4758.30quote:
dan klopt er ineens veel niet met wat wij hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
4758.30
er staat ineens 390 op de bank
Ahh dus alleen de kraamhuurders hebben hun rekeningnummer tot nu toe? of gaan de massages, hondenverzorging en bootcamps straks ook bij vooruitbetaling op rekening?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
de marktkoopmannen hebben via de bank de kraamhuur betaald
en ze hebben het er al over gehad om aan klaver te vragen om voor ze te gaan storten
Je weet net zoveel als wijquote:Op maandag 3 februari 2014 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh dus alleen de kraamhuurders hebben hun rekeningnummer tot nu toe? of gaan de massages, hondenverzorging en booycamps straks ook bij vooruitbetaling op rekening?
Ik begrijp ook weinig van dat gereken van Utopia. Als we de bedragen aanhouden die ze zeggen wat het heeft gekost en wat het op heeft geleverd.. dan mis ik 593,59quote:Op maandag 3 februari 2014 17:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan klopt er ineens veel niet met wat wij hebben
Ok.. want de foon/internetprovider en energieman laten zich echt niet uit de kluis betalen straks lijkt mequote:
energie is ook maar nep.. want ze hebben een meterkast op de meterkast van de FEBO gebouwd.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. want de foon/internetprovider en energieman laten zich echt niet uit de kluis betalen straks lijkt me
En we zijn nog maar 5 weken onderweg.. nog een paar maanden van dit en "ze" ( Achter) kunnen ons de Hemel voor een doedelzak wijsmakenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
energie is ook maar nep.. want ze hebben een meterkast op de meterkast van de FEBO gebouwd.
doedelzak vind ik nooit hemels klinken.. ook al houd een lekkere schot in een rokje dat vastquote:Op maandag 3 februari 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En we zijn nog maar 5 weken onderweg.. nog een paar maanden van dit en "ze" ( Achter) kunnen ons de Hemel voor een doedelzak wijsmaken
voor wat?>boodschappen en sigaretten begreep ik.quote:
kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor wat?>boodschappen en sigaretten begreep ik.
aanvullingquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Urb het volgende:
Ah de zonnepanelen, 20 euro voor 6 stuks per maand, speciale aanbieding.![]()
quote:Samenvatting zonnepanelen pakket 6 BLACK
Rendement
Vermogen: 1500 Wp
Gemiddelde opbrengst per jaar: 1275 kWh
Besparing per jaar: ¤ 293,-
Terugverdientijd: vanaf 6 jaar
20 euro heb ik ook gehoord, paar weken geledenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:16 schreef Dottey het volgende:
Zonnepanelen worden geleverd.
[..]
klopt dit? had je dat eerder gehoord?
Ja, ze hebben een leuke deal....quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank.
Ja dat had ik gelezen, maar die snap ik niet. Zijn het dan huurpanelen, en kost dat werkelijk zo weinig? Dat kan ik me slecht voorstellen. Maar misschien snap ik het niet.
Oké dan, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een leuke deal....
Het is ook pas handig op langer termijn.. mja reclame maken he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |