Dat slurpen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
Uit welke reisgids heb je deze wijsheden TS?
Nee, waar jij vandaan hebt dat dat niét zo is...quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat slurpen?
Check de reclamespot waar dat geopperd wordt.
Nee, dat het niet beleefd zou zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat slurpen?
Check de reclamespot waar dat geopperd wordt.
Nu ben ik vorige maand teruggekomen van een zakenreis in China waar ik in 2 weken tijd ongeveer 20 zakenlunches en diners heb gehad. Daarbij aan tafel zittend bij het topmanagement en eigenaars van de bedrijven. Variërend van stinkend rijk tot schandalig rijk. en ik kan toch wel met zekerheid zeggen dat het zeker niet iets is wat alleen arbeiders doen of wat als onbeleefd wordt gezien. Datzelfde geldt overigens voor smakken, wat nog veel meer voorkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Echt..je zou zo die ingehuurde actrice van een Castingbureau i.r.l. toch flink
de waarheid zeggen als je ziet wat voor kul ze uitkraamt in de reclamespot van Conimex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slurpen is helemaal niet een standaard Aziatisch iets en al helemaal niet dat het inhoudt dat het gesmaakt heeft. Tegeltjes wijsheden die nergens opslaan!
Overal ter wereld is slurpen een teken van luiheid om niet fatsoenlijk te leren eten,ook in Azië waar het vooral de arbeiders zijn die je ziet slurpen. Nog even en smakken is ook iets normaals!![]()
verkapt: kijk-mij-eens-een-topfunctie-hebben-post.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nu ben ik vorige maand teruggekomen van een zakenreis in China waar ik in 2 weken tijd ongeveer 20 zakenlunches en diners heb gehad. Daarbij aan tafel zittend bij het topmanagement en eigenaars van de bedrijven. Variërend van stinkend rijk tot schandalig rijk. en ik kan toch wel met zekerheid zeggen dat het zeker niet iets is wat alleen arbeiders doen of wat als onbeleefd wordt gezien.
Of het betekent wat wij denken dat weet ik niet maar ik heb het toch meerdere malen mogen ervaren.
Ouch!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, waar jij vandaan hebt dat dat niét zo is...
Dezelfde reisgids waar jij altijd je vakantiefoto's vandaan haalt?
Niet alleen in India kan ik je vertellen. Ook in huize hiero.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Wees blij dat ze het over slurpen heeft. In India is een gigantische boer laten na het eten ook een gewoonte om aan te geven dat het gesmaakt heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |