Ik ken dat gevoel... Sterkte!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme
Ruzie hebben en het niet bij kunnen leggen voor het slapen gaan... Man dit knaagt zo ergwordt weer een kutnacht dus
Ik geef t op, ze slaapt denk ik. Wat een kutgevoel is dit zeg... Even wat afleiding zoeken want op deze manier ga ik geen slaap krijgenquote:
Je kan er nu toch niks meer aan doen. Ruzies horen bij het leven, morgen ziet het er vast al weer anders uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik geef t op, ze slaapt denk ik. Wat een kutgevoel is dit zeg... Even wat afleiding zoeken want op deze manier ga ik geen slaap krijgen![]()
Als ik de tijd een half uur terug kon draaien kon ik deze ellende voorkomen. Bah, soms he..
Heb gewoon echt slecht geslapenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je kan er nu toch niks meer aan doen. Ruzies horen bij het leven, morgen ziet het er vast al weer anders uit.
OT: Ik haat dat ik van hem houd
Join the club.quote:
Nooit je geluk van iemand anders laten afhangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb gewoon echt slecht geslapenMaargoed ik heb zojuist iets gedaan wat ze lief vond en deed lachen, dus het is gelukkig weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |