Die hashtags..quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus als je een vriendje hebt wordt je niet verkracht ?
#fail #beta #manlet
Dit. Kneus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die hashtags..
#we#zitten#niet#op#twitter#of#instagram..
Zolang je je er allebei goed bij voelt...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik lieg. Nog steeds single.
Er is wel iemand die leuk is...maar we doen het lekker rustig aan.
#boeie #swagallday #latinaquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die hashtags..
#we#zitten#niet#op#twitter#of#instagram..
Mwah, ik heb eind 2012 begin 2013 een maandje of 4 bij m'n ouwelui gewoond. Best lekker hoor. Moeders die de was doet, eten wat klaar staat. Bovendien toch genoeg logeeradressen dus sliep misschien 3x per week thuisquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kun je nou genoeg van het op jezelf wonen krijgen?Als je eenmaal uit huis gaat en weer terug moet dan is dat meestal geen goed teken. Ik zou nu denk ik niet meer terug kunnen.
Wat is nou 1000euro? Kan ik niet eens mijn huur van betalen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, ik heb eind 2012 begin 2013 een maandje of 4 bij m'n ouwelui gewoond. Best lekker hoor. Moeders die de was doet, eten wat klaar staat. Bovendien toch genoeg logeeradressen dus sliep misschien 3x per week thuis.
Was best chill, lekker kunnen sparen ook. Scheelt je toch ff 1000 piek vaste lasten die je zo weg kunt zetten.
Ja ik ben ook iets van 3 dagen per week van huis weg. Dat scheelt wel en ik kan gaan en staan waar ik wil.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, ik heb eind 2012 begin 2013 een maandje of 4 bij m'n ouwelui gewoond. Best lekker hoor. Moeders die de was doet, eten wat klaar staat. Bovendien toch genoeg logeeradressen dus sliep misschien 3x per week thuis.
Was best chill, lekker kunnen sparen ook. Scheelt je toch ff 1000 piek vaste lasten die je zo weg kunt zetten.
Hahah je doet het weer!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat is nou 1000euro? Kan ik niet eens mijn huur van betalen.
ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja nu hoef ik dit topic niet meer. Gooi maar dicht.
Frituur staat aan. Zodadelijk bitterballetjes naar binnen schuiven met m'n dikke worstenvingertjes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef smegmanus het volgende:
Grapje, even een zak nootjes lostrekken.
Haha, HOOYAH!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja waar was jij dan? Zonder navy seals verliezen we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |