abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136084254
Moet je langs een huisarts voor je een afspraak kunt maken bij een platisch chirurg in een ziekenhuis?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_136084277
Ja
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_136084331
Ligt er ook aan wat je wilt doen bij de plastisch chirurg. Als je iets wilt laten doen wat onder je verzekering zou kunnen vallen (medische noodzaak dus) is het zeker aan te raden i.v.m. de vergoeding. Dingen die je niet vergoedt krijgt in privéklinieken zou je zo naartoe kunnen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136085092
Dan krijg je een verwijskaart mee, en dan kan je afspraak maken in het ziekenhuis.
pi_136087333
Ja, houdt er wel rekening mee dat je eigen risico in rekening wordt gebracht (mocht je daar nog iets van open hebben staan) en dat plastische chirurgie op cosmetische indicatie niet wordt vergoed.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:07:10 #6
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136088520
Het is handiger om het wel even te doen. Mogelijk kan hij je direct naar de juiste arts doorverwijzen en hij kan je eea vast uitleggen.
zoals boven aangegeven: let op indicatie medische noodzaak.

Als je alleen je bovenlip op wilt laten vullen, kun je ook gewoon direct naar een privé-kliniek. Kost wel een paar centen....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')