GC / [Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je trots op me dat ik op nummer 1 sta van fok van 2014 tot nu toe?
Wat is daar het praktisch nut vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef Furdinand het volgende:
Pindakaas met hagelslag. Chocopasta met hagelslag
Staat ook op die Arcee websitequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GC / [Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.
Dit wordt mijn nieuwe streven
terechtquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:55 schreef Furdinand het volgende:
Ik mag nooit pindakaas appel vindt het stinken.
Doe het lekker toch.
chocolade met pindakaasquote:
Natuurlijk sta ik daar inquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij staat er keurig in uiteraard.
uhm, ik maak de taart met ezellquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou zegWil je gene taart ofzo?
maar niet op broodquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Hagelslag op pindakaas is zalig
een snicker op brood
Ow jullie gaan het maken, prima dan verzorg ik wel de muziekquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm, ik maak de taart met ezellde vraag is of jij wel taart krijgt
De concurrentie wordt weggeblazenquote:
Maakt het crunchy.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van
Hobby van Arcee tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De concurrentie wordt weggeblazen
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet waarom al die statistieken worden bijgehouden, maar best grappig zo af en toe
Verre van actueel wel. Wat een domper
Ik sta slechts 7de van mijn maand.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij staat er keurig in uiteraard.
Erg eigenlijk he ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier al veel te lang mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |