Neurieën danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:58 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja klopt, die had ik ook al gevonden, maar is hem niet. Ik heb het deuntje echt exact in mn hoofd zitten en kan hem ook zo opneurieen, maar Soundhound kan er niks mee... Goede tip, heb een berichtje op het forum achtergelaten. Dank voor je hulp!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef Obiekulu het volgende:
Van wie is het liedje, veel gedraaid tijdens de Spelen, waarvan het meest blijft hangen 'when the hea-ea-eat is on' ?
nee was geen kinderliedjequote:
aantal videoclips van Moby met ruimtemannetjes, zoek daar eens op (en laat ons weten of ie daartussen zit)quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef porsche1 het volgende:
Kwam vroeger, denk rond 2004 op tv:
Clip zag je een mannetje of een buitenaards schip op mars oid vliegen.
Of over een soort baan heen racen op Mars.
Was beetje house achtig.
iemand?
Ik heb geen idee maar wat is die gast die erdoorheen loopt te praten ENORM irritant! :/quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:11 schreef jappy-b het volgende:
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een bepaald nummer, rete bekend ook naar mijn mening... Maar waarvan ookal weer en hoe heet het? O.a. te vinden in dit filmpje op 1.30
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Mr.Meneer het volgende:
Hallo,
Ik ben op dit moment mijn muziekcollectie wat aan het 'uitbreiden', op dit moment luister ik veel naar London grammar, Coldplay, Travis, Snow Patrol, niet veel bijzonders, maar heeft iemand vergelijkbare muziek voor me? Dan bedoel ik vooral qua stemming.:)
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
'I do anything for that boy' in Can't remember to forget you Rihanna en Shakira...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef koeienletters het volgende:
Hoi mensen,
Ik zoek een liedje, ik dacht van Rihanna, maar na 15 min googlen kom ik daar een beetje op terug..
In het refrein komt een zin '............. boy'. Ik probeer mij te herinneren wat er gezegd wordt maar ik weet het echt niet meer. Het wordt dus gezongen door één (of twee) vrouwen, lekker nummertje..
Misschien iets van I don't want you boy/I want you boy/ don't be my boy/why you do that boy... Je snapt me...
Hellup!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef koeienletters het volgende:
[..]
'I do anything for that boy' in Can't remember to forget you Rihanna en Shakira...
Hahahahaha, toch bedankt voor je hulp lubje25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |