14.gifquote:
Ik kan ook gewoon niet te lang naar dat plaatje kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan je vriend over 2 maanden
oke dat vind ik goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik houd het erop dat we beide goede humor hebben
ofzo
[..]
Hokjes denken, niets mis mee.
jij vind dingen krijgen niet leuk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg waarschijnlijk geld van mijn oma terwijl ze geeneens dood is/ziek. Afslaan is ook weer zoiets, maar ik haat dat soort dingen toch wel. Dingen krijgen![]()
Einde hersenspinsel.
Alleen maar meer spullen om mee te sjouwen terwijl hij mij stalk. En dat is zo'n gedoe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vind dingen krijgen niet leuk?
ditquote:
Zonder reden niet. Weet mij nooit een houding te geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vind dingen krijgen niet leuk?
Zware last ja. Komt ook een moment dat mijn tentje wel zichtbaar moet raken vanuit je slaapkamerraamquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen maar meer spullen om mee te sjouwen terwijl hij mij stalk. En dat is zo'n gedoe.
gewoon doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon niet te lang naar dat plaatje kijken
poesquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder reden niet. Weet mij nooit een houding te geven.
[..]
Zware last ja. Komt ook een moment dat mijn tentje wel zichtbaar moet raken vanuit je slaapkamerraam
[ afbeelding ]
black pillowquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam net dit tegen. Volgens dit plaatje is mijn superhero naam 'black hairbrush'
white nail polishquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam net dit tegen. Volgens dit plaatje is mijn superhero naam 'black hairbrush'
green coca cola bottlequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lastige superhero naamquote:
Blue dumbell.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
nu?quote:
hoiquote:
Beetje stoer doen met je dumbells zeker hè?quote:
Hoiquote:
quote:
jij draagt rozequote:
Ja toch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje stoer doen met je dumbells zeker hè?
typisch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje gay is okey, zou een zeer wijs en capabel man stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |