Komt niet helemaal in de buurt, maar wellicht is het deze:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:20 schreef Boinkie87 het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk het beste verzoek ooit worden.
Nummer zat ooit in 2012 in een mixtape. Electro nummer, in de mixtape kwam hij er rond 10/11 minuten inzetten.
Heb het maar beetje ingezongen
https://www.dropbox.com/s/pme09tnu4h8xc6w/Nieuwe%20opname.m4a
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek een nummer wat nog niet zo oud is en regelmatig op slam fm gedraaid word. In dit nummer zit een sample vanold macdonald had a farm verwerkt.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Dejannn het volgende:
http://3opreis.bnn.nl/afleveringen/algemeen/5/5
08:34 - 08:56
Iemand misschien enig idee hoe dat lekkere deuntje heet?
Top dit is hem dank je wel!quote:
Geen dank.quote:
Welke radiozender?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef GX3 het volgende:
Dit topic doorgelezen maar ik ben dit nog niet tegengekomen;
Het nummer heb ik een paar keer op de radio gehoord maar ik mis elke keer het moment dat ze het nummer aan- of afkondigen. Omschrijving; eerst een rustige melodische tune, daarna verandert het nummer in een crazy-ass-dubstepbreakcore-achtige-shit. En dit gaat zo een paar keer hen en weer. Wie o wie kan mij helpen?
Als je nog weet wanneer ongeveer, kun je bij 3FM de lijst met gedraaide platen even raadplegenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef GX3 het volgende:
Dit topic doorgelezen maar ik ben dit nog niet tegengekomen;
Het nummer heb ik een paar keer op de radio gehoord maar ik mis elke keer het moment dat ze het nummer aan- of afkondigen. Omschrijving; eerst een rustige melodische tune, daarna verandert het nummer in een crazy-ass-dubstepbreakcore-achtige-shit. En dit gaat zo een paar keer hen en weer. Wie o wie kan mij helpen?
ik vermoedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef De_Nater het volgende:
Ik zoek een klassiek stuk dat volgens mij in een film voorkomt. Dit is wat ik er in mijn hoofd woordelijk van maak:
tam tam tam tam tam tam taaaa tam tam taaaa tam tam taaaaaa
(1-5: laag naar hoog, 6 iets lager, 7 weer hoog, 8-10: zie 5-7, etc.)
tam tam tam tam tam tam taaaa da da da da da daaaaaaaaa
(1-7: zie boven, 8 en verder: hoge tonen in dalvorm (hoog, lager hoog, lager hoog, lager hoog, en weer iets hoger, hoog)
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |