4758.30quote:
dan klopt er ineens veel niet met wat wij hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
4758.30
er staat ineens 390 op de bank
Ahh dus alleen de kraamhuurders hebben hun rekeningnummer tot nu toe? of gaan de massages, hondenverzorging en bootcamps straks ook bij vooruitbetaling op rekening?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
de marktkoopmannen hebben via de bank de kraamhuur betaald
en ze hebben het er al over gehad om aan klaver te vragen om voor ze te gaan storten
Je weet net zoveel als wijquote:Op maandag 3 februari 2014 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh dus alleen de kraamhuurders hebben hun rekeningnummer tot nu toe? of gaan de massages, hondenverzorging en booycamps straks ook bij vooruitbetaling op rekening?
Ik begrijp ook weinig van dat gereken van Utopia. Als we de bedragen aanhouden die ze zeggen wat het heeft gekost en wat het op heeft geleverd.. dan mis ik 593,59quote:Op maandag 3 februari 2014 17:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan klopt er ineens veel niet met wat wij hebben
Ok.. want de foon/internetprovider en energieman laten zich echt niet uit de kluis betalen straks lijkt mequote:
energie is ook maar nep.. want ze hebben een meterkast op de meterkast van de FEBO gebouwd.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. want de foon/internetprovider en energieman laten zich echt niet uit de kluis betalen straks lijkt me
En we zijn nog maar 5 weken onderweg.. nog een paar maanden van dit en "ze" ( Achter) kunnen ons de Hemel voor een doedelzak wijsmakenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
energie is ook maar nep.. want ze hebben een meterkast op de meterkast van de FEBO gebouwd.
doedelzak vind ik nooit hemels klinken.. ook al houd een lekkere schot in een rokje dat vastquote:Op maandag 3 februari 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En we zijn nog maar 5 weken onderweg.. nog een paar maanden van dit en "ze" ( Achter) kunnen ons de Hemel voor een doedelzak wijsmaken
voor wat?>boodschappen en sigaretten begreep ik.quote:
kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor wat?>boodschappen en sigaretten begreep ik.
aanvullingquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Urb het volgende:
Ah de zonnepanelen, 20 euro voor 6 stuks per maand, speciale aanbieding.![]()
quote:Samenvatting zonnepanelen pakket 6 BLACK
Rendement
Vermogen: 1500 Wp
Gemiddelde opbrengst per jaar: 1275 kWh
Besparing per jaar: ¤ 293,-
Terugverdientijd: vanaf 6 jaar
20 euro heb ik ook gehoord, paar weken geledenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:16 schreef Dottey het volgende:
Zonnepanelen worden geleverd.
[..]
klopt dit? had je dat eerder gehoord?
Ja, ze hebben een leuke deal....quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank.
Ja dat had ik gelezen, maar die snap ik niet. Zijn het dan huurpanelen, en kost dat werkelijk zo weinig? Dat kan ik me slecht voorstellen. Maar misschien snap ik het niet.
Oké dan, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een leuke deal....
Het is ook pas handig op langer termijn.. mja reclame maken he
inclusief vaatwasser las ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef Capaja het volgende:
640 euro voor de keuken en aanverwante artikelen (schoenen)
ik heb het niet gezien, zat te etenquote:
Ze hadden dan 643 aan mariel uitgegeven en weer 3 euro verdiend aan melk. 640 ging er dus af,quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
Aike’s kassa
6 Februari 2014 08:42
¤29,- er in, ¤777,10 d’r uit. Wederom een zware dag voor Aike’s kassa. Waar komt deze disbalans vandaan?
De oorzaak is snel gevonden. Gisteren is er voor ¤600,- een complete keuken afgeleverd in de loods. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Van koelkast tot kookplaat: Vanessa kan haar lol niet op.
En zo’n koelkast moet natuurlijk gevuld worden. Je hoort hem aankomen: ¤134,10 aan boodschappen.
De verkopers van de keuken hadden een soort kringloop op wielen meegebracht. Slim, want de inwoners plukten daar voor ¤43,- schoenen, slippers, scharen, wol en oordopjes uit.
Tussen het klussen door werd er op een hond gepast. Samen met de verkochte melk goed voor ¤29,-.
Wil jij de inkomsten en uitgaven van de inwoners op de voet volgen? Maak een paspoort aan en volg het dag en nacht!
om hem wat completer te maken hierquote:Gisteren is er een bedrag van ¤826,25 uit de kluis gehaald om een drietal dingen te betalen. Er is ¤389,65 uitgegeven aan nieuwe etenswaren voor de dieren. De bouwmarkt heeft materialen geleverd om een begin te maken aan het nieuwe project: de nieuwe keuken. ¤358,10 werd voor de bouwmaterialen betaald. Ze hadden van deze verkoper daarbij nog ¤10,00 tegoed. Als laatste zijn er boodschappen geleverd. Een bedrag van ¤78,50 werd daarvoor uitgetrokken.
Het bedrag van ¤5358,20 dat gisteren nog in de kluis lag is gedaald tot een bedrag van ¤4541,95.
belasting!quote:Jullie verdienen veel geld, belasting dienst moeten ze ook rekening mee houden, deze kijker wil hun er graag mee helpen, spullen verkopen en uitgeven, wel een bonnetje moet er komen, kluis en banksaldo niet feitelijk te besteden is/zijn. er moet een administratie bij gehouden worden, BTW percentage 6 en 21 procent........biomarkt meeste goederen waren 6 procent.....als je het op de juiste manier (feesten en partijen) dienst gaat verlenen dat het dan onder laag tarief wordt gehouden...........er kan contact worden op genomen met de belasting consulent van deze brief.
Leuker kunnen we het niet maken, Wel gemakkelijker![]()
streamverslagen zegt 2 hondjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:47 schreef Capaja het volgende:
vandaag heb ik een hondje gezien
een massage
en een cv ketel gebracht voor 75
later komen er 3 vrouwen voor massagas, maar die brenegen lakens en kussens mee, daar wil dre een ruilhandel mee doen
Sites met xxxx.wordpress.com zijn vaak gewoon gemaakt via een online account bij Wordpress. Je krijgt dan gratis hosting.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:47 schreef Dottey het volgende:
Ik vroeg mij even af,.. ze hebben een website..... en daar moet je ook altijd voor betalen.
hosting ^^,
http://utopiainwoners.wordpress.com/
Dacht gelezen te hebben dat dat ¤600 wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:13 schreef Dottey het volgende:
Kosten van het stro/luzerne en gras? van de boer?
massagesquote:Betaald 70 euro, de rest is verrekent met het linnengoed
In dit tempo halen ze daar de volgende biomarkt niet meequote:Alles bij elkaar hebben de inwoners nu de beschikking over ¤3.475,38.
Sony Vaioquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef Bucketlist het volgende:
Hoe zit het met de laptop trouwens? Op http://utopiainwoners.wordpress.com/ is te zien dat het een
Apple Macbook is. Niet de goedkoopste optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |