Ja dan kom je bij mijn volgende punt, het lijkt net alsof de nederlandse vrouw zich niet meer zo interesseert in mode, ongeveer evenredig aan de toename van modegevoelige mannetjes in nederlandquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef trovey het volgende:
Nee, als hij er maar fatsoenlijk en schoon bijloopt maar ik ben dan ook geen tiener en heb het modegevoel van een banaan.
Dacht ik ook al aan maar ze ontkennen dat ze van de andere kant zijn....quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Furdinand het volgende:
Ik beantwoord jouw vraag met een vraag. Welk soort man denk jij dat er in een "wat draag jij vandaag" topic post?
Ik heb me nooit geïnteresseerd in mode dus ik doe mijn hele leven al niet mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja dan kom je bij mijn volgende punt, het lijkt net alsof de nederlandse vrouw zich niet meer zo interesseert in mode, ongeveer evenredig aan de toename van modegevoelige mannetjes in nederland
en daar heb je je antwoord. Slotjequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Furdinand het volgende:
Ik beantwoord jouw vraag met een vraag. Welk soort man denk jij dat er in een "wat draag jij vandaag" topic post?
Daar doelde ik nu ook weer niet op, maar zijn zij dus representatief voor de gemiddelde Nederlandse man? Nee. Je topic slaat nergens op dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan maar ze ontkennen dat ze van de andere kant zijn....
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Furdinand het volgende:
Waarom niet? Dat neemt niet weg dat 80% van de foto's van mannen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar doelde ik nu ook weer niet op, maar zijn zij dus representatief voor de gemiddelde Nederlandse man? Nee. Je topic slaat nergens op dus.
en de mannen die daar posten zijn 0,000000000000001% van de nederlandse mannen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat neemt niet weg dat 80% van de foto's van mannen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:40 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom de neuk lees jij het "wat draag jij vandaag"-topic? Latente homo
Om mooie vrouwen in mooie kleding te zien misschien? Wist niet dat er alleen maar metroseksuelen posten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:40 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom de neuk lees jij het "wat draag jij vandaag"-topic? Latente homo
Nee. Het boeit me niet of een man wel of niet modebewust is. Het is wel een afknapper als iemand het over "de vrouwtjes" heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef dopfles1 het volgende:
I....Of wil zij liever iemand die zijn energie en geld in andere zaken steekt en de mode maar aan de vrouwtjes overlaat.
Vinden vrouwen het belangrijk of een man zijn broekspijpjes opkrult, of aan alle nieuwe trends meedoet..?
Jij ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan maar ze ontkennen dat ze van de andere kant zijn....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |