SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Soms gaat het ineens erg rap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Blaadjes het volgende:
Goeie TT
Ik schrok al. Had helemaal niet door dat we al zo ver waren
Ik ga vanaaf of morgen een mooie cake maken voor op werk.quote:
Heb nog wel lekkere boter die je kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga vanaaf of morgen een mooie cake maken voor op werk.![]()
Weet iemand nog een leuke tekst wat ik er op kan zetten.
Ik werkte hier 2 jaar en bv heet TYCO.
en had de vorige keer al tyco er op gezet dus doe ik niet nog eens
Achteraan sluiten a.u.b.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Dat eten klonk goed! Je hebt al een vriend zeker?
Dat ga ik er niet op zettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb nog wel lekkere boter die je kan gebruiken.
Het was ook heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Dat eten klonk goed! Je hebt al een vriend zeker?
AANVALLUHH!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Thank You COodbyequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
kquote:
Zat die niet heel ver weg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was ook heerlijkvriendinnen hadden een beetje twijfels over de salade (want ik deed maar wat) maar door voorgaande successen met mijn 'ik doe maar wat-kookkunsten' lieten ze mij beslissen over het eten (en ohja, ik was jarig
) en we zaten toch lekker te smullen
![]()
En ik heb al een vriend ja
Oeh die is goedquote:
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.quote:
Ja, in Taiwan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
k
[..]
Zat die niet heel ver weg?
Zit je nu op een fiets stroom te maken ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo het leven is erg saai zonder stroom
En daarom moet ik mijn vriend maar dumpen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh die is goed
[..]
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.
quote:
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
nee mobiel. Verder heb ik niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je nu op een fiets stroom te maken ?
Duurt het nog lang?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaakt
Heb je aan blaadjes een mooi tussendoortje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Taiwan.
Nog ff minder dan 2 maandjes en dan komt ie weer terug.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?
En een kind met een beetje geluk/pechquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh die is goed
[..]
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.
www in die tussentijd kan ik lopend naar je toe komen en weer optijd thuis zijn alsof er niks gebeurt is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in Taiwan.
Nog ff minder dan 2 maandjes en dan komt ie weer terug.
Met z'n tweetjes romantisch met kaarsjes is wel leuk jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaakt
quote:
uhuhquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
www in die tussentijd kan ik lopend naar je toe komen en weer optijd thuis zijn alsof er niks gebeurt is.
Zomers kan het best leuk zijn maar hartje winter is het een veel minder romantisch gebeurenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes romantisch met kaarsjes is wel leuk ja
De enige lange stroomstoring die ik me kan herinneren was dat ik een jaar of 10 ofzo was, en net op een avond dat m'n ouders een avondje wegwaren, en wij alleen thuis met z'n drieën![]()
Netjes kaarsjes gezocht en bordspelletjes gedaan enzoEn bij het naar bed gaan heel voorzichtig m'n grote broer de kaars laten tillen en die in het midden van de kamer gezet zodat er niks vlam kon vatten enzo
Ik hou van jou(op een niet homo maniet, ja denk zeg het even nu de OS over homos gaan)quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je aan blaadjes een mooi tussendoortje.
zou zeggen maak een lkker Konijnenout maaltijd met wijnsausje en dan komt het helemaal goed![]()
Mijn tv is ongeveer 30 jaar oudquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hij doet het nog? Gewoon wachten tot jij er mee nokt en dan een nieuwe kopen.
Hoe is het met de pijn? Valt het mee?
Ik denk dat we allemaal van Guyvie houden. What's not to love?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou van jou(op een niet homo maniet, ja denk zeg het even nu de OS over homos gaan)
Mijn ouders hebben een houtkachelquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zomers kan het best leuk zijn maar hartje winter is het een veel minder romantisch gebeuren![]()
Oh dat scheelt.quote:
Goed dat ik je er even op wees en je tekst en uitleg heb gegeven hè?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef JanCees het volgende:
Het gedicht van essnhills in de OP is werkelijk het mooiste wat ik ooit heb gelezen.
Nou geen heimwee krijgen he. Straks verlies ik nog de enige reden om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een houtkachelEen keer dat het maar een uurtje was ofzo gezellig met z'n allen op een kleedje voor de houtkachel gezeten
evengoed lekker warm en verlicht.
Daar moeten we nog achter komen....maar je hebt gelijk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal van Guyvie houden. What's not to love?
Maar maar maarquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou geen heimwee krijgen he. Straks verlies ik nog de enige reden om naar buiten te gaan.
Deze week brandde er wel meer dan enkel hout naast je om je warm te houden. Dat zal je in West-Friesland niet snel overkomenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar maarEen echte houtkachel
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken een Pool die heet Denis.
Hij staat bekend als Denis de Pool.
Einde bericht.
We zijn allemaal uitgenodigd als hij gaat trouwen dus dat komt goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar moeten we nog achter komen....maar je hebt gelijk!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou van jou(op een niet homo maniet, ja denk zeg het even nu de OS over homos gaan)
Die was er al, en nope 1 is genoegquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een kind met een beetje geluk/pech
Maar als het in West-Friesland in de straat gebeurt loopt wel iedereen uit om het te kijken, ook al is het 150 huizen verderopquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze week brandde er wel meer dan enkel hout naast je om je warm te houden. Dat zal je in West-Friesland niet snel overkomen
Je schoot er even vol van he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef JanCees het volgende:
Het gedicht van essnhills in de OP is werkelijk het mooiste wat ik ooit heb gelezen.
Maar ik heb al een vriendquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]Thanks.
Zie Ess is toch toffe gozert
[..]
Die was er al, en nope 1 is genoeg
Hij bedoelde die gespoilerdequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je schoot er even vol van he?
Btw, het gedicht is van Insomnia_
ik zal er ook zijn! Dat wordt historischquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn allemaal uitgenodigd als hij gaat trouwen dus dat komt goed
Ninja edit gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij bedoelde die gespoilerde
Maar die van Inso is ook tof jaDaarom staat hij zo prominent in de OP
Dat wordt hartstikke leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik zal er ook zijn! Dat wordt historisch
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal van Guyvie houden. What's not to love?
gewoon bij grof huisvuil zetten dit blaadje is nog lang niet dorquote:
mijn oom heeft in het engelse team gespeeld. 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát vind ik nou echt zo'n stoere sport. Die vierkante kerels
Eh nog niet bekend, veel dingen moeten nog geregeld worden.quote:
Ik kijk het weleens op sport1quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oom heeft in het engelse team gespeeld. 2 wedstrijden
echt bazensport
Uhuhquote:
is het ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oom heeft in het engelse team gespeeld. 2 wedstrijden
echt bazensport
HAKAquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die yell vind ik ook zo geweldig van de Nw Zeelanders
Hakka cry heet dat toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die yell vind ik ook zo geweldig van de Nw Zeelanders
Ja dusquote:
Haka idd.quote:
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat dus ik ga het afdoen met.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef sararaats het volgende:
En m'n haar is zo goed als proper en de wonde ontsmet door de mama
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Guyver wilde mij zojuist nog opofferen ten behoeve van Blaadjes zijn date-leven![]()
Maar oké. Hij krijgt ook mijn liefde
Je weet niet dat ik gisteren een kleine ingreep had?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat dus ik ga het afdoen met.
Wat goed om te horen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef sararaats het volgende:
Fijn zeg. Geen pijn meer gehad en goed geslapen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef sararaats het volgende:
Buiten wat kleine bloedinkjes heb ik redelijk goed geslapen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn zeg. Geen pijn meer gehad en goed geslapen?
Dat is mooi Sara.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Buiten wat kleine bloedinkjes heb ik redelijk goed geslapen.
Ik heb heel veel haar op m'n hoofd dus je gaat niet veel zien van het litteken.
Wait wut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn allemaal uitgenodigd als hij gaat trouwen dus dat komt goed
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
www in die tussentijd kan ik lopend naar je toe komen en weer optijd thuis zijn alsof er niks gebeurt is.
Blaadjes is een kabouter?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blaadjesessnhills
Als je gaat trouwen komt BNW even checken of alles wel veilig is enzoquote:
Ik heb begrepen dat er een hoge delegatie van de Reptillians komt en ook enkele hooggeplaatste leden van de Illuminatiquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen komt BNW even checken of alles wel veilig is enzo
quote:
Vergeet de Vrijmetselaars niet!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een hoge delegatie van de Reptillians komt en ook enkele hooggeplaatste leden van de Illuminati
Oh, misschien kunnen we gelijk even 'zuiveren' dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een hoge delegatie van de Reptillians komt en ook enkele hooggeplaatste leden van de Illuminati
Die zijn altijd aanwezigquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vergeet de Vrijmetselaars niet!
Kan daar niet meer naar kijken. Schiet al vol als ik er maar aan denk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister Schindler's List gekeken.
Aan de ene kant is het een hele enge film, aan de ander kant heel hoopgevend
Ik heb het ook met die Anne Frank film.. op het moment dat ze worden afgevoerd met de trein kan ik eigenlijk niet meer kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan daar niet meer naar kijken. Schiet al vol als ik er maar aan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |