor.
Domme kutten altijd.
Klopt, dat herken ik in iemand die ik ken en dat meisje is ook keer op keer teruggekomen. Totdat ze hem betrapte op vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Klopt. En ook toen ze werd afgezeken. Is ook zo. Maar weet jij veel wat die gast tegen haar gezegd heeft daarna? Zal vast wel een mooi en zielig verhaal zijn. Je wil niet weten wat zo'n gast allemaal uit kan kramen als hij niet bij zijn vrienden in de buurt is.
True, ze had natuurlijk helemaal niet terug moeten gaan. Helemaal gelijk! Maar uiteindelijk is zij te goeder trouw en die gast niet. Sneu dat zij nog een extra trap na krijgt.
[..]
Klinkt als een goede gast, maar als chicks niet voor hem gaan om wat voor reden dan ook wil niet zeggen dat ze het verdienen. Laat anderen maar eens normaal doen, dan kunnen zij lekker zichzelf en gewoon lekker naïef blijven.
Maar wat kan iemand nog zeggen dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Klopt. En ook toen ze werd afgezeken. Is ook zo. Maar weet jij veel wat die gast tegen haar gezegd heeft daarna? Zal vast wel een mooi en zielig verhaal zijn. Je wil niet weten wat zo'n gast allemaal uit kan kramen als hij niet bij zijn vrienden in de buurt is.
True, ze had natuurlijk helemaal niet terug moeten gaan. Helemaal gelijk! Maar uiteindelijk is zij te goeder trouw en die gast niet. Sneu dat zij nog een extra trap na krijgt.
[..]
Klinkt als een goede gast, maar als chicks niet voor hem gaan om wat voor reden dan ook wil niet zeggen dat ze het verdienen. Laat anderen maar eens normaal doen, dan kunnen zij lekker zichzelf en gewoon lekker naïef blijven.
Wel bij enorm domme wijven blijkbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:09 schreef Gengar het volgende:
[..]
Maar wat kan iemand nog zeggen dan?
Je zet zo'n meisje toch niet zonder enige reden midden in de nacht in Amsterdam het huis uit? Dan kan je wel 1000 x sorry zeggen, maar er was gewoon geen enkele aanleiding, behalve dat het ''grappig'' was.. Dat kun je toch nooit goedpraten lijkt me?
Ik lag in mijn nest.. Daarnaast ben ik niet de grote verlosser die iedereen het rechte pad op zal wijzen. Het had goed geweest als die chick van die ene keer geleerd had, wat helaas niet zo bleek te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
Jij bent er toch ook bij kneus dat je bent, zeg er dan wat van en tik er desnoods 1 op zijn neus.
Ze doet het toch zelf?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:10 schreef vera166 het volgende:
Terechte klacht![]()
Vind het echt jammer dat er echt mannen zijn die mensen zo behandelen. Nou zijn er ook hoeren op de wereld, maar wat ik lees in de OP kan gewoon echt niet![]()
.
Die vrouwen zijn gewoon zo dom zich zo te laten behandelen. Als die wijven een greintje zelfrespect hadden gehad dan zou zo'n kerel ook snel genoeg veranderen aangezien er voor hem dan niks te beleven viel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Je had er best wat van mogen zeggen toen het gebeurde, het gebeurt wel ook in jouw huis namelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:12 schreef Gengar het volgende:
[..]
Ik lag in mijn nest.. Daarnaast ben ik niet de grote verlosser die iedereen het rechte pad op zal wijzen. Het had goed geweest als die chick van die ene keer geleerd had, wat helaas niet zo bleek te zijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef jatochneetoch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wat is dit voor battieboy klacht
Ik zit een verhaal te bedenken, maar dat is duidelijk niet mijn talentquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
Jij bent er toch ook bij kneus dat je bent, zeg er dan wat van en tik er desnoods 1 op zijn neus.
Want?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef JuBoy het volgende:
Mooie verhalen gelezen in dit topic, ik zou de huisgenoten trakteren op een biertje als ze zon verhaal vertellen.
Klopt, en ze hebben zelf niet in de gaten dat ze maar mietjes zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef SchoneZoon het volgende:
Korpsballen zijn dan ook figuren die hun hele leven het buitenbeentje waren of van hun ouders op een bepaalde manier moesten leven (vwo doen, hockey, verheven zijn boven de rest).
En dan komen ze in de grote stad op kamers en kunnen ze niet omgaan met de vrijheid die ze hebben, wat resulteert in extreem gedrag (alcohol, seks etc.)
Of ze proberen inderdaad stoer te doen tegenover hun dispuutvriendjes, omdat ze voor het eerst in hun leven ergens bijhorenWat maar voor tijdelijk is, want na het afstuderen gaat iedereen z'n eigen kant op.
Eigenlijk zou je medelijden met ze moeten hebben
Dat is waar. Al ken ik ook gasten die er goed uitzien (no homo) die dit niet nodig hebben, en gewoon chill in de omgang zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:39 schreef 123dudeguys het volgende:
niks aan te doen. knappe mannen zijn net als knappe vrouwen. Ze kunnen het zich permitteren bitcherig te zijn.
mensen zijn slaven van knappe mensen in het algemeen. Als je dit niet gelooft kijk goed rond en open je ogen, en dan zul je depressief worden hoe oppervlakkig alles eigenlijk is.
enige wat hoop geeft is als ze ouder worden worden ze hopelijk lelijk, kaal en uitgezakt net als wij op fok.
Ze hebben wel status in de zin van rijke ouders en connecties. Misschien dat dat vrouwen aantrekt. Op de een of andere manier vinden ze zo'n corpsbal toch spannender dan een doorsnee student.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, en ze hebben zelf niet in de gaten dat ze maar mietjes zijn.
Het is echt al lang niet meer zo dat het voornamelijk rijkeluiskindjes zijn die bij het corps zitten hoor. Wat mij opvalt is dat je bent wat je zegt voor zulke chicks. Het doet er niet toe waar je vandaan komt, of wat je presteert in het dagelijks leven (nog niet), maar als je maar een grote bek hebt en jezelf geweldig vindt, ook al heb je daar nog niet direct een reden voor, dan ben je al een heel eind bij zulke meiden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ze hebben wel status in de zin van rijke ouders en connecties. Misschien dat dat vrouwen aantrekt. Op de een of andere manier vinden ze zo'n corpsbal toch spannender dan een doorsnee student.
Die op mijn school zitten (hbo) vind ik vaak mietjes. Totaal geen levenservaring, beeld van wat er in de wereld speelt. Zijn ook maar magere ventjes, ben twee keer zo breed, maar dat doet er natuurlijk niet toe. Kan ook zo zijn dat het toevallig die types op mijn school zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef SchoneZoon het volgende:
Ze hebben wel status in de zin van rijke ouders en connecties. Misschien dat dat vrouwen aantrekt. Op de een of andere manier vinden ze zo'n corpsbal toch spannender dan een doorsnee student.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |