ja, maar waarom nu ?quote:
Kijk eens naar de glorieuze nummer 4, inmiddels wel 3 denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta slechts 7de van mijn maand.
Al heb ik daar maar 42k posts.
Ik sta dr niet bijquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GC / [Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.
Dit wordt mijn nieuwe streven
Jij staat er keurig in uiteraard.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel?
[ afbeelding ]
[..]
Langdradig voornamelijk.
wie ?quote:
Ik maak een blokhutje aan de rand van het bos.quote:
Ik.quote:
Knap hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk eens naar de glorieuze nummer 4, inmiddels wel 3 denk ik.
Weltrusten liefjequote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Genoeg FOK! voor nu. Kusjes
Ken je warlight.net?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak een blokhutje aan de rand van het bos.
[..]
Ik.
[..]
Knap hoor.
Wat een bazenmaand.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak een blokhutje aan de rand van het bos.
[..]
Ik.
[..]
Knap hoor.
Wat een bazenmaand.
Ah, ok.quote:
wowquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De concurrentie wordt weggeblazen
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet waarom al die statistieken worden bijgehouden, maar best grappig zo af en toe
Verre van actueel wel. Wat een domper
wie is 1 dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik sta 2 in mijn maand en zal nooit 1e worden
Nee.quote:
Zal ik komen spelen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]Baas
Ik had laatst mn doos lego uit het ouderlijk huis meegenomen omdat ie daar weg moest. Nu heb ik een grote kist van 1x1x1 meter vol lego in mn huuis staan
1 9938 supersof 0.89%quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:04 schreef Jimbo het volgende:
Nog drie dagen om topposter van de maand te worden en sofje te verslaan, is het de moeite waard?
wat schelen we inmiddels sof ?
Gaan we samen dan de ridderkastelen namaken die erin zitten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Zal ik komen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |