Ssst!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten![]()
KDquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
LB en belle, ik kan alleen maar zeggen.. vanaf het moment dat je kleine er is, ben je moeder en voor altijd verantwoordelijk voor iemand, altijd om iemand heen aan het plannen, nooit geen onbezorgdheid meer. Geen lange douches, badder en poedelsessies, uitslaapsessies zijn ook nooit hetzelfde meer, want zodra je wakker bent, moet je wel weer wat doen.. en ja het is allemaal al zo lang wachten geweest, en tís nu wel eens klaar..maar pak deze momenten nog om te luieren, liggen, lang douchen of badderen, even een filmpje kijken (zonder onderbreking omdat je denkt dat je de kleine boven hoort) of of.. nog even koesteren, tís t waard.
Die slapenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef GotC het volgende:
MonsterpostsHoe je dat doet met 3 kids, blijft een raadsel voor me
Superpost en oh zo waar!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KD![]()
Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tofkon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
Was JIJ dat!quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:11 schreef Elmo76 het volgende:
Wat leuk om te lezen allemaal!![]()
al die terugdenkmomenten.....
Ik post hier niet zo vaak, probeer altijd mee te lezen, maar meestal gaat het zo hard hier!
Ik probeer velen van jullie te volgen, maar vnl met sparkling voel ik een soort verbondenheid. Allebei een ma, daarna allebei een vroege mk en snel daarna allebei zwanger én nu allebei een dochter!![]()
Ik postte destijds in wohts als vulpenballetje en het heeft even geduurd voordat ik in z&g ben gaan posten met de zwangerschap van L. Was zo bang dat het weer mis zou zijn.
Maar intussen ligt er een 7 maanden vrolijk meisje naast me! Ze is vorige week goed ziek geweest en hoest nu nog als een zeehondje, maar ze drinkt intussen weer een leert nieuwe dingen eten!ze is zo leuk! !!
jupquote:
Ik ook niet..en ook bij mn laatste heb ik er te weinig gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KD![]()
Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tofkon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:11 schreef Elmo76 het volgende:
Ik probeer velen van jullie te volgen, maar vnl met sparkling voel ik een soort verbondenheid. Allebei een ma, daarna allebei een vroege mk en snel daarna allebei zwanger én nu allebei een dochter!![]()
Ik postte destijds in wohts als vulpenballetje en het heeft even geduurd voordat ik in z&g ben gaan posten met de zwangerschap van L. Was zo bang dat het weer mis zou zijn.
haha!quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:03 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb serieus niet geweten dat jij vulpenballetje was!!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef .Sparkling. het volgende:
E. gaf me net iets aanze stak haar arm uit om een boekje waar ze mee aan het spelen was aan mij te geven en dan pakte ik hem aan, gaf hem terug en ze deed het weer. En dat keer 20. Ze kan weer iets nieuws!
![]()
Dat was het. Het begin van het einde, zeg maar. Ik was echt enorm ontroerd hoe er met me werd mee geleefd, dat ook alle lurkers me sterkte kwamen wensen enzo, voelde heel warm en steunend allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:10 schreef L-E het volgende:
Ik plak mijn whatsappje even hier..
En dan is het toch ineens echt mis.. mijn bloeduitslagen gaan helemaal de verkeerde kant op, ik heb een 'extreme pre-eclampsie' met een grote kans op insulten. Opname in zkhs, ophogen van de medicatie en per dag de situatie opnieuw bekijken. We zijn dolblij als ik het red tot komende vrijdag met een baby in de buik, dan is de magische grens van 34 weken bereikt. Duim voor ons, we kunnen het gebruiken.
(ik ben zoooo bang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |