Mattie komt meer bij kijken dan je denkt !quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je krijgt een tentamen over hoe je kan netwerken ?
ben jelly, mijn oven is al maanden kapot.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Even mijn pizza uit de oven halen.
Ja maar ...quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie komt meer bij kijken dan je denkt !
At ik ook vandaagquote:
was het maar zo, dan had ik tenminste een baanquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
De frustratie van een fabrieksarbeider
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
was het maar zo, dan had ik tenminste een baan
Spijtminimalisatie-reflexquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar ...
Zoals wat dan?
Leren hoe je moet praten, want dat is netwerken ?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Murdera het volgende:
Uitgelachen op straat omdat ik fucking spastisch op het laatste moment een paal probeer te ontwijken die er niet waswauw
Minder drugs gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Murdera het volgende:
Uitgelachen op straat omdat ik fucking spastisch op het laatste moment een paal probeer te ontwijken die er niet waswauw
Hahahahahquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef Murdera het volgende:
:S dit wou ik ook gaan doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde man, echt elke dude zie ik tegenwoordig met dat hitlerjugend kapsel
hele sportschool ook vol met die lui, allemaal zelfde kapseltjes van maroccies tot boerenkaasjes
vieze dreads ook?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Ambicioso het volgende:
Net keek ik uit mijn zolderkamerraam, zag ik iemand die super raar deed. Net of hij iets ontweek. Wat een loserHij was ook heel lelijk trouwens.
haha dan was ik het niet, ik ben kksexyquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Ambicioso het volgende:
Net keek ik uit mijn zolderkamerraam, zag ik iemand die super raar deed. Net of hij iets ontweek. Wat een loserHij was ook heel lelijk trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |