abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 17:04:01 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137130176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het die van de film uit 2011 is (ofja, misschien hoop ik het vooral). Dan zou Rainbow Connection er trouwens ook op staan. :)
Ik denk dat het van "the muppet movie" uit 1979 is die van 2011 heette "the muppets", aangezien er ook liner notes van Paul Williams bij komen en hij is de componist van de nummers uit 1979

http://muppetshenson.blog(...)re-releasing-on.html
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 17:08:34 #227
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137130300
Van mij mogen ze deze wel opnieuw uitbrengen :P

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:14:20 #228
14505 OProg
A Life in Music
pi_137130477
Watershed van Opeth zou ook opnieuw uitkomen op RSD. :9~
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_137130733
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat het van "the muppet movie" uit 1979 is die van 2011 heette "the muppets", aangezien er ook liner notes van Paul Williams bij komen en hij is de componist van de nummers uit 1979

http://muppetshenson.blog(...)re-releasing-on.html
Ah zonde -O- Aan de andere kant scheelt het wel weer keuzes maken op RSD. :P
pi_137131930
Christ, komt net een near-mint vinyl edition van 'Musick to Play in the Dark' van Coil op discogs..
375 pond :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:09:25 #231
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_137132074
Heel veel platen die ik zoek zitten op dat soort bedragen :-(
pi_137143365
Goh, zag deze tussen MyAT staan, dat zegt wel iets over mijn algehele activiteit op het forum, want zo actief ben ik niet ;)

Maar hoe dan ook, laat ik weer eens een korte bijdrage doen. Mijn enthousiasme is weer eens aangewakkerd. Heb pas Massive Attack - Mezzanine gekocht en bij gebrek aan bas nu maar eens een tweedehands versterker en boekenplankboxjes aangeschaft ;)

Klinkt toch stukken beter dan via de line in van mijn PC, wat overigens niet meer werkte want volgens mij is het analoge kanaal van mijn voorversterkertje kaduuk. Voordat ik de versterker had liep het dus via de USB van de voorversterker, dat vond ik het toch net niet...

Nu klinkt het sowieso stukken beter!

Tot zover mijn bijdrage ;)
pi_137151956
Ik heb er last van dat ie een "groevend" geluid maakt als het volume wat hoger staat hier (ik krijg ongeveer hetzelfde als ik met mijn nagel over het zwarte gedeelte krauw). Het is bij elke LP dus daar kan het niet aan liggen. Wat kan dat zijn?

Oh, als ik het volume nog war hhoger zet hoor ik een brommende ruis, die minder wordt wanneer ik een van de aarde-gedeeltes aanraak. De aarde-kabel is echter wel verbonden.
pi_137151974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:09 schreef Bassen het volgende:
Heel veel platen die ik zoek zitten op dat soort bedragen :-(
o jeetje, nee dit is toch wel mijn duurste.
en dat heb ik er echt niet voor over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137152044
Zo maar weer eens even bij de kringloop neuzen. Niet dat ik er veel hoop op heb maar een frisse neus is ook wat waard he ;). En wie weet wat je aantreft.
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:22:11 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137152109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Christ, komt net een near-mint vinyl edition van 'Musick to Play in the Dark' van Coil op discogs..
375 pond :'(
Maar wat een plaat is dat _O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_137152114
Kringloop en frisse neus? Meestal zit ik na 1 minuut in zo'n zaak potdicht van de allergie :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137152122
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar wat een plaat is dat _O_
Zeker waar, maar zoveel geld heb ik er toch niet voor over :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137152151
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Kringloop en frisse neus? Meestal zit ik na 1 minuut in zo'n zaak potdicht van de allergie :D
Hm ja, toen ik het tikte dacht ik al 'maar als het ergens muf en stoffig is, is het daar wel' maar goed. Je snapt wat ik bedoel ;).
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:25:04 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137152166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zeker waar, maar zoveel geld heb ik er toch niet voor over :)
Het hoogste dat ik ooit op een plaat geboden heb was ¤200 in jeugdige overmoed, gelukkig werd ik overboden :D (al had ik de plaat disco volante van mr. bungle wel graag willen hebben) toen was er nog geen rerelease uit en kwam dat ding maar 1 keer per jaar op ebay ofzo. Tegenwoordig zeggen ze bijna van alle rereleases dat het een originele is dus kan ik het niet meer vertrouwd kopen :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_137152211
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het hoogste dat ik ooit op een plaat geboden heb was ¤200 in jeugdige overmoed, gelukkig werd ik overboden :D (al had ik de plaat disco volante van mr. bungle wel graag willen hebben) toen was er nog geen rerelease uit en kwam dat ding maar 1 keer per jaar op ebay ofzo. Tegenwoordig zeggen ze bijna van alle rereleases dat het een originele is dus kan ik het niet meer vertrouwd kopen :P
Ik heb wel eens meer dan 100 gulden voor een Doors bootleg betaalt geloof ik. Ach ja. Toen was dat echt best veel geld en gelukkig nog vlak voor de doorbraak van de cd-copiers, toen kon je dat nog doen. Had je ook echt iets zeldzaams. Nu weet je echt niet wat je in huis krijgt...
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:31:12 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137152273
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef OProg het volgende:
Watershed van Opeth zou ook opnieuw uitkomen op RSD. :9~
Hehe ghost reveries is iig opnieuw uitgekomen, zag mijn originele ineens kelderen in discogs prijs :P

Eigenlijk hoort blackwater park nog in mijn collectie, misschien kan ik die de komende roadburn meenemen, die hebben ze daar vast wel liggen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:40:25 #243
14505 OProg
A Life in Music
pi_137152443
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hehe ghost reveries is iig opnieuw uitgekomen, zag mijn originele ineens kelderen in discogs prijs :P

Eigenlijk hoort blackwater park nog in mijn collectie, misschien kan ik die de komende roadburn meenemen, die hebben ze daar vast wel liggen :)
Blackwater Park is een mooie versie van waar ook een DVD bij zit. Daar staat een hele leuke docu op onder andere dat ze dat album aan het maken zijn. :)
En die is niet zo heel erg duur. Fraaie Music on Vinyl uitgave.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:42:55 #244
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137152476
Het is eigenlijk best komisch om te zien dat de platen die ik gewoon nieuw gekocht heb voor een niet al te hoge prijs in de periode 2001 - 2007 best wel belachelijk duur geworden zijn op discogs... Ik denk dat ik net voor de grote meute aan was in vinyl revival :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_137152518
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is eigenlijk best komisch om te zien dat de platen die ik gewoon nieuw gekocht heb voor een niet al te hoge prijs in de periode 2001 - 2007 best wel belachelijk duur geworden zijn op discogs... Ik denk dat ik net voor de grote meute aan was in vinyl revival :P
über-hipster :o :D
nee, jij dan!
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:52:49 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137152669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:45 schreef Gehenna het volgende:

[..]

über-hipster :o :D
:') daarvoor heb ik de verkeerde platen gekocht :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:10:10 #247
14505 OProg
A Life in Music
pi_137152987
De albums die ik in die jaren nieuw kocht kwamen eigenlijk amper goed te krijgen op vinyl uit. Dus ik hield me bezig met oud werk op vinyl kopen. Gelukkig heb ik op dat gebied wel gewoon dingen die nu collectors items zijn heel goedkoop op kunnen pikken. Ook veel Krautrock op het Duitse BRAIN label bijvoorbeeld. :)

En nu wissel ik alsnog de cd's in voor vinyl omdat veel voor het eerst zo verschijnt. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:23:18 #248
14505 OProg
A Life in Music
pi_137153278
Wel bijvoorbeeld toen het verscheen die vinyl uitgaves van Transatlantic in kleur gekocht. Daar zijn er ook maar 300 van en die heb ik inmiddels ook al verkocht zien worden voor rond de 100 euro. Terwijl we pas drie jaar verder zijn.

http://www.discogs.com/marketplace?release_id=4126494&ev=rb

Dit is het enige exemplaar dat nu beschikbaar is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_137153336
Weer een aantal nieuwe aanwinsten gisterenavond.



pi_137153409
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is eigenlijk best komisch om te zien dat de platen die ik gewoon nieuw gekocht heb voor een niet al te hoge prijs in de periode 2001 - 2007 best wel belachelijk duur geworden zijn op discogs... Ik denk dat ik net voor de grote meute aan was in vinyl revival :P
Ik had mij wijs laten maken dat de CD een veel betere geluidskwaliteit had, ik had eerst niet door dat het een kwestie was van de kwaliteit van platenspelers en de rest van de apparatuur. Dus ik was overgestapt, en heb daardoor dus een belangrijk deel van de jaren 90 gemist waarin de platen voor het oprapen lagen. Ik ken mensen die gewoon helemaal nooit overgeschakeld zijn, die konden voor een prikkie een hele fijne collectie muziek opbouwen, want daar ging het hen om, gewoon het hebben van muziek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')