Zo hier weer in het land der levenden. Zelf ziek zijn met zorg voor kind is best pittig, helemaal als hij ook ziek wordt

Was te verwachten dat hij met 2 zieke ouders in huis de dans niet zou ontspringen. Maar gelukkig heeft hij alleen nog verhoging ipv de 38.6 koorts en hij hoest nog een beetje. Blij dat ik de vaccinaties heb overgeslagen. Bedankt voor de support daarin.
M heeft de 8 weken-sprong trouwens achter zich gelaten en is weer een stukje makkelijker. En groter

Hij slaat nu naar de hangers van de babygym en pakt ze soms stevig vast! Zijn brabbeltjes zijn veranderd, hij stopt bewust z'n knuistje in zijn mond en lacht met geluid

Als hij op het voedingskussen ligt dan komt hij soms een paar cm overeind zonder direct terug te vallen en op zijn buik houdt hij zijn hoofd nóg langer omhoog. Hij volgt me als ik langsloop en lacht naar zijn vader die vanachter een raam naar 'm zwaait.
Vandaag heeft hij voor het eerst 2 slaapjes in zijn ledikant gedaan, 40 en 30 minuten, goed begin. Dit is alleen voor overdag, 's nachts nog lekker bij ons.
Geen puf om alles terug te lezen, ik haak gewoon hier aan.
Wel zag ik heel veel mooie foto's voorbij komen

, overlevers van een mimimeet
Wil ik ook wel! 
, rollende kindjes

, ziekige kindjes