Het is geeneens kinderspeed, het is gewoon speed met een merknaampje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:51 schreef Ranjit het volgende:
Het is gewoon een amfetamine. Kinderspeed zeg maar. Werkt als een trein, heb er menig tentamen aan te danken.
Ook naast school kan het leuk zijn er mee te experimenteren, al is het begrijpelijk dat er van huisartsen verlangd wordt dit tegen te spreken. Ze hadden beter bij Spuiten en Slikken aan tafel kunnen gaan zitten (hoewel ze het daar waarschijnlijk niet de moeite waard vinden).
Of ghb. Kan hij mooi vertellen hoe makkelijk het is om zelf te maken...geen apotheek nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:46 schreef tong80 het volgende:
Volgende experiment met heroine graag.
Serieus? Nooit wat van meegekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:48 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat het gros onderschat hoeveel die zooi al wordt gebruikt door studenten. Het is al jaren een begrip voor tentamenperiodes op hogescholen en universiteiten.
Niet zo scherp, kwiwi.. zeker nooit ritalin gebruiktquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van meegekregen.
O god ik voel me ineens het buitenbeetje van de universitaire samenlevingquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo scherp, kwiwi.. zeker nooit ritalin gebruikt
Ritalin is methylfenidaat, en dat is geen amfetamine.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:57 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Het is geeneens kinderspeed, het is gewoon speed met een merknaampje.
Gelukkig is het methylfenidaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ritalin is methylfenidaat, en dat is geen amfetamine.
Er zijn trouwens wel medicijnen voor ADHD die wel amfetamine zijn (Adderall), maar die worden volgens mij amper in NL voorgeschreven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig is het methylfenidaat.
Alcohol wordt ook niet als harddrug beschouwd. Heb je een wietplantje teveel krijg je straf.
verdomme ja als je dit nog niet wist ben je 6quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het is niet alsof die Boomsma 's werelds grootstbewaarde geheim uit de doeken heeft gedaan
das best duurquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:09 schreef sorcees het volgende:
Is gewoon overal op internet zonder recept te bestellen, dagelijkse portie kost minder dan 1 biertje
Niet alleen dat. De tutmutsen die zichzelf juf mogen noemen op de basisschool vinden al die drukke jongetjes helemaal niet prettig (terwijl het voor de meeste jongens natuurlijk gedrag is). Platspuiten, zodat ze tenminste rustig zijn, is hun devies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef raptorix het volgende:
ADHD, vroeger bestond ADHD helemaal niet, dat waren gewoon drukke kinderen en die lieten we hun energie kwijt door grote kuilen in de zandbak te laten scheppen, tegenwoordig zetten we ze achter een spelcomputer, logisch dat die kinderen dan gaan stuiteren.
Geef de juffen er van langs. Heldinnen zijn het. Ik was altijd verliefd op de juffen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Niet alleen dat. De tutmutsen die zichzelf juf mogen noemen op de basisschool vinden al die drukke jongetjes helemaal niet prettig (terwijl het voor de meeste jongens natuurlijk gedrag is). Platspuiten, zodat ze tenminste rustig zijn, is hun devies.
Wil je hiermee nou zeggen dat ADHD niet bestaat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef raptorix het volgende:
ADHD, vroeger bestond ADHD helemaal niet, dat waren gewoon drukke kinderen en die lieten we hun energie kwijt door grote kuilen in de zandbak te laten scheppen, tegenwoordig zetten we ze achter een spelcomputer, logisch dat die kinderen dan gaan stuiteren.
ritalin in de schoolbanken, coke in het kantoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:48 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat het gros onderschat hoeveel die zooi al wordt gebruikt door studenten. Het is al jaren een begrip voor tentamenperiodes op hogescholen en universiteiten.
Of moeders die mee snoepen met de kinderen, zoals een ex-collega van mij. Omdat ze het te druk had...........quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:48 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Of moeders die mee snoepen met de kinderen, zoals een ex-collega van mij. Omdat ze het te druk had...........
Adhd bestaat wel, het is immers gedefinieerd. Maar was het ook echt nodig om met dit label en bijbehorende medicatie op de proppen te komen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wil je hiermee nou zeggen dat ADHD niet bestaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |