abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136120728
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ow ik ben al perfect.

Sportschool was leuk maar niks voor mij, teveel testosteron in de lucht. Awkwaaaaaard.

Zie sig voor mijn confidence level atm.
Haha dat nummer. Het is niet alsof ik een slecht zelfvertrouwen had hoor, ik was eerder arrogant. Maar ben nu emotioneel stabieler.

Maar je hebt gelijk. Er zijn altijd ontzettend veel van die macho mannetjes.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:23:03 #152
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_136120767
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Roadtrip het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn? Gewoon maximaal 1000 calorien eten en 6 per week naar de sportschool.

Ik ben zo dicht extreem snel af gevallen.
Bonustips:
- eiwitshakes om de spieren sneller te laten herstellen zodat er meer uit de training gehaald kan worden
- sochtends sporten schijnt meer verbranding op te leveren dan savonds
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:23:05 #153
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136120769
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha dat nummer. Het is niet alsof ik een slecht zelfvertrouwen had hoor, ik was eerder arrogant. Maar ben nu emotioneel stabieler.

Maar je hebt gelijk. Er zijn altijd ontzettend veel van die macho mannetjes.
Daarom. Ik kom meer macho over dan ik diep van binnen ben. Maar fake it till you make it toch.

En ik heb dingen bereikt. Als ik het goed heb ga jij dingen bereiken. Twee situaties zelfde uitkomst.

had in het verleden aardiger voor je moeten zijn ... maar goed, je tikte ook echt pagina's. Dat is 'raar'.
pi_136121025
Doe boodschappen voor 2 weken, maak eerst een plan wat je komende 2 weken gaat eten
(ochtend/avond/middag) en maak daar vervolgens een boodschappenlijstje voor.. Haal alleen
de boodschappen die je nodig hebt!! (reken desnoods van te voren uit hoeveel je ongeveer
kwijt bent aan de boodschappen en neem niet meer dan dat bedrag mee en laat je pinpas thuis ;) )

Zo voorkom je al dat je die ongezonde shit mee neemt ^O^

Of laat gewoon je amandelen pellen, kun je 7 a 10 dagen bijna niet eten en dan verlies je
vast ook wel wat kilootjes :D
pi_136121550
minder vreten halve tamme
pi_136124096
Sowieso gewoon je tijd voor nemen, niet 40 kilo kwijt willen raken in een paar maanden.
Mik gewoon op 100 in de zomer en 75 in de zomer erop. Als je 50 kilo aankomt in 2 jaar kan je niet gelijk alles goed kwijt raken zonder volop los vel over te houden.

- 20% onder onderhoud zitten
- 3/4x per week minimaal sporten uur+
- geen chips,chocola, bier, gefrituurde shit.
- carbs als pasta's/aardappelen/ rijst in kleine porties (niet 2 borden vol).
- veel eiwitten/ goede vetten
- alles opschrijven
- niet opgeven
pi_136124222
Trainen met een kettlebel lul, en eet groenten, fruit en kipfilet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  † In Memoriam † donderdag 30 januari 2014 @ 01:37:34 #158
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136124250
Doe mee aan een talentenjacht o.i.d.. Dan val je meteen af.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136124598
Serieus. Hoe komt het dat je in 2 jaar tijd 50 kilo bent aangekomen?

En croissantjes etc zijn lekker omdat er vet in zit en zoetigheden omdat er suiker in zit. Probeer suiker en vet zoveel mogelijk te vermijden, omdat het eetlustopwekkend is. Gezonder eten betekent niet dat je jezelf moet uithongeren. Eet meer voedsel met meervoudige koolhydraten zoals volkorenbrood of appels, omdat dit voor langere tijd je honger stilt.

Je mag af en toe best 'zondigen'. Bijvoorbeeld een lekker toetje na een gezond diner. Als je jezelf geen lekkere dingen meer toestaat, wordt het veel moeilijker om je nieuwe eetpatroon vol te houden. Maar zie de lekkere dingen meer als beloning dan als gewoonte. Als je bijvoorbeeld trek hebt in een kaassoufflé (en het is al een poos terug dat je iets ongezonds hebt gegeten) ga dan eerst huishoudelijke taken doen en ga daarna naar de snackbar om jezelf daarvoor te belonen. Haal geen ongezonde dingen zoals zakken chips of snoep in huis. Ook geen flessen frisdrank en ook geen light of zero.

En ik zou ook echt naar de sportschool gaan. De 'testosteron-mannetjes' doen niet mee aan groepslessen, dus kan je groepslessen zoals bodypump gaan doen om gewicht te verliezen.
pi_136124604
Dat is vast een darmbacterie die mensen dik maakt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_136124613
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat :?
pi_136124615
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:52 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat :?
Google maar eens, die is er echt!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 30 januari 2014 @ 03:20:52 #163
420897 JongenMet2Papas
De liefste en vroolijkste post
pi_136124647
Jongen gewoon een lichte crack verslaving beginne blijkt goed te werken om gewicht te verliezen volgens de lasten verslaving docus. Je verliest flinken eet lust ow en je zei dah je plat zak bent dahs dus ook geen probleem daar voor. Je begint met denk ik 10 20 euro daarna kan je je stuff verpanden/fietsen jatten/blow jobs geven etc etc . Dus kost amper wat en gaat makkelijk lijkt me
Ben een postboden met vollen ziel en hart mijn post is altijd op tijd ookal regent het pijpen stennen of bakstenen hagel ik bezorg met een glimlach :}
pi_136125285
quote:
18s.gif Op donderdag 30 januari 2014 03:20 schreef JongenMet2Papas het volgende:
Jongen gewoon een lichte crack verslaving beginne blijkt goed te werken om gewicht te verliezen volgens de lasten verslaving docus. Je verliest flinken eet lust ow en je zei dah je plat zak bent dahs dus ook geen probleem daar voor. Je begint met denk ik 10 20 euro daarna kan je je stuff verpanden/fietsen jatten/blow jobs geven etc etc . Dus kost amper wat en gaat makkelijk lijkt me
Je biedt hem zeker zelf wat crack aan als hij jou een blowjob geeft?
pi_136125462
Zo, lekker ontbeten met een roombotercroissant :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:43:02 #166
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_136125499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
aha deze dikkerd heeft een excuus gevonden
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_136125546
Haha ts is een bolletje pretvet
pi_136125560
Dit is een zeug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136125739
Kwestie van wilskracht. Jij wilt kennenlijk niet echt afvallen.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136126415
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:00 schreef tetouaribo het volgende:
Kwestie van wilskracht. Jij wilt kennenlijk niet echt afvallen.
Gelul man! :{w

Je weet helemaal niet wat de omstandigheden in zijn leven zijn. Ik vind het ook opmerkelijk dat hij in twee jaar tijd zowat in lichaamsgewicht is verdubbeld. Misschien is hij depressief ofzo. Er kan altijd iets in je leven gebeuren dat je jezelf gaat verwaarlozen of troost in eten gaat zoeken. Dat kan jou ook gebeuren.

Ik heb trouwens meer respect voor TS die toegeeft overgewicht te hebben dan voor oppervlakkige kneuzen zoals jij die hem daarop afkraken. (En die te schijterig zijn om foto's van hun eigen zogenaamd goddelijke lichaam te posten.) Je gaat hem echt niet helpen door hem naar beneden te trappen. Post liever iets waar hij motivatie uit kan halen.
pi_136128949
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kettlebells worden ook duur weet niet met hoeveel kilo ik kan beginnen. Ik zou wel graag een bokszak willen hebben.

[..]

Man.
Van de week kon je Kettlebells bij de Action halen en nog van redelijke goede kwaliteit ook. Ik zou met 6kg (de zwaarste daar) beginnen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:28:25 #172
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136129084
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:39 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Gelul man! :{w

Je weet helemaal niet wat de omstandigheden in zijn leven zijn. Ik vind het ook opmerkelijk dat hij in twee jaar tijd zowat in lichaamsgewicht is verdubbeld. Misschien is hij depressief ofzo. Er kan altijd iets in je leven gebeuren dat je jezelf gaat verwaarlozen of troost in eten gaat zoeken. Dat kan jou ook gebeuren.

Ik heb trouwens meer respect voor TS die toegeeft overgewicht te hebben dan voor oppervlakkige kneuzen zoals jij die hem daarop afkraken. (En die te schijterig zijn om foto's van hun eigen zogenaamd goddelijke lichaam te posten.) Je gaat hem echt niet helpen door hem naar beneden te trappen. Post liever iets waar hij motivatie uit kan halen.
Bedankt man komt wel goed!
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136129111
Veel hardlopen.
pi_136129272
Niet een Spartanen lichaam hebben :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:37:06 #175
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_136129314
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:48 schreef Pulzzar het volgende:
Dit is een zeug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, we hebben in een ander topic ook al je foto's van Jo Brand kunnen aanschouwen. Ze heeft in ieder geval humor.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:51:23 #176
420897 JongenMet2Papas
pi_136131571
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:19 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Je biedt hem zeker zelf wat crack aan als hij jou een blowjob geeft?
ja tuurlijk ik heb best wat crack in de aanbieding en doe nog een mooie actie eerste gratis en tweede koop is 2hale 3 betalen
Ben een postboden met vollen ziel en hart mijn post is altijd op tijd ookal regent het pijpen stennen of bakstenen hagel ik bezorg met een glimlach :}
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:52:29 #177
420897 JongenMet2Papas
pi_136131601
quote:
18s.gif Op donderdag 30 januari 2014 03:20 schreef JongenMet2Papas het volgende:
pi_136131635
Net geluncht met een broodje kroket, broodje gezond met extra mayo en een chocolademuffin _O_
pi_136135776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef spiritusbus het volgende:
Net geluncht met een broodje kroket, broodje gezond met extra mayo en een chocolademuffin _O_
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:08:53 #180
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_136135833
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef spiritusbus het volgende:
Alle dikzakken willen op mij lijken
040
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')