Blue dumbell.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam net dit tegen. Volgens dit plaatje is mijn superhero naam 'black hairbrush'
nu?quote:
hoiquote:
Beetje stoer doen met je dumbells zeker hč?quote:
Hoiquote:
quote:
jij draagt rozequote:
Ja toch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje stoer doen met je dumbells zeker hč?
typisch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje gay is okey, zou een zeer wijs en capabel man stellen.
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Even patsen hoe gespierd ik wel niet ben.
swag is voor negers en mbo-ersquote:
rozuh stringutjuh zeker?quote:
ja een roze vestquote:
quote:
ik heb 2 keer bier gekregen van hommosquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
NIks mis met mannen die roze dragen
Ik krijg nooit bier. Nou drink ik ook geen bier. Msischien heeft dat er mee te makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 2 keer bier gekregen van hommos
2 keer droeg ik roze
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
Hagrid is niet erg spraakzaam lijkt wel
dat is wel handigquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 2 keer bier gekregen van hommos
2 keer droeg ik roze
Ucciequote:
Hoe issie?quote:
Vraag Tchock om een massage.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Mn hoofd doet pijn. Al twee dagen zo bij je nek alsof er iets moet knakken weet je wel. Knak dan gewoon, ben ik er vanaf
Draai je hoofd zo rond als je naar het plafond kijkt, misschien knakt er watquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Mn hoofd doet pijn. Al twee dagen zo bij je nek alsof er iets moet knakken weet je wel. Knak dan gewoon, ben ik er vanaf
Goedquote:
dit is een beledigingquote:
Ja goed hoorquote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |