Het is dat de systemen op het werk niet echt meewerken vandaag... maar zal me nu maar weer eens gaan focussenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
BJ, ken je dit boekje:
[img]http://http://home.planet.nl/~hout0299/plaatjes/vanmij/omslagvanmijgroot.jpg[/img]
Misschien een leuk idee om eens te lezen met Evie (en Liene).
Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..
M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje.![]()
Allereerst hier eens een poosje meelezen.
Ja, en een hele lieve post ook nog:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost?![]()
En nu is dat 2e kindje er gewoonquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..
M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje.![]()
Allereerst hier eens een poosje meelezen.
Ook dit keer was er hier weer een combinatie van verwondering (kijk nou, dit is ons kindje! Wat is ze klein, kijk die teentjes, enz.) en vanzelfsprekendheid (natuurlijk ben jij ons kindjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef Shandaly het volgende:
Ok, die nieuwsgierigheid is wel erg sterk...
Leuk boek lijkt me dat, eens kijken of de bieb het hier heeft. En wat een lieve post, soempie. Hoe kijk je er nu tegenaan?
Ja, doe eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Clubsoda het volgende:
*ontlurkt* Soemp, wat doe je! Die eerste foto![]()
Nu moet ik ook een zusje voor mijn peuter
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Dat stuit wel op enige logistieke hindernissen
Klopt!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom hier soms ook 2 dagen niet, maar knal dan gewoon weer binnen en ga ervanuit dat jullie dat fantastisch vinden
ah, details....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Dat stuit wel op enige logistieke hindernissen
Nou, in het dagelijks leven ben ik daar niet heel rouwig omquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat je geen hermafrodiet bent..
Hier ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef bellelena het volgende:
Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullieDie heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent
Oh! Ik wist niet eens dat het je eerste keer wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:07 schreef Limone het volgende:
Ik heb net gemeet metSpirit
. Het was mijn eerste keer: een Fokker irl en het deed niet eens pijn!
Dat vind ik wel leuk om te horenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef Limone het volgende:
Ooh GotC. Ik vind dat hij eigenlijk ook heel erg op jou lijkt! Hij lijkt op YUR, hoor, maar heeft ook duidelijk dingen van jou. Leuk zo'n mengelmoes.![]()
Volgende keer maken we selfies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |