Halen ze er dan ook nog wat te eten of blijven ze er gewoon langs rijden?quote:
Hahaha.quote:
soms 3, soms dagelijksquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Halen ze er dan ook nog wat te eten of blijven ze er gewoon langs rijden?
Kan met kraanwater ook?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stukjes ananas even in de vriezer en dan samen met melk, vanillesuiker en honing in de blender.![]()
Of ehm. Aarbeien even in de vriezer en dan met vanillesuiker, lichtsprankelend bronwater en een scheutje gin in de blender.![]()
Of gewoon gepelde sinasappelen met licht sprankelend bronwater en een scheutje wodka.![]()
Ik kan eindeloos doorgaan.
Nee, onmogelijk.quote:
Ja kan wel maar is bij mij in Oostende niet aan te raden om uit de kraan te drinken. Voor koffie gaat het wel omdat het dan gekookt is.quote:
mijne ook, ik drink heel veel koffie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:21 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zo ziet mijn dagelijks leven eruit.
Verdomme wat triestquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouwterminale kanker hoer.
![]()
daar je buren mee gaan lastig vallen, ga gewoon dood dan.
Voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijne ook, ik drink heel veel koffie.
Wat een figuur die TSquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
![]()
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik doe net of die post boven mij niet bestaat
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:26 schreef Murdera het volgende:
kutwijf, dat je dood gaat oke, maar dan kan je niet gelijk alles maken ofzo.En die terminale gooit er lekker wat slaappillen in en geeft verder geen fuck, je zou er maar naast wonen.
Ik zou para worden.
We be likequote:Op woensdag 29 januari 2014 17:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik doe net of die post boven mij niet bestaat
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:26 schreef Murdera het volgende:
kutwijf, dat je dood gaat oke, maar dan kan je niet gelijk alles maken ofzo.En die terminale gooit er lekker wat slaappillen in en geeft verder geen fuck, je zou er maar naast wonen.
Ik zou para worden.
wat? ah die arme vrouw. nu ga ik 2 jaar in de tyfusherrie zitten want ik durf er niets van te zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |