Dat is echt al sinds 2010 niet meer zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Geen Gucci nektasje hebben met bijbehorende Nickelson jas.
Ik zag laatst een leerling met een Nickelson jas waarbij de buitenzijde van doorzichtig kunststof was en je dus alle veertjes en zo zag zitten. Binnenvoering overigens wel zwart. Maar ik echt van:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Geen Gucci nektasje hebben met bijbehorende Nickelson jas.
Nou ga vooral lekker rukken op deze:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nog altijd lekkerder dan die vorige posts van je
Tss, maar 1 merk tas hoor.quote:
Een sporttas ja. Maar jij zult wel niet weten hoe zo'n ding uitziet aangezien je allergisch schijnt te zijn voor dumbbellsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar meid! Jij hebt toch óók wel een tas? Voor je anabolenpreparaten en sow?
(sinds wanneer ben ik je vriend?!)
Oh wat guhmeen van je hoorrr! tsssquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou ga vooral lekker rukken op deze:
[ afbeelding ]
Veel plezier
Ik heb ook een sporttas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een sporttas ja. Maar jij zult wel niet weten hoe zo'n ding uitziet aangezien je allergisch schijnt te zijn voor dumbbells
Ben net zo min een dierofiel als een pedofiel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nou ga vooral lekker rukken op deze:
[ afbeelding ]
Veel plezier
Oh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat is echt al sinds 2010 niet meer zo
Dat is denk ik om te zorgen dat de jas niet per ongeluk bij het vuilnis belandt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag laatst een leerling met een Nickelson jas waarbij de buitenzijde van doorzichtig kunststof was en je dus alle veertjes en zo zag zitten. Binnenvoering overigens wel zwart. Maar ik echt van:. Kind helemaal blij...
Ik ook! Een bruine! Met allemaal van die lettertjes erop (ieves sant lorent of sow) en kek krokodillenlederen handvatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb ook een sporttas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik dacht dat jij van harige beren hield.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ben net zo min een dierofiel als een pedofiel.
Ik las harige benenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij van harige beren hield.
Brilletje nodig?quote:
ligt op de tafel, te luiquote:
Kun jij dat dan, denken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij van harige beren hield.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
Kan iemand TV even afbellen trouwens?
Volgens mij is het allemaal al rond
quote:
Nog even je best doenquote:
Ja, knap hé!quote:
Oh! Nou heb ik het straks gedaan!quote:
Uiteindelijk toch met zijn allen ^^quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh! Nou heb ik het straks gedaan!
Ik heb er eigenlijk geen puf meer in... Na een dag werken is dit een behoorlijke stap terug... zelfs mijn leerlingen zijn volwassener. En die zijn 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |