Het leuke is dat je voor die auto geen millionair hoeft te zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
heerlijk karretje. als ik miljonair was zou ik hem zeker overwegen
Klopt, alleen ik denk niet dat ik hem eerder zou kopenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef very het volgende:
[..]
Het leuke is dat je voor die auto geen millionair hoeft te zijn
Voor pakweg 50k kan je wel een 2ehands scorenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, alleen ik denk niet dat ik hem eerder zou kopennouja misschien, ligt aan de situatie
Heb je nog gekeken of jij de f430 scuderia wel kan gebruiken?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:17 schreef very het volgende:
[..]
Voor pakweg 50k kan je wel een 2ehands scoren
Nog steeds ver boven mijn budget, maar toch
Oh...nee, nog nietquote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken of jij de f430 scuderia wel kan gebruiken?
Kan er met Google ook eigenlijk niks over vinden.quote:
Hier geen problemenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken of jij de f430 scuderia wel kan gebruiken?
Vaag zeg, is ook de enige auto waar hij bij vastloopt zover ik nu weet. Hopelijk blijft het bij de f430, is toch niet mijn favoriete auto.quote:
Als je GT6 al verslavend vind.... dan moet je eigenlijk ook nog gt5 spelen. Maar daar trekken ze de stek er uit volgende maand. Hopelijk heeft PD dan ook iets meer aandacht voor gt6. Weinig updates en dlc gekregen tot dus ver. (Wat dus wel beloofd was).quote:
Bij de auto instellingen kan je gewoon alles weer standaard zetten zonder je gekochte onderdelen kwijt te raken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn auto wat kan downgraden want ik heb nu een 78' Pontiac Firebird voor 100.000+ credits aangepast, maar nu glijd ie niet meer mooi de bochten door maar glijd die achterkant weg zeg maar.
Nice..goede timingquote:
Als je hem maximaal upgrade, dan veranderd uiteraard de handling wel. Maar dit kan je weer een beetje aanpassen door te spelen met verschillende instellingen voor remmen, banden etc. Waarschijnlijk kan je er wel een google search op los laten om goede instellingen te vinden voor die auto (alsmede bijna elke auto). Op gtplanet.net is een hele sectie gewijd aan tunen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn auto wat kan downgraden want ik heb nu een 78' Pontiac Firebird voor 100.000+ credits aangepast, maar nu glijd ie niet meer mooi de bochten door maar glijd die achterkant weg zeg maar.
Perfecte manier om je geld te verspillenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb hem verkocht en een nieuwe gekocht.
Heerlijk bakkie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |