Schriftelijke Overhoring?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Zippow het volgende:
Ik mag toch verdomme hopen dat mijn SO mij niet wil verassen met valentijnsdag...
Wat hipquote:
wat is dat voor een achterlijke fotoquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wij kennen jouw vriendin niet en de beste cadeautjes zijn persoonlijk
Ze geeft vast vaak genoeg iets aan waar je wat mee kunt
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Picknicken in een crematorium al genoemd?
Significant Other.quote:
here we go again...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Picknicken in een crematorium al genoemd?
Meest nare woord voor een vriend ( heb ik het nog niet eens over een relatie ) = scheetje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Buffell het volgende:
[..]
Significant Other.
Die kan in het rijtje kotswoorden als 'partner', 'hubbie', 'wederhelft'.
ja echt hè, zo'n moeilijk woord ook...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
here we go again...
hot date
En de hamvraag: wat doe je daarna? in een mooie urn? uitstrooien??
SOquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef Zippow het volgende:
Ik mag toch verdomme hopen dat mijn SO mij niet wil verassen met valentijnsdag...
We doen niet zo heel vaak wat leuks samen, dus dit soort dagen grijpen we aan om dat wel te doen. Lijkt me redelijk normaal toch;)quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef iScream. het volgende:
Ik snap echt nooit wat mensen bezielt om mee te doen aan deze commerciële troep. Dus omdat het ineens "valentijnsdag" is, moet je ineens romantischer/liever doen dan normaal? Dan voelt het toch als een verplichting? Iets romantisch hoort spontaan te zijn, niet omdat "Truus ook wat krijgt van Kees en ik daarom ook wat van jou verwacht, want dat hoort zo op valentijnsdag"_____
Is toch heerlijk een dag speciaal voor jou en je geliefde, heerlijk samen zijn en iets gaan doen dat jullie leuk vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef iScream. het volgende:
Ik snap echt nooit wat mensen bezielt om mee te doen aan deze commerciële troep. Dus omdat het ineens "valentijnsdag" is, moet je ineens romantischer/liever doen dan normaal? Dan voelt het toch als een verplichting? Iets romantisch hoort spontaan te zijn, niet omdat "Truus ook wat krijgt van Kees en ik daarom ook wat van jou verwacht, want dat hoort zo op valentijnsdag"_____
Ik weet niet wat je budget is maar Arke heeft wel van dit soort reisjes; http://www.arke.nl/steden(...)W2o7wCFYlc3godWl0AkAquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik dacht; misschien het wel leuk om haar vrijdagavond mee naar londen mee te nemen.
Zaterdag nog een overnachting en dan zondag weer naar huis. Echter geen idee hoe ik zo iets regel
Is het nou een avond of een dag?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef dezomervoorbij het volgende:
Over twee weken is het alweer zo ver: Valentijnsdag.
Als mijn vriendin ergens waarde aan hecht, is het wel dat we samen iets leuks gaan doen op deze avond.
Ik wil haar dit jaar, mede omdat ik de vorige jaren nog wel eens verzaakt heb, eens goed verassen.
Echter ben ik weer volkomen inspiratieloos. Dus FOKérs, wat doen jullie tijdens valentijn dit jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |