abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 januari 2014 @ 15:43:53 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_136096937
15 + 16 + 17 augustus 2014 *G*.

Zelf bevestigd:
Vrijdag 15 augustus:
.

Zaterdag 16 augustus:

Zondag 17 augustus:
.

Onbekend:

Bevestigde Namen:
Vrijdag 15 augustus:
.

Zaterdag 16 augustus:
- James Holden (live)

Zondag 17 augustus:
.

Onbekend
- Bassekou Koyaté & Ngoni Ba
- Fink!
- Gregory Porter
- Imagine Dragons
- Mando Diao
- Queens Of The Stone Age
- Radio Filharmonisch Orkest o.l.v. Anthony Hermus
- Red Fang
- Skrillex
- The Cat Empire
- The Skints
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_136097627
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef theodoor9 het volgende:
Imagine Dragons en Red Fang spelen volgens de eigen site op vrijdag.
Fink op zondag. Mooi stukje trouwens op de website: http://www.finkworld.co.u(...)ivals-lowlands-2014/
Misschien even aan te passen in de OP :P?
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:51:05 #3
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_136119155
Dit jaar EXTRA DUUUUR!!!!!

AD van vandaag.

quote:
Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg is verbaasd over de golf van kritiek die het festival de laatste tijd te verduren krijgt. Dat zegt hij in een interview met Lowlove. Het festival kondigde onder meer aan dat de kaartjes met 195 euro een tientje duurder zijn dan vorig jaar.

Maar daar heeft van Eerdenburg een verklaring voor: 'wat veranderd is, is dat we tegenwoordig met acht festivals in één weekend concurreren. Dat drijft de prijzen van bands op, en daarmee ook de ticketprijzen.'

Behalve dat de kaartjes duurder zijn, gooit de festivalleiding dit jaar een aantal zaken over een andere boeg. Zo moeten mensen die met de auto komen, parkeergeld gaan betalen. Parkeren kost 15 euro in de voorverkoop en 25 euro aan de poort.

Pleiten voor duurzaamheid
De organisatie pleit voor duurzaamheid en wil mensen aansporen om zoveel mogelijk met de bus naar Biddinghuizen te komen. Festivalgangers kunnen dit jaar in een speciale bus stappen die hen voor de poort van het festivalterrein aflevert. Er komen door heel Nederland ruim 570 opstapplaatsen.

'Ook om de prijs van bustickets omlaag te krijgen voor de gebruikers, gaan we parkeergeld heffen, net als vrijwel ieder ander festival. Dan hoor je kritiek dat de vervuiler betaalt. Ja, dat klopt', aldus Van Eerdenburg.

Plastic bekers inruilen
Behalve het nieuwe parkeerbeleid schaft Lowlands het statiegeldsysteem af. Plastic bekertjes inruilen voor geld is verleden tijd. Daarmee verdwijnen de fanatieke bekerrapers, een fenomeen waar bezoekers zich de laatste jaren meer en meer aan begonnen te ergeren.

'Het systeem was te effectief, het blies zichzelf op. Ik was serieus bang dat het een keer serieus tot zware irritatie op het veld of tussen concurrerende groepen zou gaan leiden.' Wellicht een goede zet van de festivalleiding, maar tot veler verbazing berekent Lowlands de afschaffing van het statiegeld niet door in de drankprijzen.
Nog even die eerste zin.

quote:
Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg is verbaasd over de golf van kritiek die het festival de laatste tijd te verduren krijgt.


Dus je kont met de auto met een kaartje en hebt niet door dat je voor die auto ook nog eens moet bloeden aan de poort! Die 10 Euro prijsstijging kan ik nog pruimen maar het totaal wat je kwijt bent nog voor je de poort gepasseerd bent is dan alvast 35 Euro, waarvan dus 25 die je niet aan drank of Pizza kunt spenderen. Laatste keer dat ik er was, was in het gulden tijdperk, 1999. Kaartje was toen 160 gulden. Daar kan ik nu dus drie auto's van parkeren!! Statiegeld afgeschaft en niet doorberekend aan de klant. Tien bekers leverde een munt op, equivalent van 2,60 Euro. Afschaffen van het systeem op zich goed maar niet doorberekenen betekent een prijsstijging van 26 cent per beker! (volgens de prijs van vorig jaar, zal nu wel 30 cent zijn vrees ik. Vooruit, laat ik voor het gemak maar afronden op 3 Euro!) En dan is die minkukel verbaasd over kritiek??


Krijg de typhus Eric!

@dovekwartel

Ps.
Nog even een link uit het verleden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nood-kloon op 29-01-2014 23:09:25 ]
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_136122652
Ik denk dat ik eens lekker gewoon op vakantie ga!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:13:36 #5
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136122764
Succes met je festival Van Eerdenburg. Ik ben er ook klaar mee.
Helaas. ;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136122805
Ondanks de kritieken wed ik dat het weer binnen 2 uur uitverkocht is
pi_136122840
Gewoon weer uitverkocht hoor. :D
pi_136127526
http://www.lowlove.nl/201(...)ar-lowlands-te-gaan/

Ik ben afgelopen 4 jaar geweest ... dit jaar niet. Ben er wel klaar mee. Het is sowieso geen goedkoop weekend, en de verrassing is er wel af. Ik weet nu al wat waar komt te staan ... van de churros tot de winkeltjes. Ook de line up zal me niet heel echt verrassen gok ik.
pi_136127760
Ach lekker rustig kaarten kopen dus zaterdag :D.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:36:44 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136127772
Dus Lowlands concurreert met 8 andere festivals, waaronder Sziget, Pukkelpop en Summer Sonic. Ik heb zo het idee dat vooral Summer Sonic en Pukkelpop veel toffe namen gaat wegkapen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:37:34 #11
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_136127796
Het feit dat Lowlands dit jaar met nog meer festivals moet concurreren is natuurlijk ook niet positief voor de line-up...

Jammer
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:39:41 #12
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136127837
Als je naar de site van Pukkelpop gaat, zie je meteen een scherm waar je je 'wishlist' van artiesten kan invoeren. Wel leuk vind ik. http://www.pukkelpop.be/en/
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136127990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondanks de kritieken wed ik dat het weer binnen 2 uur uitverkocht is
Ben echt heel erg benieuwd naar de kaartverkoop. Zou geen voorspelling durven te wagen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:54:28 #14
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136128212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondanks de kritieken wed ik dat het weer binnen 2 uur uitverkocht is
Uiteraard. En zo onredelijk is het helemaal niet wat v Eerdenburg zegt in zijn interview. En ik weet toch zeker dat ik zoals altijd genoeg goede dingen ga zien en een erg tof weekend zal hebben. Al met al vind ik LL qua opzet (met veel podia dus altijd wel iets te doen en geen enorme mainstage waar op de hoofdacts na toch iedereen op verzuipt) en gevoel nog steeds het leukste festival.
En ondanks het feit dat ik ook kritiek had en heb op een aantal aanpassingen zie ik niet in wat er nu ineens zo anders zou zijn dan vorige jaren toen ik het prima naar mijn zin had.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136128363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:39 schreef richolio het volgende:
Als je naar de site van Pukkelpop gaat, zie je meteen een scherm waar je je 'wishlist' van artiesten kan invoeren. Wel leuk vind ik. http://www.pukkelpop.be/en/
ja leuk, laten we Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Radiohead en Red Hot Chili Peppers stemmen :P

Niet echt nuttig zo'n wishlist. Ze boeken toch wat er tourt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:05:15 #16
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136128470
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

ja leuk, laten we Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Radiohead en Red Hot Chili Peppers stemmen :P

Niet echt nuttig zo'n wishlist. Ze boeken toch wat er tourt.
In de veronderstelling dat mensen wel wat realistische namen invoeren hè.. :@ Ik denk wel dat die wishlist wat inspraak heeft op wie er geboekt wordt. En dan heeft het publiek tenminste iets om mee te 'spelen' :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:05:59 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136128487
Misschien zou Lowlands eens Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Radiohead en Red Hot Chili Peppers moeten boeken.

Grapje
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136128488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef richolio het volgende:

[..]

In de veronderstelling dat mensen wel wat realistische namen invoeren hè.. :@ Ik denk wel dat die wishlist wat inspraak heeft op wie er geboekt wordt. En dan heeft het publiek tenminste iets om mee te 'spelen' :P
Vooral dat laatste, de acts hebben ze natuurlijk al vast liggen lijkt me.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:09:59 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136128602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste, de acts hebben ze natuurlijk al vast liggen lijkt me.
Vast wel, ja. Er is natuurlijk een strijd om die artiesten aan de gang tussen die andere 8 festivals :P Daarom hoop ik niet dat de leukere namen weggekaapt worden door Summer Sonic. Pukkelpop of Sziget hoeft niets uit te maken denk ik.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136128710
Ja Lowlands/Pukkelpop is kwa reisafstand natuurlijk gunstig voor een act. Maar ik denk dat een festival in Japan meer geld uitgeeft aan hun headliners, dus dat die financieel weer aantrekkelijker zijn.
pi_136128736
Met nog maar 2 dagen te gaan om na te denken, vrees ik dat ik dit jaar afhaak. Op de een of andere manier leeft het niet bij mijn vaste groep en bij mijzelf ook minder.

Zaterdag om 12.00 heb ik waarschijnlijk spijt, maar dan is het te laat. Want natuurlijk is het binnen een uur uitverkocht.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136128877
Ach in juli zijn er vast zat mensen die de line-up vinden tegenvallen, kun je altijd nog een kaartje overkopen. Met het risico genaaid te worden, dat wel.
Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
pi_136130131
Eerst iedereen zeiken op bekerrapers, en nu zeiken dat je geen statiegeld terug krijg. Wie denk je dat er nu gaat opruimen dan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:05:44 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136130152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:05 schreef isgeschiedenis het volgende:
Eerst iedereen zeiken op bekerrapers, en nu zeiken dat je geen statiegeld terug krijg. Wie denk je dat er nu gaat opruimen dan.
De organisatie zelf :s)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')