Pics. Ik stond net op de Sluisweg op die bus te wachten, echt, ik weet niet wat er daar gebeurt, het stonk daar gru-we-lijk. Ging echt bijna over m'n nek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha, wat voor hoogwerker? Cabstar?
In de auto die nu heb groeit mosranzig ding. Meurt ook gruwelijk..
Haha, geinig. Wat voor eentje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen een hoogwerker. En een 3 serie.
Eigenlijk wel ja.quote:
Zou ik geen moeite mee hebben, hoogwerker is fun en 3-serie is klassequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen een hoogwerker. En een 3 serie.
Sprinter 109pk op 3380kg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha, wat voor hoogwerker? Cabstar?
In de auto die nu heb groeit mosranzig ding. Meurt ook gruwelijk..
Toerenjager dus, dat is wel wat minderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pics. Ik stond net op de Sluisweg op die bus te wachten, echt, ik weet niet wat er daar gebeurt, het stonk daar gru-we-lijk. Ging echt bijna over m'n nek.
Hmm, okay. Ik bleef al tot half 1 in die Audi wachten zodat ik niet zo lang op dat bankje hoefde te zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.
Die keer dat ik een Mini Cooper mee had wilde mijn vriendin ook foto's uit alle hoeken en standen, dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Is het sneu dat ik werkelijk altijd al in een Mini heb willen rijden?
Zal leuk zijn als je daar werkzaam bentquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt ja. Daar aan het begin van het terrein, bij dat kanaal, zit een veevoer menger/fabrikant, afhankelijk van hoe de wind staat waait die stank over het hele industrieterrein.
Mijn broer rijdt in zo'n ding. Ik snap er niks van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die keer dat ik een Mini Cooper mee had wilde mijn vriendin ook foto's uit alle hoeken en standen, dus zo gek is het niet.
Gayquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn broer rijdt in zo'n ding. Ik snap er niks van.
Ik was het vergeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
Gewoon naar binnen rijden onder die balk idd. En dan gewoon aansluiten in de rij zoals de andere auto's. Sleutels moeten tegenwoordig ook afgegeven worden, dus raar dat het raam ook nog open moet. Moet er morgen sinds maanden ook weer een auto brengen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij Almere? Gewoon onder die roodwitte balk naar binnen rijden, en dan? Ergens parkeren of eerst vragen? En moet ik echt het raam openzetten?
Oké, beetje gezond verstand gebruiken dus. Zal wel goed komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:05 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen rijden onder die balk idd. En dan gewoon aansluiten in de rij zoals de andere auto's. Sleutels moeten tegenwoordig ook afgegeven worden, dus raar dat het raam ook nog open moet. Moet er morgen sinds maanden ook weer een auto brengen.
Ken wel iemand die een misdrijf heeft gepleegd, maar het niet wil bekennenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oké, beetje gezond verstand gebruiken dus. Zal wel goed komen.Is ook m'n laatste afleveradres, dus ik heb geen haast als ik daar ben, dat scheelt.
Overigens heb ik zojuist het onderwerp van mijn propedeuseproef bevestigd. Ik ga een artikelvergelijking schrijven over onderzoeken naar mensen die wel bekennen, maar het misdrijf niet gepleegd hebben. Als je daar nog leuke anekdotes, insteken of nieuwsberichten over hebt, mag je me altijd DMmen/PMmen.
Het is een wijvenauto en gayauto, geen wonder dat juist vrouwen dat ding leuk vindenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn broer rijdt in zo'n ding. Ik snap er niks van.
Ja precies. Daarom snap ik ook niet waarom hij in dat ding rijdt. Het is niet dat hij homo is ofzo. Maar hij heeft wel meer van die vage dingetjes, Yu-Gi-Oh kaartjes verzamelen, iets wat 3 jaar geleden al niet meer kon.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Het is een wijvenauto en gayauto, geen wonder dat juist vrouwen dat ding leuk vinden
Ik heb ze zelfs nog op mijn studentenkamer liggen, meegenomen toen ik twee jaar geleden verhuisde. Leuk toch man. Ik heb ook nog regelmatig een pokémonfase.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja precies. Daarom snap ik ook niet waarom hij in dat ding rijdt. Het is niet dat hij homo is ofzo. Maar hij heeft wel meer van die vage dingetjes, Yu-Gi-Oh kaartjes verzamelen, iets wat 3 jaar geleden al niet meer kon.
Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kartquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:
Mini is een van de best sturende auto's. Noem het maar gay...![]()
Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak.![]()
[ afbeelding ]
* tenzij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kart
Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kart
Azijnzeiker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:
* tenzij.
Leer dat nou eens mensen
Niks mis met de Mini Cooper One S of Johny Works. Overige modellen ook dikke prima. Standaard One is gay.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:
Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak.![]()
[ afbeelding ]
Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.
[..]
Azijnzeiker.
Solly, ik weet hoe het moet, maar soms maak je wel eens foutjes.quote:* tenzij.
Leer dat nou eens mensen
Ik zou ook best wel een mini als opvolger van de Seat willen, maar dan wel een Clubman of inderdaad een Countryman.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn geen Mini's meer, en dus niet mooi, want lompquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel een mini als opvolger van de Seat willen, maar dan wel een Clubman of inderdaad een Countryman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |