X-Com is een turn based shooter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ookindependant games)
Nice!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
Vanaf vandaag Bioshock Infinite en Metro Last Light in de PSPlus.
Ni no kuni is final fantasy achtig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Tombraider uitgespeeld, Last of Us, Beyond: two souls.... en nog geen zin om de PS4 aan te schaffen.
Nog tips voor PS3 spellen in die categorie of Final Fatnasy achtig? (Journey-stijl mag ookindependant games)
En GOED. En vrij goedkoop momenteel volgens mij. Of is de prijs weer gestegen inmiddels?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ni no kuni is final fantasy achtig.
Ik ben niet zo van de shooters...... tenzij met heel dik verhaal zoals TLAO (of valt dat onder adventure ipv shooter?)quote:
Ja alleen de demo bekoorde me echt totaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ni no kuni is final fantasy achtig.
Het is vooral veel grinden en het vechtsysteem zuigt stierenballen. Hoe tof ik Ghibli en het verhaal ook vond, het is voor de rest een vrij standaard JRPG.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen de demo bekoorde me echt totaal nietIk vond t zo enorm pokemon. Maar hoor wel dat het een mooi verhaal heeft
Ik moet zeggen dat het spel later wel wat leuker wordt maar het vechten vond ik wel redelijk snel saai worden. Ondanks dat wel een geweldige sfeer en inderdaad Ghibli graphics.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral veel grinden en het vechtsysteem zuigt stierenballen. Hoe tof ik Ghibli en het verhaal ook vond, het is voor de rest een vrij standaard JRPG.
Oh zeker, en ook de opdrachten nadat je het verhaal hebt uitgespeeld zijn wel funny. maar ook daar heb je er iig twee heel langdradige bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het spel later wel wat leuker wordt maar het vechten vond ik wel redelijk snel saai worden. Ondanks dat wel een geweldige sfeer en inderdaad Ghibli graphics.
door dat vechtsysteem had ik er na een tijdje ook geen zin meer inquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vooral veel grinden en het vechtsysteem zuigt stierenballen. Hoe tof ik Ghibli en het verhaal ook vond, het is voor de rest een vrij standaard JRPG.
Bioshock Infinite is gratis bij PS+ nu. Voor als je PS+ hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Laat maar dan. Als ik ergens een hekel aan heb in een RPG is t al te veel grinden
Bioshock infinite 10,- EUR.... sfeer lijkt me leuk, al ben ik niet zo'n 1st person shooter fan.
Maar goed, had ook niet verwacht dat ik bv Deus ex leuk zou vinden
Wel mooie timing want DLC komt over paar weken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Last of Us uitgespeeld in een weekje. Wat een vet spel zeg.
Die komen er ook niet meer tussen te staan. Die aanbieding liep tot de 28ste.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:07 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
loopt je abbo nog? want als je abbo verloopt kan je de games ook niet meer spelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:07 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
Raar. bij de reclame staan met grote letters: ''Membership includes these games and more''quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die komen er ook niet meer tussen te staan. Die aanbieding liep tot de 28ste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |