SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Soms gaat het ineens erg rap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Blaadjes het volgende:
Goeie TT
Ik schrok al. Had helemaal niet door dat we al zo ver waren
Ik ga vanaaf of morgen een mooie cake maken voor op werk.quote:
Heb nog wel lekkere boter die je kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga vanaaf of morgen een mooie cake maken voor op werk.![]()
Weet iemand nog een leuke tekst wat ik er op kan zetten.
Ik werkte hier 2 jaar en bv heet TYCO.
en had de vorige keer al tyco er op gezet dus doe ik niet nog eens
Achteraan sluiten a.u.b.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Dat eten klonk goed! Je hebt al een vriend zeker?
Dat ga ik er niet op zettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb nog wel lekkere boter die je kan gebruiken.
Het was ook heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Dat eten klonk goed! Je hebt al een vriend zeker?
AANVALLUHH!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Thank You COodbyequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
kquote:
Zat die niet heel ver weg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was ook heerlijkvriendinnen hadden een beetje twijfels over de salade (want ik deed maar wat) maar door voorgaande successen met mijn 'ik doe maar wat-kookkunsten' lieten ze mij beslissen over het eten (en ohja, ik was jarig
) en we zaten toch lekker te smullen
![]()
En ik heb al een vriend ja
Oeh die is goedquote:
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.quote:
Ja, in Taiwan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
k
[..]
Zat die niet heel ver weg?
Zit je nu op een fiets stroom te maken ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo het leven is erg saai zonder stroom
En daarom moet ik mijn vriend maar dumpen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh die is goed
[..]
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.
quote:
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
nee mobiel. Verder heb ik niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je nu op een fiets stroom te maken ?
Duurt het nog lang?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaakt
Heb je aan blaadjes een mooi tussendoortje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Taiwan.
Nog ff minder dan 2 maandjes en dan komt ie weer terug.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?
En een kind met een beetje geluk/pechquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh die is goed
[..]
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.
www in die tussentijd kan ik lopend naar je toe komen en weer optijd thuis zijn alsof er niks gebeurt is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Taiwan.
Nog ff minder dan 2 maandjes en dan komt ie weer terug.
Met z'n tweetjes romantisch met kaarsjes is wel leuk jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaakt
quote:
uhuhquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
www in die tussentijd kan ik lopend naar je toe komen en weer optijd thuis zijn alsof er niks gebeurt is.
Zomers kan het best leuk zijn maar hartje winter is het een veel minder romantisch gebeurenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes romantisch met kaarsjes is wel leuk ja
De enige lange stroomstoring die ik me kan herinneren was dat ik een jaar of 10 ofzo was, en net op een avond dat m'n ouders een avondje wegwaren, en wij alleen thuis met z'n drieën![]()
Netjes kaarsjes gezocht en bordspelletjes gedaan enzoEn bij het naar bed gaan heel voorzichtig m'n grote broer de kaars laten tillen en die in het midden van de kamer gezet zodat er niks vlam kon vatten enzo
Ik hou van jou(op een niet homo maniet, ja denk zeg het even nu de OS over homos gaan)quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je aan blaadjes een mooi tussendoortje.
zou zeggen maak een lkker Konijnenout maaltijd met wijnsausje en dan komt het helemaal goed![]()
Mijn tv is ongeveer 30 jaar oudquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hij doet het nog? Gewoon wachten tot jij er mee nokt en dan een nieuwe kopen.
Hoe is het met de pijn? Valt het mee?
Ik denk dat we allemaal van Guyvie houden. What's not to love?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou van jou(op een niet homo maniet, ja denk zeg het even nu de OS over homos gaan)
Mijn ouders hebben een houtkachelquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zomers kan het best leuk zijn maar hartje winter is het een veel minder romantisch gebeuren![]()
Oh dat scheelt.quote:
Goed dat ik je er even op wees en je tekst en uitleg heb gegeven hè?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef JanCees het volgende:
Het gedicht van essnhills in de OP is werkelijk het mooiste wat ik ooit heb gelezen.
Nou geen heimwee krijgen he. Straks verlies ik nog de enige reden om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een houtkachelEen keer dat het maar een uurtje was ofzo gezellig met z'n allen op een kleedje voor de houtkachel gezeten
evengoed lekker warm en verlicht.
Daar moeten we nog achter komen....maar je hebt gelijk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal van Guyvie houden. What's not to love?
Maar maar maarquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou geen heimwee krijgen he. Straks verlies ik nog de enige reden om naar buiten te gaan.
Deze week brandde er wel meer dan enkel hout naast je om je warm te houden. Dat zal je in West-Friesland niet snel overkomenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar maarEen echte houtkachel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken een Pool die heet Denis.
Hij staat bekend als Denis de Pool.
Einde bericht.
We zijn allemaal uitgenodigd als hij gaat trouwen dus dat komt goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar moeten we nog achter komen....maar je hebt gelijk!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou van jou(op een niet homo maniet, ja denk zeg het even nu de OS over homos gaan)
Die was er al, en nope 1 is genoegquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een kind met een beetje geluk/pech
Maar als het in West-Friesland in de straat gebeurt loopt wel iedereen uit om het te kijken, ook al is het 150 huizen verderopquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze week brandde er wel meer dan enkel hout naast je om je warm te houden. Dat zal je in West-Friesland niet snel overkomen
Je schoot er even vol van he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef JanCees het volgende:
Het gedicht van essnhills in de OP is werkelijk het mooiste wat ik ooit heb gelezen.
Maar ik heb al een vriendquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]Thanks.
Zie Ess is toch toffe gozert
[..]
Die was er al, en nope 1 is genoeg
Hij bedoelde die gespoilerdequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je schoot er even vol van he?
Btw, het gedicht is van Insomnia_
ik zal er ook zijn! Dat wordt historischquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn allemaal uitgenodigd als hij gaat trouwen dus dat komt goed
Ninja edit gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij bedoelde die gespoilerde
Maar die van Inso is ook tof jaDaarom staat hij zo prominent in de OP
Dat wordt hartstikke leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik zal er ook zijn! Dat wordt historisch
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal van Guyvie houden. What's not to love?
gewoon bij grof huisvuil zetten dit blaadje is nog lang niet dorquote:
mijn oom heeft in het engelse team gespeeld. 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát vind ik nou echt zo'n stoere sport. Die vierkante kerels
Eh nog niet bekend, veel dingen moeten nog geregeld worden.quote:
Ik kijk het weleens op sport1quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oom heeft in het engelse team gespeeld. 2 wedstrijden
echt bazensport
Uhuhquote:
is het ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oom heeft in het engelse team gespeeld. 2 wedstrijden
echt bazensport
HAKAquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die yell vind ik ook zo geweldig van de Nw Zeelanders
Hakka cry heet dat toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die yell vind ik ook zo geweldig van de Nw Zeelanders
Ja dusquote:
Haka idd.quote:
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat dus ik ga het afdoen met.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef sararaats het volgende:
En m'n haar is zo goed als proper en de wonde ontsmet door de mama
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Guyver wilde mij zojuist nog opofferen ten behoeve van Blaadjes zijn date-leven![]()
Maar oké. Hij krijgt ook mijn liefde
Je weet niet dat ik gisteren een kleine ingreep had?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat dus ik ga het afdoen met.
Wat goed om te horen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef sararaats het volgende:
Fijn zeg. Geen pijn meer gehad en goed geslapen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef sararaats het volgende:
Buiten wat kleine bloedinkjes heb ik redelijk goed geslapen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn zeg. Geen pijn meer gehad en goed geslapen?
Dat is mooi Sara.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Buiten wat kleine bloedinkjes heb ik redelijk goed geslapen.
Ik heb heel veel haar op m'n hoofd dus je gaat niet veel zien van het litteken.
Wait wut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn allemaal uitgenodigd als hij gaat trouwen dus dat komt goed
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
www in die tussentijd kan ik lopend naar je toe komen en weer optijd thuis zijn alsof er niks gebeurt is.
Blaadjes is een kabouter?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blaadjesessnhills
Als je gaat trouwen komt BNW even checken of alles wel veilig is enzoquote:
Ik heb begrepen dat er een hoge delegatie van de Reptillians komt en ook enkele hooggeplaatste leden van de Illuminatiquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen komt BNW even checken of alles wel veilig is enzo
quote:
Vergeet de Vrijmetselaars niet!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een hoge delegatie van de Reptillians komt en ook enkele hooggeplaatste leden van de Illuminati
Oh, misschien kunnen we gelijk even 'zuiveren' dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een hoge delegatie van de Reptillians komt en ook enkele hooggeplaatste leden van de Illuminati
Die zijn altijd aanwezigquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vergeet de Vrijmetselaars niet!
Kan daar niet meer naar kijken. Schiet al vol als ik er maar aan denk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister Schindler's List gekeken.
Aan de ene kant is het een hele enge film, aan de ander kant heel hoopgevend
Ik heb het ook met die Anne Frank film.. op het moment dat ze worden afgevoerd met de trein kan ik eigenlijk niet meer kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan daar niet meer naar kijken. Schiet al vol als ik er maar aan denk.
Ook de Tempeliers zijn aanwezig en aan het einde van de avond zijn we allemaal áls een Tempelierquote:
Ik heb weleens een reportage over de achtergrond van die film gezien. De overlevenden en hun nakomelingen zijn zó dankbaar..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan daar niet meer naar kijken. Schiet al vol als ik er maar aan denk.
Nee, 1x onterecht een incassobureau achter me aan gehad, en dat is uiteindelijk opgelostquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Weet er iemand hier wat meer af van incasso bereau's, rente, en dergelijke dan de gemiddelde persoon?
nou dan zou ik die serie maar niet gaan kijken unsere mütter unsere väterquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook met die Anne Frank film.. op het moment dat ze worden afgevoerd met de trein kan ik eigenlijk niet meer kijken
Gaat dat ook over de Tweede Wereldoorlog?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou dan zou ik die serie maar niet gaan kijken unsere mütter unsere väter
Misschien beter even op WGR vragen? Daar zitten experts in dat soort zaken Scrum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Weet er iemand hier wat meer af van incasso bereau's, rente, en dergelijke dan de gemiddelde persoon?
Ja gaat over 5 vrienden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat dat ook over de Tweede Wereldoorlog?
Bij Schindler's List en Anne Frank speelt ook mee dat je weet wat er gaat gebeuren én dat het echt gebeurd is.
Yeah, maar ik wil er geen heel topic voor aanmaken, vandaar ;-).quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien beter even op WGR vragen? Daar zitten experts in dat soort zaken Scrum.
Heb er gelukkig nog nooit mee te maken gehad, en hoop dat dat ook nooit gebeurt maar je ziet het aan Ess, het kan zomaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, maar ik wil er geen heel topic voor aanmaken, vandaar ;-).
Ik wel hoor, heb behoorlijk wat schulden (gehad).. kortlangverhaal: was schuldenvrij (niet rijk, maar schuldenvrij) toen ik m'n huidige ex leerde kennen. Zij had toen schulden, ben bij haar ingetrokken. 4 maand later werden we uit het huis geschopt (ja, schaam me dood daarvoor) omdat ik haar schulden betaalde, en de huur en alles erbij en dat kon niet meer. Vervolgens zijn we dus naar mijn ouders verhuist, en alle schulden rustig van ons beide opgelost, op deze dus na. Vorig jaar is ze dus bij me weg gegaan maar de schuld helaas nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb er gelukkig nog nooit mee te maken gehad, en hoop dat dat ook nooit gebeurt maar je ziet het aan Ess, het kan zomaar.
Dat lijkt mij ook wel bizar veel. In een jaar tijd is de rente zo opgelopen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb behoorlijk wat schulden (gehad).. kortlangverhaal: was schuldenvrij (niet rijk, maar schuldenvrij) toen ik m'n huidige ex leerde kennen. Zij had toen schulden, ben bij haar ingetrokken. 4 maand later werden we uit het huis geschopt (ja, schaam me dood daarvoor) omdat ik haar schulden betaalde, en de huur en alles erbij en dat kon niet meer. Vervolgens zijn we dus naar mijn ouders verhuist, en alle schulden rustig van ons beide opgelost, op deze dus na. Vorig jaar is ze dus bij me weg gegaan maar de schuld helaas niet(logisch ook, mijn eigen schuld). Punt is, ik wil graag bij mijn ouders weg en een huis kopen, maar heb door deze schuld een BKR notering waardoor ik geen hypotheek kan nemen (wat ik graag wil, gunstige huizenmarkt etc). Nu zat ik de schuld te bekijken en zag tot mijn verbazing dat het schuld bedrag 2300 euro is (ongeveer) en de rente 2400 euro. Dat lijkt mij veel te veel
.
het valt nog wel mee met de schuld als je een huis wil kopen moet je aan de bank laten zien dat jij een fulltime baan hebt en daar kan je een docuement van bij je chef opvragen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb behoorlijk wat schulden (gehad).. kortlangverhaal: was schuldenvrij (niet rijk, maar schuldenvrij) toen ik m'n huidige ex leerde kennen. Zij had toen schulden, ben bij haar ingetrokken. 4 maand later werden we uit het huis geschopt (ja, schaam me dood daarvoor) omdat ik haar schulden betaalde, en de huur en alles erbij en dat kon niet meer. Vervolgens zijn we dus naar mijn ouders verhuist, en alle schulden rustig van ons beide opgelost, op deze dus na. Vorig jaar is ze dus bij me weg gegaan maar de schuld helaas niet(logisch ook, mijn eigen schuld). Punt is, ik wil graag bij mijn ouders weg en een huis kopen, maar heb door deze schuld een BKR notering waardoor ik geen hypotheek kan nemen (wat ik graag wil, gunstige huizenmarkt etc). Nu zat ik de schuld te bekijken en zag tot mijn verbazing dat het schuld bedrag 2300 euro is (ongeveer) en de rente 2400 euro. Dat lijkt mij veel te veel
.
Ik had er ook nog nooit mee te maken gehad, en mijn ouders en andere familieleden ook niet. Dus werkelijk geen idee wat het allemaal precies inhield en wat ik moest doen. Ik wist alleen dat ik niet van plan was te gaan betalen voor iets wat ik binnen de gestelde periode geretourneerd had en daar nota bene een ontvangstbevestiging van had ontvangenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb er gelukkig nog nooit mee te maken gehad, en hoop dat dat ook nooit gebeurt maar je ziet het aan Ess, het kan zomaar.
Ik wel zie verhaaltje in Boos zijn op de rijkste 1% staat gelijk aan de Kristalnacht topic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit mee te maken gehad, en mijn ouders en andere familieleden ook niet. Dus werkelijk geen idee wat het allemaal precies inhield en wat ik moest doen. Ik wist alleen dat ik niet van plan was te gaan betalen voor iets wat ik binnen de gestelde periode geretourneerd had en daar nota bene een ontvangstbevestiging van had ontvangen
Misschien doe ik dat vanavond idd wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel bizar veel. In een jaar tijd is de rente zo opgelopen?
Zou er toch even een topicje aan wagen in WGR Scrum .
Yes die bedoelde ik, ik kon er zo 1 2 3 ff niet opkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat vanavond idd wel..
@theguyver Dat heet een intentieverklaring, maar als ik dat heb (dat is ook geen probleem) gaan ze mekkeren over negatieve BKR codering.
Blijken die aluhoedjes en truthers het al die tijd bij het juiste eind te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
Volgens deze docu zijn Nederlanders en Zweden aliëns.
Er is namelijk een aliën 'ras' die bekend staan om hun lengte en hun blonde haren.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, prima.
Blij voor jou dat alles goed is
Noten enzo etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu wel ervoor zorgen dat je wat aankomt. Dus lekker
Wij zijn gewoon allemaal aliënsquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijken die aluhoedjes en truthers het al die tijd bij het juiste eind te hebben
vandaag gemactquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu wel ervoor zorgen dat je wat aankomt. Dus lekker
Dus nu heb je weer stroom eindelijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn elektricien (michal) is nu net klaar.
dat was me het klusje wel
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus nu heb je weer stroom eindelijk?
Duurde wel lang zegquote:
kunnen nu wel weer wasmachine en droger tegelijk gebruikenquote:
Dat is wel handig op zichquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kunnen nu wel weer wasmachine en droger tegelijk gebruiken
Heeft echt de hele dag geduurd he? Allemachtig, je zal wel verkleumd zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn elektricien (michal) is nu net klaar.
dat was me het klusje wel
van 9 uur tot nu netquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft echt de hele dag geduurd he? Allemachtig, je zal wel verkleumd zijn.
wat is datquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
neem big tasty dan voor aankomen
ken je dat nietquote:
woowquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je dat niet
is met bacon en kanjer lekkere saus
is iets van 900 kcal per hamburger hahah
Mijn vriend nam die altijdquote:
Nee, ik weet gewoon niet of ze in Taiwan ook Big Tasty's hebbenquote:
Daar heb ik een keer pizza besteld met m'n broertje. Was best lekkerquote:
sowiesoquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer pizza besteld met m'n broertje. Was best lekker
Die dingen waren echt groot manquote:
Toch maar wel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
WGR topic gemaakt. Ben benieuwd, normaal krijg ik altijd ruzie daar![]()
WGR / Rente incasso bureau, onredelijk of ben ik onredelijk?
jij maakt toch nooit ruziequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ookquote:
Eens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen maar met incasso bureau's en ajaxieden
Ik probeer ook wel eens te rellen, maar hier wordt ik dan nooit serieus genomen. En als ik in het echt een keer onaardig doe dan is meestal de reactie 'wat is er? heb je je dag niet? Slecht geslapen?'quote:
Als je op wil vallen als je relt is er een manier. Post 1 week in VBL en dan buiten het forumdeel, gegarandeerd dat mensen boos worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel eens te rellen, maar hier wordt ik dan nooit serieus genomen. En als ik in het echt een keer onaardig doe dan is meestal de reactie 'wat is er? heb je je dag niet? Slecht geslapen?'En als ik een keer oprecht boos wordt dan is iedereen onder de indruk en probeert degene waarop ik boos ben álles te doen om het goed te maken, 'want zij wordt nooit boos dus als ik haar boos heb gemaakt zal ik wel iets goed fout gedaan hebben'
![]()
quote:Niet gelezen, maar als jij dat bent in je avatar zal je wel onredelijk zijn.
Ik denk dat mijn reputatie al te lief is daarvoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op wil vallen als je relt is er een manier. Post 1 week in VBL en dan buiten het forumdeel, gegarandeerd dat mensen boos worden.
joden hebben kanker tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen maar met incasso bureau's en ajaxieden
*ff volgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Hou me vast want ik sla hem op zijn bek wat een onaangenaam type zegquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
@Lavje iemand is het niet met je eens over mijn ava:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou me vast want ik sla hem op zijn bek wat een onaangenaam type zeg
*slijm slijm*quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha. Mja, daar hebben we er genoeg van op Fok, die onaangename types
. Gelukkig zijn er ook zeer aangename types te vinden!
quote:
Zeker, verschaft wat duidelijkheid en neemt valse hoop wegquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Je krijgt tussen de rare reacties door wel goede tips he Scrum?
Staffelrente heet dat heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, verschaft wat duidelijkheid en neemt valse hoop weg. Tot nu toe concludeer ik gewoon dat de rente terecht is en ik nog flink aan het betalen moet. Helaas
. Maar ja, eigen schuld ...
Wehkampquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staffelrente heet dat heb ik me laten vertellen.
Weh-kamp hanteert dat ook.
Ben ooit zo stom geweest iets te kopen bij Wehkamp op afbetalingquote:
Ik dus bij l'easy. Zie dat topic om te zien waarom je dat dus *nooit* moet doen. En ik dus ook *nooit* weer doequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ooit zo stom geweest iets te kopen bij Wehkamp op afbetaling
Ja, dat doen meer mensen die niet ineens een groot bedrag kunnen betalen en die kunnen daardoor behoorlijk in de schulden raken. Vind eigenlijk dat dat soort woekerrentes verboden moeten worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ooit zo stom geweest iets te kopen bij Wehkamp op afbetaling
Yayquote:
Doe het idd nooit weer. Heb de werkelijke prijs van die magnetron al betaald, betaal me nu scheel aan de rentequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dus bij l'easy. Zie dat topic om te zien waarom je dat dus *nooit* moet doen. En ik dus ook *nooit* weer doe
Yeah, erg is datquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
YayScrummie
[..]
Doe het idd nooit weer. Heb de werkelijke prijs van die magnetron al betaald, betaal me nu scheel aan de rente
Gelukkig wou Neckermann toentertijd een uittreksel van het GBA, anders had ik ook echt in de puree gezeten![]()
Moet inderdaad verboden worden. Alleen zijn mijn schulden op dit moment weer te wijten aan die overgang naar SEPA, wat een bende is dat zeg!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat doen meer mensen die niet ineens een groot bedrag kunnen betalen en die kunnen daardoor behoorlijk in de schulden raken. Vind eigenlijk dat dat soort woekerrentes verboden moeten worden.
Terug naar ruilhandelquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, erg is dat. Zit in hetzelfde schuitje als jij dus
. Rot geld. Meest waardeloze (jaja) uitvinding ooit.
Ik wil zo graag hier uit huis weg, maar goed, eerst schulden, dan verder.
Dit nummer ken ik, terwijl ie best oud is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Divje het volgende:
Deze nostalgia-trip wil ik jullie niet onthouden
KLB / Daddy DJ net herontdekt
Uhh, jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit nummer ken ik, terwijl ie best oud is?
Ken je het nummer Toet, toet, boing, boing, hakken en zagen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhh, jadat hele topic is echt ongelofelijk
Jazeker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je het nummer Toet, toet, boing, boing, hakken en zagen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Jazeker.heb nog wel ergens een Hakkûhbar cdtje liggen. En wat spin-offs met toppers als MHDH - Malle Gabber, Gabber Piet - Tandje Hoger, Reef Teeffie - Klappus In Je Handjes, Koos Hakkeraar - Ik verscheurde je foto en Arie & Bastiaan - De Gabberclown (geniaal
![]()
![]()
)
Maar ook J.D.A. - Voel je die Bass en natuurlijk de Mosselman
Dat was fout!haha
Heb nu NOW! Dance Hits 95 vol. 3 in m'n handenDJ Paul Elstak - Lu U More, Dune - Hardcore Vibes
en....
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je het nummer Toet, toet, boing, boing, hakken en zagen?
Die eerste rits namen was dan ook van een heel fout kaliberquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken serieus geen nummer die je opnoemde
Ik ben dan ook niet van dat soort muziek, maar Hakkuh en Zagen vond ik destijds wel tof.
Ruben van der Meer zat ook in de clip van 'Kut Marokkanen' als portierquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Die eerste rits namen was dan ook van een heel fout kaliber![]()
Gabber Piet was wel fout maar wat bekender
Ruben van der Meer
Waaaaaatquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Dit is een van mijn lievelingsnummers
Heldquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Gabbertijd! Daar mag deze niet in ontbreken:
Jawél! Ik hak nu lekker door de kamerquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik had niet over hakken en zagen moeten beginnen
Zou die in Just Dance staan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawél! Ik hak nu lekker door de kamer![]()
Ben alweer overgestapt naar Milk Inc, Lasgo en Kate Ryanquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik had niet over hakken en zagen moeten beginnen
Weet ik niet. Weet alleen dat ik dol ben op af en toe eens helemaal los gaan op deze muziek.quote:
Kate Ryan is een mooie vrouwquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben alweer overgestapt naar Milk Inc, Lasgo en Kate Ryan![]()
Probeer toch maar lekker te slapen Scrum en je weet dat je je stinkende best gedaan hebt. Dat hebben we hier allemaal kunnen lezen en meer kun je niet doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Scrummie het volgende:
Slaap lekker divje!
Ik wil ander werk. Ik ben geloof ik niet bestand tegen deadlines die niet gehaald worden. Ga nu ook naar bed, maar voel me er klote onder dat ik het niet gehaald heb ... Eigenlijk ga ik altijd met een rot gevoel naar bed, denkend aan de stress van de dag er na. Pfff.
Truste Div sweet dreamsquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:41 schreef Divje het volgende:
Nog even een filmpje kijken en dan plattus op m'n bakkus![]()
Slaap lekker schatten
Insgelijks!quote:
Jij ook!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal sweet dreams gewenst en tot morgen
Ikzelf slaap nog niet hoorquote:
Nou ja, je blijft niet de hele nacht op, neem ik aan. Zie het als een voorschot.quote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, je blijft niet de hele nacht op, neem ik aan. Zie het als een voorschot.
Dank je wel! Klopt helemaal wat je zegt. En ik weet dat, terwijl ik geen idee heb. Snap je? Lekker duidelijk he. Het zijn meer issues met mezelf dan dat ik het werk slecht doe. Niemand teleurstellen, tot in den treure. Maar ja. Morgen weer een dag, en er zijn tig andere mensen die echte problemen hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer toch maar lekker te slapen Scrum en je weet dat je je stinkende best gedaan hebt. Dat hebben we hier allemaal kunnen lezen en meer kun je niet doen.
Slaap lekker en tot morgen
Joo Divje, Rush is ook aanrader zeker als je beetje van F1 houdquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:41 schreef Divje het volgende:
Nog even een filmpje kijken en dan plattus op m'n bakkus![]()
Slaap lekker schatten
goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:59 schreef sararaats het volgende:
Ik heb geen pijn meer en van het litteken ga je niks zien.
Ik ben geprezen met een goeie bos haar
Ik heb een foto van m'n wonde maar die zet ik niet hier.
goed om te horen meidquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:59 schreef sararaats het volgende:
Ik heb geen pijn meer en van het litteken ga je niks zien.
Ik ben geprezen met een goeie bos haar
Ik heb een foto van m'n wonde maar die zet ik niet hier.
Die vond ik erg vet jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Joo Divje, Rush is ook aanrader zeker als je beetje van F1 houd
Moge Peeps![]()
[ afbeelding ]
Ena laatste dagje
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vond ik erg vet jaal ligt F1 me niet echt
Goedemorgen
Mandela: Long Walk to Freedomquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
Docu over Mandela? Waar?M.n pa deelt dit op FB
Oh vet. Idris Elbaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mandela: Long Walk to Freedom
GADVERDAMME!!! one-direction stond laatst bij de H&M met mijn nichtjes 7 en 8 en die wouden een t-shirt er van, liep naar mijn zus gaf haar een tik, met de melding er gaat iets mis met de opvoeding van je kids, dus naar de London t-shirts gekocht van pearl jam en metalica
hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh vet. Idris Elbaga nu de screener downloaden!
Soms moet je ff een corrigerende tik geven in de opvoeding van iemands kinderen idd(die zin komt er niet helemaal lekker uit, hopelijk begrjip je wat ik snap
)
Hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha
btw alle nominaties voor de oscar zijn er wel zo'n beetje te neerladen.
echt he mijn zus Grote fan van Rockbands moest dus even gecorrigeerd worden.
Dit kan echt niet hoor,
12 Years a Slave al gezienquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, Al snap ik die kindjes ook wel natuurlijk
Heb veel van die nominaties al gezien, vanavond Dallas Buyers Club kijkenen dan nog ff wachten tot American Hustle en 12 Years a Slave te downloaden zijn in goeie kwaliteit
Njah, ik vind het soms kut als ik allemaal artefacts zie tijdens te filmquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
12 Years a Slave al gezienhij is goed al vond ik het camera werk beetje beroerd.
American Hustle ga ik vrijdag of zaterdag nog ff doen.
Alles is in screener te vinden zie TPB
Dallas Buyers Club ga ik straks ff zoeken had ik nog niet van gehoord.
Pearl Jamquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mandela: Long Walk to Freedom
GADVERDAMME!!! one-direction stond laatst bij de H&M met mijn nichtjes 7 en 8 en die wouden een t-shirt er van, liep naar mijn zus gaf haar een tik, met de melding er gaat iets mis met de opvoeding van je kids, dus naar de London t-shirts gekocht van pearl jam en metalica
idd erg mooi!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pearl Jam![]()
Dit vind ik hun mooiste nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnng
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pearl Jam![]()
Dit vind ik hun mooiste nummer
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef Divje het volgende:
Zellwood (Video 2013) - IMDb Deze film gedownload omdat de poster me aansprak..
[ afbeelding ]
Playmate + zombies* theguyver downloaden doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hnnng
Mooie film voor guy's night out
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
* theguyver downloaden doet!
Mooie film voor guy's night out
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehenet even de eerste 5 minuutjes gezien. TIETEN
Haha zo'n iemand ken ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef theguyver het volgende:
[..]Oke echt iets voor vriend van me als dat in een film zichtbaar is staat hij op de bank te springen,, hij heeft nog net geen pom poms
![]()
Ik ben meer van een mooie bips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
lees had het er vanochtend over met E_Oquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha zo'n iemand ken ik ook(en ikzelf af en toe, zeker bij films waarbij je geen boobies verwacht
) Zolang ze niet te groot zijn
Verder ben ik ook meer van mooie bipsenvooral als een vrouw loopt en beide billen om en om wobblen
![]()
Hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees had het er vanochtend over met E_O
DUDE NSFW ... collega achter me zag ik al opkijken![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef theguyver het volgende:
btw dat is lavje ik herken de broek
Jong ding net 18 altijd hotpants aan en houd van cosplay.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaik lees het.. Ik wil ook een hardloopmaatje met moooie billen
Hihi
[..]
Hnngn, hotpants? Ook leggings?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jong ding net 18 altijd hotpants aan en houd van cosplay.
Echt schat van een meid, ze past vaak op als ik avondje met mijne uit ga
Jup bij hardlopen zeker..quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hnngn, hotpants? Ook leggings?
Kan er niet over als ik een meid zie lopen in leggings, en dan nikes eronder.. omg omg
Haha, Misty van pokémon bedoel je? Kan 't plaatje niet zien, animewolken.nl hotlinking niet toegestaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup bij hardlopen zeker..
Wacht zal ff foto sturen. hoe ze keer als misty ging cosplay![]()
[ afbeelding ]
ja en vriendin er naast als Jessie team rocket..quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, Misty van pokémon bedoel je? Kan 't plaatje niet zien, animewolken.nl hotlinking niet toegestaan
Ah, zie nu wel Misty.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja en vriendin er naast als Jessie team rocket..
Ah dikke pecheh.. vaag btw..
hierboven bedoel je of linkje wat ik via PM stuurde, en hoe oud/jong ben je divje?quote:
Hierboven, heb geen PM/DM gehad?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
hierboven bedoel je of linkje wat ik via PM stuurde, en hoe oud/jong ben je divje?
Oh nog maar eens sturen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Hierboven, heb geen PM/DM gehad?En ben 25, hoezo?
Nu welquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh nog maar eens sturen.
hopelijk komt ie nu wel over.
Ow en gewoon een vraagje
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu welleuk
Dacht bijna dat je me 18+ materiaal ging sturen omdat je naar m'n leeftijd vroeghehe
Hehe, truequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]ik zit op werk he als ik NSFW hier ga door sturen mag ik vandaag al naar huis..
[ Bericht 17% gewijzigd door Divje op 30-01-2014 15:02:29 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat ging over een random plaatje van mistyquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou! Nu ben ik ook nieuwsgierig. Lol
Eh je had haar pa kunnen wezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou! Nu ben ik ook nieuwsgierig. Lol
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh je had haar pa kunnen wezen
Haha, schitterend!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is deze zwart paar maanden geleden met zelfde pak in zwart met zeis door stad lopen en wijzen naar oudjes, en dan wat opschrijven in een boekje..![]()
Dan moet je je blijkbaar niet verslikkenquote:
Ik zou me helemaal kapot schrikken. Wat engquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is deze zwart paar maanden geleden met zelfde pak in zwart met zeis door stad lopen en wijzen naar oudjes, en dan wat opschrijven in een boekje..![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal kapot schrikken. Wat eng.
Je moet het ook niet inslikken (alhoewel dat wel kan, want je ziet het soms weleens bij bepaalde gerechten of op gebakjes) maar lekker die olie in je bad gieten of wat lavendel onder je hoofdkussen. Van die zakjes kun je kopen. Ruikt ook zo heerlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan moet je je blijkbaar niet verslikkenom daarna met een longontsteking opgescheept te zitten ipv een depressie
Stond in de tekst dat je het wel in moest slikken..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet het ook niet inslikken (alhoewel dat wel kan, want je ziet het soms weleens bij bepaalde gerechten of op gebakjes) maar lekker die olie in je bad gieten of wat lavendel onder je hoofdkussen. Van die zakjes kun je kopen. Ruikt ook zo heerlijk.
Ohhh dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Stond in de tekst dat je het wel in moest slikken..
Ruikt idd heerlijk, heb zo'n pittenkussen die je in de magnetron legt en daarna in je nek, heerlijk
Heb nog een keer gelezen, het staat er niet letterlijk inquote:
I wishquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent toch veel knapper?
quote:
Je kunt sowieso longontsteking krijgen door je te verslikken. Kan een klein stukje vlees zijn wat je niet weg kan hoesten of brood. Als iets er lang zit gaat het uiteindelijk ontsteken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog een keer gelezen, het staat er niet letterlijk inMaar wel dat als je je erin verslikt je een longontsteking op kan lopen
![]()
Misschien kan je het ook door je glas melk gooien ofzo?
Vriendin van me heeft vloeibare medicatie, moet met jus d'orange ingenomen worden
Ben onderweg!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]echt wel, Divje ze loop hard he, misschien... legging achter Lavje aan rennen
hint
Oh, da wist ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt sowieso longontsteking krijgen door je te verslikken. Kan een klein stukje vlees zijn wat je niet weg kan hoesten of brood. Als iets er lang zit gaat het uiteindelijk ontsteken.
Freudiaanse verspreking Div?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben onderweg!
[..]
Oh, da wist ik nietgelukkig verlik ik me nooit dan!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]ik zie hem al rennen tong buiten boord en Lavje die steeds harder rent..
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker een doordenkertje .
Oh nee, toch niet
inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nouwie, plaatje doet het niet.. Daar gaat mijn grap.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hier nog een mooie pinup dan, als troost:schemerlamp.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nouwie, plaatje doet het niet.. Daar gaat mijn grap.Er staat nog een vraag voor u open!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |