Check! Heb al een tijdje terug de duurste versie gepreorderd. Kan niet wachtenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:16 schreef VulpX het volgende:
Wie gaan er Dark Souls II halen over 2 weken?
Daar zit ik ook over te twijfelen. Maar ja, ook nog South Park, inFamous en Ground Zeroes deze maandquote:Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Check! Heb al een tijdje terug de duurste versie gepreorderd. Kan niet wachten
Hehe, ja ik zit ook met t probleem dat Ground Zeroes in dezelfde week uit komt. Ach, ik denk dat ik t wel overleefquote:Op maandag 24 februari 2014 16:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te twijfelen. Maar ja, ook nog South Park, inFamous en Ground Zeroes deze maand
Ja zeker!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:27 schreef VulpX het volgende:
Je bedoelt wel de versie met het beeldje he? Die is wel erg verleidelijk.
Hehe, ja als je ze beide wilt wordt het een dure week voor jequote:Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef VulpX het volgende:
Heb ik met de Metal Gear games, moet er gewoon alles van hebben. Daarom zit ik ook nog met een importversie van Ground Zeroes in de maag, die gaat wel meer dan ¤100,- kosten als ik hem hier wil krijgen
Ik heb zojuist een "fuck it" moment achter de rug. Als het goed is dus op de 14e de collectors edition van DSII in huisquote:Op maandag 24 februari 2014 16:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hehe, ja als je ze beide wilt wordt het een dure week voor jeIk haal van MGS de normale versie, al vind ik dat ook een van de vetste games.
South Park is gecensureerd in Europa...quote:Op maandag 24 februari 2014 16:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over te twijfelen. Maar ja, ook nog South Park, inFamous en Ground Zeroes deze maand
Daar heb ik niets over gelezen. Bron?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
South Park is gecensureerd in Europa...
South Park-spel gecensureerd in Europaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gelezen. Bron?
Anders haal ik hem wel uit Canada.
Zag het net inderdaad, had het forum eerder openstaan dan de sitequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
South Park-spel gecensureerd in Europa
Nice! Ga je zeker geen spijt van krijgen denk ik zoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:21 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een "fuck it" moment achter de rug. Als het goed is dus op de 14e de collectors edition van DSII in huis
Euh, nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Februari is de maand van klassieke game-reeksen die matige releases uitbrengen...
Ik wil niet de criticus uithangen. Maar als je me had verteld dat deze beelden van de Donkey Kong Country Returns van de vorige Wii was, had ik het geloofd. Het lijkt wel precies dezelfde game.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, nee.
Donkey Kong doet het wel goed. Erg goed zelfs!
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/thiefquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Thief krijgt matige cijfers. Zesjes gemiddeld.
1tb is op dit moment de max voor 2'5 dus hoezo hoeveel tb er in kan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moet een nieuwe 2.5" HDD kopen voor mijn PS3, aangezien mijn oude er mee gekapt is.
Wat zijn mijn mogelijkheden en waar moet ik aan denken?
Maximale hoogte van 9,5 mm? Is er een maximaal aantal TB dat erin mag? Een maximale RPM? Hoe moet ik hem formateren (NTFS of FAT?), moet ik mijn PS3 dan opnieuw aanmelden ivm je PSN account enzo (maximaal 2 systemen waarop je je games kunt downloaden), etc etc?
Ik denk dat ik voor een HDD van ongeveer 1TB ga, en dan maar gewoon via Tweakers ofzo bestellen, voor waarschijnlijk rond de 60-70 euro...
Ah mooi zo, dus gewoon een passende HDD erin gooien en vervolgens zou het allemaal vanzelf moeten gaan...?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
1tb is op dit moment de max voor 2'5 dus hoezo hoeveel tb er in kan?![]()
En dat ding doet zelf format. Harddisk is geen systeem dus geen idee wat je psn account er mee te maken heeft. Dat is niet harddisk gebonden
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah mooi zo, dus gewoon een passende HDD erin gooien en vervolgens zou het allemaal vanzelf moeten gaan...?
1tb is er alleen in 5400quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Er werd (weet niet of dat nog zo is) wel aangeraden om niet hoger te gaan dan 5400 RPM ivm warmte. Maar weet niet of dat nog accuraat is.
SSD is ook nog een optie al zou dat niet zo rendabel zijn als in een pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |