abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136162533
Ow ja.. dat topic was ook erg interessant ja... Maar toen niet veel in meegepost omdat nr. 2 nog niet zo opschoot ;) Vanavond maar eens lezen (als ik mijn nieuwsgierigheid over welk boek het gaat zo lang kan bedwingen)

Mooi stel, Soemp! *;
pi_136162604
*ontlurkt* Soemp, wat doe je! Die eerste foto O+ O+ Nu moet ik ook een zusje voor mijn peuter }:| :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136162624
Ok, die nieuwsgierigheid is wel erg sterk...

Leuk boek lijkt me dat, eens kijken of de bieb het hier heeft. En wat een lieve post, soempie. Hoe kijk je er nu tegenaan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

BJ, ken je dit boekje:

[img]http://http://home.planet.nl/~hout0299/plaatjes/vanmij/omslagvanmijgroot.jpg[/img]

Misschien een leuk idee om eens te lezen met Evie (en Liene). :)

Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..

M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje. :D O+

Allereerst hier eens een poosje meelezen. :)
Het is dat de systemen op het werk niet echt meewerken vandaag... maar zal me nu maar weer eens gaan focussen
pi_136162679
Wat leuk weer zoveel foto-updates! En inderdaad, ook ik heb de raarste redenen om de een actiever te volgen dan de ander. Bijvoorbeeld de naam of streepjesdata.

Hier een koortsig jongetje, sneu maar lief.
En een of meer lijkt mij ook een wereld van verschil :Y
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:54:07 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136162689
Soemp wat een mooi meisje zeg!! O+! Die ogen O+!

Hillie ook al zo'n snelle, net zoals Ellie! Mooie dame O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:18:29 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136163229
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost? :D 8)7
Ja, en een hele lieve post ook nog:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..

M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje. :D O+

Allereerst hier eens een poosje meelezen. :)
En nu is dat 2e kindje er gewoon O+ O+ O+
pi_136165747
LB, wat een leuk jurkje O+ Ik wilde echt dat ik ook jurkjes zou kunnen dragen, lijkt me zo relaxed!

Foto's O+ O+ O+ Al die snoetjes, zo eigen en stuk voor stuk om op te vreten! En duo's ook zo tof! Dat is ook iets wat ik me echt nog niet voor kan stellen! Ik denk ook dat dat hier nog wel even zal gaan duren, ik ben nog steeds niet helemaal gewend aan deze ene :@ Eerst dit maar eens in een rustiger vaarwater, voordat we weer het diepe in springen :D
pi_136165766
Soempie, prachtige dochter heb je daar! En een bekend broekje op de eerst foto, die heeft mini flobo hier ook. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136166959
Soempie, je foto's O+

Belle, waarom kun jij geen jurkjes dragen dan? :@ Corrigerende onderjurkjes ftw!!

Ik zit op mijn werk en krijg allemaal foto's toegestuurd van mijn man, die heeft papadag. Maar hij is ook ziekjes en Isa wil weer niet eten, alleen maar slapen. Dus ik zit nu, in plaats van te werken, al een half uur te zwijmelen bij de foto's van Isa tegen mn man aangeplakt op de bank O+

Aan de andere kant maak ik me nu toch weer zorgen. We zijn gisteren nog bij de huisarts geweest en toen zag hij dus dat ze een rood oor had en moesten we heel veel sprayen, maar vandaag schijnt ze dus alleen maar te huilen en te slapen ;( Zo zielig... Volgens de huisarts moesten we alleen terugkomen als de koorts weer opliep, maar dit lijkt me toch ook niet de bedoeling.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:54:53 #265
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136167233
Oh soemp wat een mooie foto's! En die post uit 2012 O+

Brusjes zijn zo leuk! Ze reageren op elkaar, willen samen spelen, de peuter die de hele tijd "samen spelen samen delen" roept, samen liedjes zingen, Kiekeboe spelen en elkaar slaan als het anders gaat dan gepland (het blijven jonge kinderen :') ) O+

ik had gisteren trouwens nog een hele mooie foto van Lauren gemaakt
De facebookers hebben hem al gezien ;)

pi_136169503
Wat een leuke foto pessie!

En die naaimachinekoffer, mijn moeder heeft dezelfde. Naaimachine lijkt ook wel wat op die ze heeft..
pi_136169505
Hè bah, wat sneu Spirit! Maar veel slapen hoort wel bij ziek zijn (griep en verkoudheid enzo hè). Drinkt ze wel genoeg? En dat huilen, tja, dat lijkt mij ook logisch, maar als je het niet vertrouwt gewoon weer terug naar de dokter.

Aah de nieuwe Isabel Marant! Ze heeft in elk geval een bijpassende eclectische outfit aan, Pessie! :+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:08:08 #268
30252 Soempie
Procreating
pi_136169604
Lauren O+ Wat een leuke, vrolijke foto.
Hier ook een 'samen spelen, samen delen' roepende peuter, maar dan bij oudere kindjes nog. Ben benieuwd hoe het gaat zijn over bijvoorbeeld een jaar samen. Ik hoop zoals jij het beschrijft.

Ach spirit wat sneu. Wel heel lief van je man. En zo kom je gewoon niet aan werken toe. :+
En bij Suiker ook een zieke, beterschap!

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef Shandaly het volgende:
Ok, die nieuwsgierigheid is wel erg sterk...

Leuk boek lijkt me dat, eens kijken of de bieb het hier heeft. En wat een lieve post, soempie. Hoe kijk je er nu tegenaan?

Ook dit keer was er hier weer een combinatie van verwondering (kijk nou, dit is ons kindje! Wat is ze klein, kijk die teentjes, enz.) en vanzelfsprekendheid (natuurlijk ben jij ons kindje O+ , dat kon ook niet anders). De vanzelfsprekendheid dat juist zij het was en tegelijk ook die verliefdheid en verwondering, heel bijzonder. En dat je dus inderdaad genoeg ruimte en liefde hebt om ook van een tweede zoveel te houden.

Alleen waar ik met M. echt alle tijd had om alles in me op te nemen is dat met J. minder. Daarom hebben we ook pas na 6 weken wat meer ritme. Ik begreep eerder haar signalen domweg niet. Of ik had in elk geval niet de rust om er goed naar te kijken en er op in te spelen.
En ik vind het jammer dat die verwondering toch wat minder is. Er is wat minder tijd voor en misschien ook omdat ze de tweede is. 's Nachts als ik naar haar lig te kijken of als we samen 'gesprekjes' voeren en naar elkaar lachen dan komt dat gevoel wel hoor. O+

Ondertussen is m'n peuter naar gym geweest, hebben we boterhammen gegeten, gespeeld, geslapen, enz. en ik heb dus geen idee meer wat ik wilde schrijven en of ik zo antwoord heb gegeven op je vraag. :D Ik post maar gewoon, voor een van de twee wakker wordt en er niks meer van komt. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:13:47 #269
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136172012
Ik vond en vind het inderdaad "jammer" dat ik minder tijd had om van Lauren te genieten, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat de babytijd van Nathan heel heftig was (dus alsnog weinig genieten) en zo voorbij was. Elk momentje dat kon heb ik geprobeerd eruit te halen wat erin zat. Was ze op mij in slaap gevallen terwijl het leek alsof er een bom in mijn huis was ontploft, dan bleef ik zitten, genietend van dit kindje, gewoon omdat het nu nog kon. Ontploffende woonkamers blijven wel, baby's zijn maar 1x klein.

Haha laiv, dit is de oude van mijn moeder, ik heb em nu gebruikt om een verjaardagsslinger te maken voor Lauren haar verjaardag.
pi_136173243
Spirit, ik heb 1001 verschillende jurkjes gepast en elke keer barst ik in huilen uit als ik mezelf dan zie :'( Ik ben nog geen jurkje tegen gekomen dat me staat, of waar ik me in ieder geval enigszins prettig in voel. Zelfs niet met corrigerend ondergoed (daarvan heb ik ook nog nooit fijne gevonden die bij mij helpen :') )
pi_136173254
Pessie wat een geweldige foto <3 Mooi ogen heeft ze!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:50:50 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_136173284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Clubsoda het volgende:
*ontlurkt* Soemp, wat doe je! Die eerste foto O+ O+ Nu moet ik ook een zusje voor mijn peuter }:| :+
Ja, doe eens. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136173331
Dat stuit wel op enige logistieke hindernissen :+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:01:57 #274
30252 Soempie
Procreating
pi_136173595
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
:+

Ja, het is jammer dat je geen hermafrodiet bent.. -O-
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:04:52 #275
381212 Gulara
From the future
pi_136173668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom hier soms ook 2 dagen niet, maar knal dan gewoon weer binnen en ga ervanuit dat jullie dat fantastisch vinden oO<
Klopt! *;
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:05:06 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136173676
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
ah, details.... :{w
pi_136174216
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

:+

Ja, het is jammer dat je geen hermafrodiet bent.. -O-
Nou, in het dagelijks leven ben ik daar niet heel rouwig om :+
pi_136175694
Wat een leuke foto's! O+

Oh, en hillie, toevallig dat je het zei, van dat rollen, want Ellie is het vandaag gelukt! *O* Nu ligt ze lekker op haar buik te spelen, verkouden en wel O+.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:12:17 #279
381212 Gulara
From the future
pi_136175828
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef bellelena het volgende:

Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullie :D Die heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent :')
Hier ook. O+
Als we ergens niet uit komen of iets niet weten dan oppert hij ook altijd dat ik het hier maar moet vragen. :D
pi_136177350
Ik heb net gemeet met O+ Spirit O+ . Het was mijn eerste keer: een Fokker irl en het deed niet eens pijn! :P
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:27:35 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136177957
Rollende Ellie *O*

Nog foto's van de minininimeet Limoentje & Spirit?

Belle :* stom is dat he? Ajoh, kind in draagdoek ervoor en gaan ;)

Ik ga voor de 3e plakavond op rij. Nog steeds verkouden en verre van zichzelf -O- Hele tijd aan het miepen en onrustig.

Heb me trouwens opgegeven om met m'n werk mee te doen aan de Roparun (als verzorger). Heel tof, maar wel ruim weekend weg van T ;(

Ohh en naar aanleiding vd discussie over op wie je kind lijkt..:

Thias en Yur, beiden bij 3.5 mnd :+

[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 31-01-2014 18:49:54 ]
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:47:08 #282
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136178560
Leuk die rollende baby's! Hier komt ze tot haar zij en dan zít dat armpje in de weg maar het duurt denk ik niet heel lang meer.

Heel goed doel Gotc wel even weg van T.
pi_136179108
Ooh GotC. Ik vind dat hij eigenlijk ook heel erg op jou lijkt! Hij lijkt op YUR, hoor, maar heeft ook duidelijk dingen van jou. Leuk zo'n mengelmoes. O+

Volgende keer maken we selfies ;)
pi_136179134
Zo hier weer in het land der levenden. Zelf ziek zijn met zorg voor kind is best pittig, helemaal als hij ook ziek wordt :( Was te verwachten dat hij met 2 zieke ouders in huis de dans niet zou ontspringen. Maar gelukkig heeft hij alleen nog verhoging ipv de 38.6 koorts en hij hoest nog een beetje. Blij dat ik de vaccinaties heb overgeslagen. Bedankt voor de support daarin.
M heeft de 8 weken-sprong trouwens achter zich gelaten en is weer een stukje makkelijker. En groter :o Hij slaat nu naar de hangers van de babygym en pakt ze soms stevig vast! Zijn brabbeltjes zijn veranderd, hij stopt bewust z'n knuistje in zijn mond en lacht met geluid O+ Als hij op het voedingskussen ligt dan komt hij soms een paar cm overeind zonder direct terug te vallen en op zijn buik houdt hij zijn hoofd nóg langer omhoog. Hij volgt me als ik langsloop en lacht naar zijn vader die vanachter een raam naar 'm zwaait.
Vandaag heeft hij voor het eerst 2 slaapjes in zijn ledikant gedaan, 40 en 30 minuten, goed begin. Dit is alleen voor overdag, 's nachts nog lekker bij ons.

Geen puf om alles terug te lezen, ik haak gewoon hier aan.
Wel zag ik heel veel mooie foto's voorbij komen O+ , overlevers van een mimimeet Wil ik ook wel! :D , rollende kindjes *O* , ziekige kindjes :*
pi_136179633
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 18:07 schreef Limone het volgende:
Ik heb net gemeet met O+ Spirit O+ . Het was mijn eerste keer: een Fokker irl en het deed niet eens pijn! :P
Oh! Ik wist niet eens dat het je eerste keer was :D Nou als je mij hebt overleefd is de rest een eitje :P en je meisje O+ O+ ooohhh zwijmelzucht O+

Nogmaals dank voor het kado! Ik kwam ermee binnen, man meteen: oh is dat voor mij?? NEE }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_136180175
Wacht maar Mabawa, als hij straks naar het kdv of de gastouder gaat, wordt het andersom. Dan steekt hij jullie aan en is hij beter tegen de tijd dat jullie echt beroerd zijn :P Wel fijn dat het beter met jullie gaat!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 19:30:59 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136180282
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef Limone het volgende:
Ooh GotC. Ik vind dat hij eigenlijk ook heel erg op jou lijkt! Hij lijkt op YUR, hoor, maar heeft ook duidelijk dingen van jou. Leuk zo'n mengelmoes. O+

Volgende keer maken we selfies ;)
Dat vind ik wel leuk om te horen O+

Mabawa, welcome back ;) Zieke kindjes zijn zo zielig..
pi_136180508
GotC, ohhh, hij heeft echt wel wat weg van Yur O+ Wat schattig om te zien zo!
En je hebt ook gelijk, kind in draagdoek is een heel handig camouflage middel ;) :D

Mabawa, wat gaan die eerste ontwikkelingen snel he?! Van zo'n net-geboren kuikentje naar al heuse bewuste bewegingen en kijken O+
pi_136181833
Aaahw, ik zit toevallig de eerste twee pagina's te lezen Cwen O+ Skips O+
pi_136182389
Ben je zelf weer opgeknapt inmiddels Mabawa?
Belle, heb je wel eens bij Sissyboy gekeken voor jurkjes? Leuke winkel, doet me een beetje denken aan jou qua sfeer.
GotC, T. lijkt op deze foto erg op jou vind ik, alleen het mondje is wel erg Yur!
Cwen, rolt ze al ja? Knappe Ellie! En S. van Bubs ook al bijna.. die van mij doet nog mooi niks. Ja, op d'r buik of rug liggen. En zingen (as we speak ligt ze in bed te zingen, dat hoor ik door de babyfoon en het is zoo O+ O+ Vooral als ze er dan af en toe keihard tussendoor rochelt :Y) )
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:27:27 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136182564
T. Lijkt op jullie beide vind ik!

Zingen dat klinkt beter dan het gillen wat S. doet om haar stem te oefenen _O-
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:32:25 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136182762
LB, bedankt voor de tip mbt New Look. Wat een leuk merk! Ik kende het helemaal niet maar die jurkjes O+ O+
pi_136182816
Hilz! *zwaai* Hoe is het met de Senn?

GotC, ik zie er ook een mengelmoes van jullie beiden in! Jouw ogen of oogopslag, voor m'n gevoel.

Juud, zingen? Da's tof! Gillen is hier ook leuker ;).

Mabawa, sterkte! Hier ook alle 3 verkouden, ML is bijna beter en ik begin net. Leuk, een baby ;). Goed voor de weerstand!

Flobo, sterkte! Bekende situatie, helaas...

Nog een vraag: ik lees overal over hardop lachende baby's. Hoewel Ellie heel vaak en breed lacht, zit er nog heel weinig tot geen giechel in, laat staan schateren! Bekend bij iemand?
pi_136182852
Ik heb veel leuke foto's gezien hier O+

Mabawa fijn dat je weer opgeknapt bent
pi_136183002
Ik heb gewoon niet bijgelezen, maar ik moet echt even dit kwijt:

mijn longtime flesweigerende baby heeft vandaag gewoon twee flessen leeg gedronken O+ Sta je dan met je Calma en Avent en Tommee Tippee en weetikveelwat, drinkt hij uit de fles die in de gratis Kruidvatdoos zat :') Ik werd er helemaal emotioneel van, ik ben zo blij dat we hem hebben gevolgd en niet allerlei pressiemiddelen zijn gaan toe passen om hem toch aan die fles te krijgen. Hij geeft zelf aan wanneer hij ergens aan toe is, en blijkbaar was dat vandaag :+

En de laatste twee nachten hebben we allemaal heerlijk geslapen met maar 1 nachtvoeding. Mensen, wat gebeurt er allemaal?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:37:36 #296
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136183076
L-E *G* *G* *G*

Wat fijn!

Goooooooooooooooooooooooooooooo sticker!
pi_136183166
Jeej sticker!!!!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:44:02 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136183433
Sticker for president! *G*!
pi_136183452
LE, wat heerlijk! *G*
pi_136183514
O+ ik zag een mooie J van soempie en een mooie T van Gotc.
go sticker go wat goed zeg.
Mabawa beterschap voor je ventje en ook voor jullie nog.

naar de intratuin met baby en peuter mwah niet zo'n succes. Ean trok al enthousiast haar schoenen uit en denderde zo het klimtoestel in. Ik was bezig om sac de fles te geven toen ik heel hard huilen mama hoorde. Ean kon de ballenbak niet uit, tja daar zat ik dan met baby die ik niet meer kon nemen dat klim ding in.
pi_136184029
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')