abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:40:28 #101
381212 Gulara
From the future
pi_136118466
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten :@ :')
Ssst! }:|
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:46:56 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136118898
Kyara _O_
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:47:30 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136118932
Monsterposts _O_ Hoe je dat doet met 3 kids, blijft een raadsel voor me ;)
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:47:43 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136118947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
LB en belle, ik kan alleen maar zeggen.. vanaf het moment dat je kleine er is, ben je moeder en voor altijd verantwoordelijk voor iemand, altijd om iemand heen aan het plannen, nooit geen onbezorgdheid meer. Geen lange douches, badder en poedelsessies, uitslaapsessies zijn ook nooit hetzelfde meer, want zodra je wakker bent, moet je wel weer wat doen.. en ja het is allemaal al zo lang wachten geweest, en tís nu wel eens klaar..maar pak deze momenten nog om te luieren, liggen, lang douchen of badderen, even een filmpje kijken (zonder onderbreking omdat je denkt dat je de kleine boven hoort) of of.. nog even koesteren, tís t waard. :*
KD :D

Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tof O+ kon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:49:53 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136119088
Wow idd! :D M'n leven is drukker, maar zo enorm veel mooier geworden O+
pi_136119242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef GotC het volgende:
Monsterposts _O_ Hoe je dat doet met 3 kids, blijft een raadsel voor me ;)
Die slapen ;)
pi_136119259
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tof O+ kon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
Superpost en oh zo waar!
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:04:47 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136119924
Oh heerlijk, ik ben dus het topic vóór mijn bevalling aan het lezen O+ ik werd tot 2x toe 's nachts wakker met krampen en slijmverlies, en ik hoopte zó dat het vanzelf zou beginnen.... die anticipatie O+

Wat een geweldige tijd was dat zeg O+ De laatste dagen voor de geboorte van je eerste kind. Die totale cocon waar je in zit, je hebt heel veel verwachtingen maar toch ook géén idee waar je aan begint, en hoe het precies zal zijn.... En je weet dat je van je kind gaat houden, maar dat je in zo'n brok liefde verandert kún je gewoon vantevoren echt niet weten! O+!

[/zwijmel]
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:10:28 #109
381212 Gulara
From the future
pi_136120193
Ooh nu heb zin in een poedelsessie. -O-

En Kyara. *;
pi_136120949
LB, dat inderdaad.

Ik vond het ook zo leuk om die dagen voor de geboorte van M terug te lezen! Met soempie en tweeoogje, tossen wie als eerst zou mogen enzo :D O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:05:24 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136122470
Nu nog even mijn bevallingsverhaal en ik zit er weer helemaal in O+

Maar eerst: slapen! :z
  donderdag 30 januari 2014 @ 06:11:12 #112
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_136124788
Wat leuk om te lezen allemaal! O+
al die terugdenkmomenten.....
Ik post hier niet zo vaak, probeer altijd mee te lezen, maar meestal gaat het zo hard hier!

Ik probeer velen van jullie te volgen, maar vnl met sparkling voel ik een soort verbondenheid. Allebei een ma, daarna allebei een vroege mk en snel daarna allebei zwanger én nu allebei een dochter! O+
Ik postte destijds in wohts als vulpenballetje en het heeft even geduurd voordat ik in z&g ben gaan posten met de zwangerschap van L. Was zo bang dat het weer mis zou zijn.

Maar intussen ligt er een 7 maanden vrolijk meisje naast me! Ze is vorige week goed ziek geweest en hoest nu nog als een zeehondje, maar ze drinkt intussen weer een leert nieuwe dingen eten! O+ ze is zo leuk! !!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_136125007
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 06:11 schreef Elmo76 het volgende:
Wat leuk om te lezen allemaal! O+
al die terugdenkmomenten.....
Ik post hier niet zo vaak, probeer altijd mee te lezen, maar meestal gaat het zo hard hier!

Ik probeer velen van jullie te volgen, maar vnl met sparkling voel ik een soort verbondenheid. Allebei een ma, daarna allebei een vroege mk en snel daarna allebei zwanger én nu allebei een dochter! O+
Ik postte destijds in wohts als vulpenballetje en het heeft even geduurd voordat ik in z&g ben gaan posten met de zwangerschap van L. Was zo bang dat het weer mis zou zijn.

Maar intussen ligt er een 7 maanden vrolijk meisje naast me! Ze is vorige week goed ziek geweest en hoest nu nog als een zeehondje, maar ze drinkt intussen weer een leert nieuwe dingen eten! O+ ze is zo leuk! !!
Was JIJ dat! :o :W
  donderdag 30 januari 2014 @ 07:53:49 #114
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_136125113
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 07:34 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Was JIJ dat! :o :W
jup :W
pi_136125145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ook niet..en ook bij mn laatste heb ik er te weinig gebruik van gemaakt.

Ik moet nu echt mn agenda erbij pakken om een plekje te zoeken voor een douchebeurt :P
pi_136125171
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 06:11 schreef Elmo76 het volgende:
O+ O+

Ik heb serieus niet geweten dat jij vulpenballetje was!! :o
E.
pi_136125223
Bij al die kloons denk ik "oh ja! Dat was zij".

Maar inderdaad. Sommige verhalen staan je voor altijd bij.
Shandaly die zou gaan zwemmen, suiker die de tip kreeg om eens op de achterkant van dr hand te blazen en toen serieus haar slijmprop verloor :o (ik weet nog dat ik dacht "die tip krijgen veel mensen, maar ik heb het hier nog niet meegemaakt dat het ook echt wat deed). Maar ook de zwangerschappen van Kyara en LE waarbij het ineens een onverwachte wending kreeg.
Of LB dr meisje, die maar bleef zitten en die onnoemelijk veel topics bovenaan heeft gestaan.

Ik heb toch ook wel wat extra's met ferrari omdat onze oudsten op dezelfde dag zijn geboren. En the _ tankgirl omdat we tegelijk uitgerekend waren en ik op haar datum beviel. Maar ook mensen van 'de oudere garde'. Waar ik dus bij aansloot toen ik zwanger was/wilde worden van eva en zij al langere tijd postten.

En en en......Nou ja. Zo dus.

En ik word ook paranoia van L_E dr post :@
pi_136125251
Mijn volgeltje is nog steeds zielig. Heeft onrustig geslapen en werd net met een hoofd vol snot wakker. Maar ze heeft net 150 cc op en zit nu onpedagogisch in de wipstoel tv te kijken omdat ik het even rustig wil laten zakken zonder dat ze het uitspuugt.
Hopelijk gaat het langzaam nu beter.

Ego: ik zie mijn weekendje weg met vriend in het gedrang komen -O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:17:02 #119
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_136125262
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:03 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

O+ O+

Ik heb serieus niet geweten dat jij vulpenballetje was!! :o
haha!
Oké, voor degene die het nog niet wisten, ben ik nog maar eens uit de klonenkast gekomen!
;)
It is i! Vulpenballetje - Elmo
pi_136125318
Leuk hoor, al dat teruglezen. Ik heb heel wat OHJA! momenten gehad. En ben heel veel terug gaan lezen O+ Wat volgen we (veel van ons) elkaar al lang joh O+

Gossie danic, jammer dat ze nog steeds ziek is. Beterschap! En hopelijk kunnen jullie alsnog weg hoor!
E.
pi_136125329
E. gaf me net iets aan :o ze stak haar arm uit om een boekje waar ze mee aan het spelen was aan mij te geven en dan pakte ik hem aan, gaf hem terug en ze deed het weer. En dat keer 20. Ze kan weer iets nieuws! :D O+
E.
pi_136125482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef .Sparkling. het volgende:
E. gaf me net iets aan :o ze stak haar arm uit om een boekje waar ze mee aan het spelen was aan mij te geven en dan pakte ik hem aan, gaf hem terug en ze deed het weer. En dat keer 20. Ze kan weer iets nieuws! :D O+
O+ Wat gezellig, "hier mam, pak jij maar, ow, is dat voor mij? ah nee, pak jij maar" etc ;)

Femke werd gisteravond helemaal vrolijk van een high five met de kdv-juf. Zo lief om te zien O+
pi_136125690
Sorry dames, wat een paranoia ineens! Was niet mijn bedoeling, het was ook geen aanzet tot schaamteloos geroddel, ik hoopte op wat herkenning. Maar niet dus. :( Het gaat niet om dit topic, dus jullie zitten safe! :*

Danic, ik vond jouw bevallingsverhaal ook wel enorm heftig hoor, jeetje. Ben ik echt veel mee bezig geweest.
pi_136125740
Gisteren op het verschoonkussen draaide Isa zich om, greep de limonadefles die ernaast stond, stopt hem zo in haar mond en begint te drinken :o mijn kind kan het zelf O+

Om 10:40 naar de HA. Wat een irritant lastige tijd }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_136125744
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:10 schreef L-E het volgende:
Ik plak mijn whatsappje even hier..

En dan is het toch ineens echt mis.. mijn bloeduitslagen gaan helemaal de verkeerde kant op, ik heb een 'extreme pre-eclampsie' met een grote kans op insulten. Opname in zkhs, ophogen van de medicatie en per dag de situatie opnieuw bekijken. We zijn dolblij als ik het red tot komende vrijdag met een baby in de buik, dan is de magische grens van 34 weken bereikt. Duim voor ons, we kunnen het gebruiken.

(ik ben zoooo bang ;( )
Dat was het. Het begin van het einde, zeg maar. Ik was echt enorm ontroerd hoe er met me werd mee geleefd, dat ook alle lurkers me sterkte kwamen wensen enzo, voelde heel warm en steunend allemaal O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')