R&P is voor vrouwenquote:
Ik zag een fucked up gifje of video gisteren, van iemand die echt een gigantische, en dan echt gigantisch, dildo naar binnen aan het werken was. Ik vond het ranzigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, knap hé!
Kan jij ook overkomen alsof je niet enorm last hebt van een enorme dildo die je complete darmkolom heeft opengescheurd?
Waarom zit je nu op deze trouwens?quote:
Dat gevoel is mij vreemd. Maar jij daarentegen weet daar vast alles vanaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, knap hé!
Kan jij ook overkomen alsof je niet enorm last hebt van een enorme dildo die je complete darmkolom heeft opengescheurd?
Huh?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zit je nu op deze trouwens?
Ik schop liever tegen iets < iemand anders aan.quote:
Oh volgens mij haal ik nu een paar dingen keihard door elkaarquote:
Dat zou ik niet weten, ik ben niet zo lomp als jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat gevoel is mij vreemd. Maar jij daarentegen weet daar vast alles vanaf.
Geen dingen zeggen die je toch niet van plan bent waar te maken, hè emo mannetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik schop liever tegen iets < iemand anders aan.
Oh jee, dat is niet handigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh volgens mij haal ik nu een paar dingen keihard door elkaar
Hoi!quote:
Geen dingen zeggen waar je helemaal geen verstand van hebt. (Dan moet je wel héél stil worden.) Ik krijg betaald om mensen onder hun hol te trappen, ik doe het met alle plezier ook een keertje gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Geen dingen zeggen die je toch niet van plan bent waar te maken, hè emo mannetje
Uuuh... En toen wist hij zelf niet meer waar hij het over hadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, ik ben niet zo lomp als jou.
Of misschien is het wel te ingewikkeld voor jou, maar dat is niet zo heel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Uuuh... En toen wist hij zelf niet meer waar hij het over had
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Demon_from_heaven en Moofasah zijn zo lief samen!
Hehe. Je moest eens weten knulquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geen dingen zeggen waar je helemaal geen verstand van hebt. (Dan moet je wel héél stil worden.) Ik krijg betaald om mensen onder hun hol te trappen, ik doe het met alle plezier ook een keertje gratis en voor niets.
Oh?quote:
Het gaat toch niet meer zo snel nuquote:
Zo kun je het ook bekijken inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het gaat toch niet meer zo snel nu
Je bent een hele stoere boy swa. Een tatta die nigga's laat zweten. T'is dat je een boeler bent, maar anders zouden al die oema's vast om je heen hangen om te ballen. Thug life je weet zelluf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Of misschien is het wel te ingewikkeld voor jou, maar dat is niet zo heel bijzonder.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En met deze sluit ik af:
[ afbeelding ]
Geen idee waar je het nu weer over hebt waus, maar zorg dan maar eerst dat je dat geld bij mekaar krijgt dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kost me wel geld, maar dan ben ik er tenminste wel vanaf.
Ja man is saai daarquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey Eend112, ben je uit KLB ontsnapt? [ afbeelding ]
Je moet gewoon Demon_from_heaven en Moofasah hier op hetzelfde moment quoten en je hebt een instant rel.quote:
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet gewoon Demon_from_heaven en Moofasah hier op hetzelfde moment quoten en je hebt een instant rel.
Moofasah is moslim en kan niet tegen die smerige kringspiermusketier praatjes van Demon?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet gewoon Demon_from_heaven en Moofasah hier op hetzelfde moment quoten en je hebt een instant rel.
Nee maar ik ben wel je biologische vader helaas.quote:
Vandaar de lelijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel je biologische vader helaas.
Dat heb je van je moeder.quote:
Onwaarquote:
Maar kill was dat de reden dat ze ruzie hadden!?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
![]()
Ok, ik ga slapen. Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |