https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Raar, het is verdomme minstens 60 waard!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef DaMart het volgende:
Er wordt nu flink gedumpt op 27 met die LEAFs.
Even geduld hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Raar, het is verdomme minstens 60 waard!
Jouw tetten zijn de mooiste van allemaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
Zijn mijn tetten soms niet mooi genoeg Toto?!![]()
Het ziet ernaar uit dat hij zo eerst door de 28 heen gaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
Nog een buyorder op 23 gezet, met een beetje geluk
Pics en een pollquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
Zijn mijn tetten soms niet mooi genoeg Toto?!![]()
Dan moet ik maar tevreden zijn met mijn 2 miljoen LEAF :/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat hij zo eerst door de 28 heen gaat.
Flinke winst danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet ik maar tevreden zijn met mijn 2 miljoen LEAF :/
Je moet dan ook je spaarrekening er in stoppen niet 5 euro, slimbo!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Flinke winst dan.
Kom ik aan met mijn 10.000.
105.094,8 hier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Flinke winst dan.
Kom ik aan met mijn 10.000.
Kijk maar in mijn foboquote:
Zonder risico geen rendementquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik loop veel geld mis zo te zien.
Ik durf geen risico te nemen omdat ik bang ben dat ik wéér veel geld ga verliezen...
Wat raad jij aan om te kopen?quote:
Tsja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik loop veel geld mis zo te zien.
Ik durf geen risico te nemen omdat ik bang ben dat ik wéér veel geld ga verliezen...
TIPSquote:
Leafcoins?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Slaapscheet het volgende:
Ik heb in totaal een miljoen gedumpt nu. Heb nu nog 2.5 mil, wacht nog even af wat ik daarmee ga doen.
Ik ben wel overtuigd dat die voorbij de 50 komt. De nieuwe coins op Coinmarket.io stijgen over het algemeen aardig wanneer ze er net opstaan volgens mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik had 6.000.000 LEAF maar had 't alweer verkocht toen ik op 21% winst stond
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef MichaelScott het volgende:
Toto zit te fappen op mijn tetten
spatieloos, nog bedankt voor die leaf tipquote:
Deze coin stond al op Coinedup. Ik weet het nog niet echt..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef smiths het volgende:
[..]
spatieloos, nog bedankt voor die leaf tip
Wat denk je/jullie over de nieuwe coin op coinmarket.io
PRT
Dat klinkt as best wel veel euroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik had 6.000.000 LEAF maar had 't alweer verkocht toen ik op 21% winst stond
PRTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef smiths het volgende:
[..]
spatieloos, nog bedankt voor die leaf tip
Wat denk je/jullie over de nieuwe coin op coinmarket.io
PRT
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Deze coin stond al op Coinedup. Ik weet het nog niet echt..
Ik heb al gezegd dat dan iets minder dan de helft van mijn voorraad verkocht mag worden. 135% winst en nog wat in de wallet voor als de koerst nog meer stijgtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
Denk dat als ik morgen ochtend wakker wordt dat LEAF minstens 40 is
Dan verkoop een kwart en hold de rest.
Hoppa.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat hij zo eerst door de 28 heen gaat.
300 gaat hem niet worden denk ik, maar wie weetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoppa.
Op naar de 300 over een week. Moet lukken. Ik krijg een dejavu en iets met DigiByte.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Est. Next Difficulty 89.42841018 (Change in 111 Blocks)
Holy shit, ik twijfel of ik gewoon ga bijkopen op 27 ofzo.
Het is een beetje EarthCoin achtig. Waarom EAC ooit op 999 en LEAF niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
300 gaat hem niet worden denk ik, maar wie weet
Als MEOW op 100 kan komen dan zou Leaf wel op 300 moeten kunnen komen, maar ja leaf is niet echt ehh een dier ofzo waar mensen van houden.
Neej joh, morgen is iedereen genaaidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef robin007bond het volgende:
Een van de eerste collectieve inkoopacties hier van een obscure altcoin die goed lijkt te gaan.
Doge is een geval apart of niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
Moeilijk te geloven dat DOGE gewoon een hoger staat dan Mastercoin op coinmarketcap
Hoeveel euro ingestoken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
29 :/
Ik ga niet meer bijkopen ook, ik moet gewoon tevreden zijn met mijn winst.
Omdat mensen van Earthcoin hebben geleerd. Maar wie weet ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een beetje EarthCoin achtig. Waarom EAC ooit op 999 en LEAF niet?
Want?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Slaapscheet het volgende:
Ik word echt schijtzenuwachtig van dat kijken naar die Leaf koers.
Welkom in de wereld van Cryptotrading, om 3 uur vannacht post je hier waarschijnlijk nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Slaapscheet het volgende:
Ik word echt schijtzenuwachtig van dat kijken naar die Leaf koers.
Verkocht en al dat geld in LEAF gestopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef dimmak het volgende:
EAC gaat ook wel weer flink omhoog hoor.
Alsof ik in euro's rekenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef dimmak het volgende:
EAC gaat ook wel weer flink omhoog hoor.
Oh netjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof ik in euro's reken
Heb sowieso geen idee hoeveel BTC ik er in heb gestoken. Gemiddeld op 19 gekocht. Dus 2 miljoen keer 19 = 38miljoen satoshi is 0.38 BTC?
Als ik het nu zou verkopen zou ik er 0.56 voor krijgen
Wel of niet bijkopen of juist verkopen of helemaal niks doen. Denk dat ik maar gewoon ga slapenquote:
Ik zou maar gewoon gaan slapen, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Wel of niet bijkopen of juist verkopen of helemaal niks doen. Denk dat ik maar gewoon ga slapen
Zul je zien dat als je nu koopt dat die dan op 10 staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Wel of niet bijkopen of juist verkopen of helemaal niks doen. Denk dat ik maar gewoon ga slapen
Heb net bijgekocht opnieuw ingekocht op 28.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel waar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef TimKuik het volgende:
In fiat rekenen
Fiat is alleen handig tijdens grote BTC (en dus ook alle andere altcoin) crashes.
Altcoins, dat mine je toch en koop je nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof ik in euro's reken
Heb sowieso geen idee hoeveel BTC ik er in heb gestoken. Gemiddeld op 19 gekocht. Dus 2 miljoen keer 19 = 38miljoen satoshi is 0.38 BTC?
Als ik het nu zou verkopen zou ik er 0.56 voor krijgen
Ja maakt niet uit wat ik doe, uiteindelijk is het altijd nadelig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zul je zien dat als je nu koopt dat die dan op 10 staat.
Ga je slapen, blijkt die morgen het dubbele waard te zijn.
En nu zijn ze weer beetje naar benedenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef smiths het volgende:
DGB USDE en NOBL zijn toch ook gewoon 2dagen lang aan t stijgen geweest?
Want? Ik ben ooit begonnen met 0.5 BTC, was destijds ¤340 waard. De prijs van 0.5BTC is dik veel lager nu maar het komt er wel weer bovenop. Heb op dit moment 1.25 BTC door traden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Ik doe beide, winstgevender. Want altcoins zijn volatiel als wat, en koop je laag in kun je je inzet zo verdriedubbelen in een dag met een beetje geluk en speculatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Altcoins, dat mine je toch en koop je niet![]()
Speelgeld noem ik het
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Want? Ik ben ooit begonnen met 0.5 BTC, was destijds ¤340 waard. De prijs van 0.5BTC is dik veel lager nu maar het komt er wel weer bovenop. Heb op dit moment 1.25 BTC door traden.Tsja. BTC is over het algemeen in kort tijdsbestek redelijk stabiel. Pas bij crashes inderdaad praten over fiat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of het is nog maar 1/3 waard. Je moet wel de juiste coin kiezen en ik kies meestal de verkeerdequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe beide, winstgevender. Want altcoins zijn volatiel als wat, en koop je laag in kun je je inzet zo verdriedubbelen in een dag met een beetje geluk en speculatie.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja ik ging naar bed.
Slaap zacht, LEAF
Juist. Dus waarom denken in fiat, de Bitcoin trekt toch wel weer bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. BTC is over het algemeen in kort tijdsbestek redelijk stabiel. Pas bij crashes inderdaad praten over fiat.
Nee, miners minen dan minder coinsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef smiths het volgende:
Maar ik begrijp dus een hogere diff bij een coin, des te meer waard t zou moeten zijn omdat dan miners stoppen en er minder snel coin's erbij komen? Maar hoe minder miners des te minder populair toch?
Of wat is de redenatie daarachter.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja ik ging naar bed.
Slaap zacht, LEAF
Je hebt de redenatie fout.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef smiths het volgende:
Maar ik begrijp dus een hogere diff bij een coin, des te meer waard t zou moeten zijn omdat dan miners stoppen en er minder snel coin's erbij komen? Maar hoe minder miners des te minder populair toch?
Of wat is de redenatie daarachter.
Slaap zachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja ik ging naar bed.
Slaap zacht, LEAF
Je kan mijn coins gewoon opvolgen, ik zit dagen te bestuderen en kijken hoe coins zich gedragen en ben er nu best goed in geworden. Ik heb ook lekker de SC verteld dat ze LEAF moesten kopen op 20, en ja hoor ik heb weer gelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of het is nog maar 1/3 waard. Je moet wel de juiste coin kiezen en ik kies meestal de verkeerde
Overal lees ik hold long term. Dus moet wel goed komen dan toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verkocht en al dat geld in LEAF gestopt.
Waarom denk je dat EAC het nog goed gaat doen? Random pumpje?
Trading is een daytimejob, is al eens eerder beweerd. Ik moet helaas overdag werken en traden/werken samen (niet kunnen concentreren op beide) werkt nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan mijn coins gewoon opvolgen, ik zit dagen te bestuderen en kijken hoe coins zich gedragen en ben er nu best goed in geworden. Ik heb ook lekker de SC verteld dat ze LEAF moesten kopen op 20, en ja hoor ik heb weer gelijk
Gelijk hebben is fijn.
Moet je het wel kunnen minen natuurlijk! Mijn computer is daar bijvoorbeeld niet echt geschikt voor. Nou ja, via Minerd CPU-mine ik nu naar DOGE, dat is het meest rendabele dat ik kan krijgen, met een snelheid die varieert van 0 tot 30 KH/s. Iets hoger als ik via een tweede worker op de laptop ook ga minenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Altcoins, dat mine je toch en koop je niet![]()
Speelgeld noem ik het
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan mijn coins gewoon opvolgen, ik zit dagen te bestuderen en kijken hoe coins zich gedragen en ben er nu best goed in geworden. Ik heb ook lekker de SC verteld dat ze LEAF moesten kopen op 20, en ja hoor ik heb weer gelijk
Gelijk hebben is fijn.
Balen voor je man. Juist als je trek hebt in een pizza.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Faazz het volgende:
Vandaag heb ik via thuisbezorgd wat voedsel besteld en betaald met bitcoin. Ik heb het via de standaard manier gedaan zoals ik het altijd doe, maar dit keer ging het niet goed of zo.
Bestelling was geplaatst, werd naar het betaalvenster gestuurd. Heb alle gegevens goed ingevuld (copy/paste).
De bitcoins werden verstuurd, en normaal gesproken zou je dan binnen enkele minuten een bevestiging van bitpay moeten ontvangen. Dit gebeurde niet, tot twee keer toe.
Mijn transactie is wel te vinden in de blockchain en heeft inmiddels vele bevestigingen. Toch verscheen er in beeld dat mijn betalingstermijn was verstreken.
Heb geen mail ontvangen what so ever en het eten is ook nooit aangekomen.
Ben mijn geld dus kwijt en naast het verzenden van een formuliertje op TB naar de klantenservice valt er verder weinig te doen.
Iemand anders bekend met dit verhaal?
Dat is zwaar zuigend, hoop niet dat Bitpay het naar het adres waar het vandaan kwam heeft terug gestort (je hebt vanuit een exchange betaald?)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Faazz het volgende:
Vandaag heb ik via thuisbezorgd wat voedsel besteld en betaald met bitcoin. Ik heb het via de standaard manier gedaan zoals ik het altijd doe, maar dit keer ging het niet goed of zo.
Bestelling was geplaatst, werd naar het betaalvenster gestuurd. Heb alle gegevens goed ingevuld (copy/paste).
De bitcoins werden verstuurd, en normaal gesproken zou je dan binnen enkele minuten een bevestiging van bitpay moeten ontvangen. Dit gebeurde niet, tot twee keer toe.
Mijn transactie is wel te vinden in de blockchain en heeft inmiddels vele bevestigingen. Toch verscheen er in beeld dat mijn betalingstermijn was verstreken.
Ben mijn geld dus kwijt en naast het verzenden van een formuliertje op TB naar de klantenservice valt er verder weinig te doen.
Ja, via BTC-e. Dat is altijd goed gegaan (zeker een keer of 20)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is zwaar zuigend, hoop niet dat Bitpay het naar het adres waar het vandaan kwam heeft terug gestort. Heb je het vanuit een exchange betaald?
Ik mine ook met een i7-tje en een Xeon processor: Haalt ook samen 60 HS/s: je haalt er wat muntjes mee binnen om te kunnen traden. Als je over winst gaat praten, moet je serieus investeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je het wel kunnen minen natuurlijk! Mijn computer is daar bijvoorbeeld niet echt geschikt voor. Nou ja, via Minerd CPU-mine ik nu naar DOGE, dat is het meest rendabele dat ik kan krijgen, met een snelheid die varieert van 0 tot 30 KH/s. Iets hoger als ik via een tweede worker op de laptop ook ga minen.
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met Bitcoins, heb toen voor 50 euro gekochtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik mine ook met een i7-tje en een Xeon processor: Haalt ook samen 60 HS/s: je haalt er wat muntjes mee binnen om te kunnen traden. Als je over winst gaat praten, moet je serieus investeren.
Ik ben ook maar een newbee en dat beetje wat je mine is leuk om te spelen. Zie het als een cursus en als je merkt, dat je het serieuzer wilt aanpakken kun je nog altijd investeren in hardware.
Just my 50 Satoshi
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Faazz het volgende:
BTC-E is soms erg traag met withdraws, kan me voorstellen dat het dan niet op tijd aankomt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja, via BTC-e. Dat is altijd goed gegaan (zeker een keer of 20)
MaGNeTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
BTC-E is soms erg traag met withdraws, kan me voorstellen dat het dan niet op tijd aankomt.
En ik neem aan dat je rekening hebt gehouden met de withdraw fee van BTC-E?
Wat mine je met DOGE momenteel per dag nog? Ik heb het een tijdje geleden gemined en haalde nog zo'n 1000 coins/ dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met Bitcoins, heb toen voor 50 euro gekocht.
Minen wilde ik gewoon eens uitproberen. Had zowel LTC als DOGE, maar LTC duurt nog 2 maanden voor ik een betalingsdrempel haal en DOGE gaat wat sneller in de pool. Wil ook wel wat andere kleine munten proberen hoor en anders tijd voor een nieuwe videokaart of zo.
Vandaag zit ik op 40 volgens de informatie in de pool, maar geen idee wat ik echt krijg als we een block vindenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat mine je met DOGE momenteel per dag nog? Ik heb het een tijdje geleden gemined en haalde nog zo'n 1000 coins/ dag
Difficulty zal wel enorm gestegen zijn ondertussen
Daarom BTC rechtstreeks overpompen naar je wallet en naar een P2P exchange zoals bitcoin.de overzetten: Binnen 2 dagen je geld op je rekening (en als het een verkoper is in je eigen land, dezelfde dag nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
BTC-E is soms erg traag met withdraws, kan me voorstellen dat het dan niet op tijd aankomt.
Daar heb ik rekening mee gehouden. Waarschijnlijk wordt het balen en voor de rest niks. Zal het in het vervolg maar via een private wallet doen dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Veel kleine crashes > 1 grote crashquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mij betreft mag er snel een grote crash komen, dan ga ik all-in op PPC.
Wat betreft confirmations heb ik nog wel een vraag:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:14 schreef Faazz het volgende:
[..]
Daar heb ik rekening mee gehouden. Waarschijnlijk wordt het balen en voor de rest niks. Zal het in het vervolg maar via een private wallet doen dan!
-edit!
Het is wel zo dat bij beide bestellingen de transactie in de blockchain te zien was met beide een bevestiging, ruim voor de verstreken tijd op bitpay, dus zonder vertraging via BTC-e
Van waar naar wie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat betreft confirmations heb ik nog wel een vraag:
Ik heb recentelijk meer dan een uur gewacht op een transfer: Bleek dit 17 confirmations nodig te hebben![]()
![]()
De enige logische verklaring was, dat mijn transfer onderdeel was van een transactie van een paar ton![]()
Staat het aantal confirmations niet vast? Heeft dit invloed, als je wordt gebundeld met een andere grote transactie, die meer confirmaties eist
Kan niet tradenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef Maxbet het volgende:
Waar is Mortaxx eigenlijk, dan zou het helemaal veel blauw zijn
Ook maar een momentje met mijn date en dan kom jijquote:
Die ging max stalken over de dm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand Trollebolletje nog gezien vanavond?
De kroegbaas staat nog glazen te wassen, en de uitsmijter is ook ff naar de MecDrek om de hoek. Trolletje en Max zijn er beide niet: Die komen wel een keertje binnenkakkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand Trollebolletje nog gezien vanavond?
Jij moet verhalen gaan schrijvenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
De kroegbaas staat nog glazen te wassen, en de uitsmijter is ook ff naar de MecDrek om de hoek. Trolletje en Max zijn er beide niet: Die komen wel een keertje binnenkakken
En jij als kritische columnist om met tegenverhaal een rascisme stempel te kunnen opdrukken op mijn prachtige verhaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij moet verhalen gaan schrijven.
Preciesquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:11 schreef edcetera het volgende:
[..]
En jij als kritische columnist om met tegenverhaal een rascisme stempel te kunnen opdrukken op mijn prachtige verhaal.
(waarom niet)
Hoiiiiiiiiiiiiiquote:
De crash was onderweg maar toen crashte die zelf vangrail in.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:29 schreef roislecxe het volgende:
Hoi waar blijft de crash groentjes Annabel.
Welke dwaas laat de crash vanuit het gladde Groningen komenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef Sands het volgende:
[..]
De crash was onderweg maar toen crashte die zelf vangrail in.
Toto, die moest weer in TIPS investeren nadat het een maand duurde voordat hij er met een redelijk verlies uit was. De dwaasquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke dwaas laat de crash vanuit het gladde Groningen komen
Daarom uit verveling maar een verhaaltje gaan schrijvenquote:
Was een potje poolen in stad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarom uit verveling maar een verhaaltje gaan schrijven
Welcom back Rois, waar heb jij uitgehangen ?
Totoquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Toto, die moest weer in TIPS investeren nadat het een maand duurde voordat hij er met een redelijk verlies uit was. De dwaas
En uit een donkere steeg ie weer (slechtquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef Sands het volgende:
[..]
De crash was onderweg maar toen crashte die zelf vangrail in.
Ik lust we een puntje (halve pizzaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
En nu maak ik pizza. Maar dat duurt nog 13 minuten
Kom maar halen hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik lust we een puntje (halve pizza
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
De enige die door heeft dat ik weer thuis ben is LTC. Je kunt precies zien wanneer ik m;n laptop open deed.
LTC
Ik heb de pizza van het weekend al gehaaldquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef edcetera het volgende:
[..]
Herkenbaar: Ik hoop, dat je die pizza hebt besteld voor de daling
Producten in de vriezer zijn iig waardevast en hebben meer waarde in je persoonlijke economie als concurrenten het laten afweten (dicht of te duur een ranzige lauwe pizza bestellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb de pizza van het weekend al gehaald![]()
Nu mocht ie de vriezer uit.
Ik bestel nog geen 2 pizzas per jaar denkquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Producten in de vriezer zijn iig waardevast en hebben meer waarde in je persoonlijke economie als concurrenten het laten afweten (dicht of te duur een ranzige lauwe pizza bestellen)
Ben blij, het vrouwelijk schoon ligt smekend op je stoep binnenkort.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat wordt er hier toch vreselijk veel ovee mij gekletst
* Toto69 betwijfelt datquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ben blij, het vrouwelijk schoon ligt smekend op je stoep binnenkort.
Misschien moet ik ook TIPS gaan kopen. Praatten mensen maar over mijquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat wordt er hier toch vreselijk veel ovee mij gekletst
Waar haal/maak je "Die bodem"quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik bestel nog geen 2 pizzas per jaar denk
Zelf maken is favoriet. 2x keus is bodem kopen en zelf beleggen.
Optie 2 is nu van kracht.
die annabel is echt een sletquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook TIPS gaan kopen. Praatten mensen maar over mij
Avec le Albert Heijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar haal/maak je "Die bodem"
Gr gr
Mario
Praat geen kak, ik wil haar als een gentleman (daar faal ik al) hosselen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Praat geen kak, ik wil haar als een gentleman (daar faal ik al) hosselen.
*Chez l'Albert Heijn.quote:
Ik kan moeilijk tegenargumenten verzinnen tegen iemand met een franse naamquote:
Ik maak pizzas, door dunne Indische bodems te kopen en een sausmix te maken van tomatenpasta (+gesniperd ver tomaatje erdoor) scheut tomatenketchup, basilicum, peper, uitjes, knoflook, paprikapoeder, bitje gember, teelepeltje suiker en uitstrijken over "die bodem"quote:
Ik krijg hier honger vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik maak pizzas, door dunne Indische bodems te kopen en een sausmix te maken van tomatenpasta (+gesniperd ver tomaatje erdoor) scheut tomatenketchup, basilicum, peper, uitjes, knoflook, paprikapoeder, bitje gember, teelepeltje suiker en uitstrijken over "die bodem"
Kaassnippers, ham, salami, olijven (etc)
20 minin de oven
Veeel beter dan kant en klaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik maak pizzas, door dunne Indische bodems te kopen en een sausmix te maken van tomatenpasta (+gesniperd ver tomaatje erdoor) scheut tomatenketchup, basilicum, peper, uitjes, knoflook, paprikapoeder, bitje gember, teelepeltje suiker en uitstrijken over "die bodem"
Kaassnippers, ham, salami, olijven (etc)
20 minin de oven
Vegetarier als ook geen kaas/melkprodukten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Veeel beter dan kant en klaar![]()
Maar geen vlees erop, ik ben al eeuwen vegetariër inmiddels
Nee das veganistquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vegetarier als ook geen kaas/melkprodukten?
Met melkprodukten krijg je dan je nodige toch gewoon binnen: Je moet als mens (omnivoor) wel je dierlijke vetten binnen krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee das veganist
Vegetarier als in geen vlees en vis.
Al 15 jaar inmiddels
'Vroeger' was het lastiger dan nu.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Met melkprodukten krijg je dan je nodige toch gewoon binnen: Je moet als mens (omnivoor) wel je dierlijke vetten binnen krijgen
Als ik niet genoeg vet eet is mijn haar/lichaam simpewel uitgedroogd![]()
Er zijn echt geen 300 mensen die nu zitten te lurken hoorquote:
Waarom eet je geen vlees btw.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
'Vroeger' was het lastiger dan nu.
Nu kun je gewoon vervangers gebruiken die vrijwel dezelfde voedingsstoffen hebben als vlees.
Ik gebruik geen rare supplementen, geen pillen, geen vreemde dingen, ik eet alleen geen vlees
Ben ook niet ongezond, zie er ook niet ongezond uit, ben absuluut niet dik of wat dan ook.
Vet haar alleen zal lastig worden want dat valt van zichzelf al langzaam maar zeker uit![]()
Genetisch, niet vanwege vegetatier zijn![]()
Gegrilde vegetarische stukjes van de AH zijn wel lekker hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom eet je geen vlees btw.
Ik heb bijvoorbeeld ontdekt, dat gedroogde rupsen in Afrika zoeits als Hamkas Smokey Bacon is en ben geen fan van bio-industrie bv, maar verdeel de verantwoordelijkheid door soms ook een dagje geen vleesproducten te eten of op bij gebrek aan dierlijk voedsel een eitje te bakken.
Maar hou ook van een lekkere steak of een gegrild kippetje in de oven.
Die nep-burgers, laat ik links liggen
Gewoon principeel. Ik dood geen dieren, ook geen spin die toevallig in huis zit, of een mug, of een vlieg. De mens mag dan het superieure wezen zijn hier, dat is ook maar toevallig. Ik eet al zeker geen dieren, gewoon omdat ik dat zielig vind. Of het nou een koe een kat of een sprinkhaan is. Dat maakt me niks uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarom eet je geen vlees btw.
Ik heb bijvoorbeeld ontdekt, dat gedroogde rupsen in Afrika zoeits als Hamkas Smokey Bacon is en ben geen fan van bio-industrie bv, maar verdeel de verantwoordelijkheid door soms ook een dagje geen vleesproducten te eten of op bij gebrek aan dierlijk voedsel een eitje te bakken.
Maar hou ook van een lekkere steak of een gegrild kippetje in de oven.
Die nep-burgers, laat ik links liggen
Wel, ik ruik zequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er zijn echt geen 300 mensen die nu zitten te lurken hoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gegrilde vegetarische stukjes van de AH zijn wel lekker hoor. Tempeh is ook goed te doen
.
Basic is net als Mozzarella kaas: Geen smaak, je moet er iets van zout of MSG aan toevoegen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gegrilde vegetarische stukjes van de AH zijn wel lekker hoor. Tempeh is ook goed te doen
.
Insecten zijn de toekomstquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Basic is net als Mozzarella kaas: Geen smaak, je moet er iets van zout of MSG aan toevoegen.
En dat weten die "spleetogen"beter als die "kaaskoppen"
![]()
En in West-Europa hebben we geen verstand van proteine, die niet van een zoogdier of vis (en dat is zelfs vrij beperkt). Slakken gaat nog net, van een paard gaan we al stijgeren)
RupsenSprinkhanen etc: Com on
(waarbij ik niet alles zal waarderen, wat ze in Azie vreten, waarschijnlijk)
Spinnen dood ik niet (onschuldige nuttige beesten), vliegen: Je moet extreme voortplanting in controle houden: Weg ermeequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon principeel. Ik dood geen dieren, ook geen spin die toevallig in huis zit, of een mug, of een vlieg. De mens mag dan het superieure wezen zijn hier, dat is ook maar toevallig. Ik eet al zeker geen dieren, gewoon omdat ik dat zielig vind. Of het nou een koe een kat of een sprinkhaan is. Dat maakt me niks uit.
Ik was 13 toen ik vegetarisch werd, ben nu 28, en heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ook heb ik niks meer te missen, want ik heb geen idee meer hoe het smaakt.
Maar ieder zijn ding, en ik kijk niemand er scheef om aan als zij wel vlees willen eten, geen enkel probleem, iedereen moet doen wat die zelf fijn vindt
Andersom ligt het vaak anders, geen-vlees-eters worden vaak schever aangekeken want raar.
Meelwormen kopen we al iedere dag als " gedroogde produkten" met de rest van allerlei toevoegingen. Big business!quote:
Vooral dit scheelt ook een hoopquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
Meelwormen kopen we al iedere dag als " gedroogde produkten" met de rest van allerlei toevoegingen. Big business!
Als ik weer eens op het platteland in Zambia ben en een net vers geslacht kipppetje eet, verse vis uit het meer, doe ik dat met liefde (we staan hoger in de voedselketen en dat beest heeft maanden lekker kunnen rondkrossen, itt tot een "plofkip" ) en als snekkie wat gedroogde rupsen![]()
Vlees en de rest![]()
Wortelknagers
Sterker nog: ALS de shit in mekaar dondert (preppers-mode) dan zal ik linea-directa vertrekken naar Zambia op het platteland: Voedsel gegarandeerd, onderdak, self-sustainable.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vooral dit scheelt ook een hoop
quote:Op woensdag 29 januari 2014 06:06 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
LEAF is een beetje gecrasht vannacht, zo lijkt het.
Ik ken meer vegetarische mensen en krijg nooit antwoord als ik het volgende zeg;quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon principeel. Ik dood geen dieren, ook geen spin die toevallig in huis zit, of een mug, of een vlieg. De mens mag dan het superieure wezen zijn hier, dat is ook maar toevallig. Ik eet al zeker geen dieren, gewoon omdat ik dat zielig vind. Of het nou een koe een kat of een sprinkhaan is. Dat maakt me niks uit.
Ik was 13 toen ik vegetarisch werd, ben nu 28, en heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ook heb ik niks meer te missen, want ik heb geen idee meer hoe het smaakt.
Maar ieder zijn ding, en ik kijk niemand er scheef om aan als zij wel vlees willen eten, geen enkel probleem, iedereen moet doen wat die zelf fijn vindt
Andersom ligt het vaak anders, geen-vlees-eters worden vaak schever aangekeken want raar.
Heb je geslapen? Of ben je nog wakker?quote:
2 uur geslapen, verder wakker gelegen en om half 7 maar weer uit bed gegaan. Stikverkouden en zieligquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je geslapen? Of ben je nog wakker?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, nachtploeg vroeg uit de veren. Ik werd ook rond 7 uur wakkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2 uur geslapen, verder wakker gelegen en om half 7 maar weer uit bed gegaan. Stikverkouden en zielig
Omdat die circle of life niet echt meer nodig is voor ons. Het is mijns inziens een stukje extra beschaving om geen dieren te eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ken meer vegetarische mensen en krijg nooit antwoord als ik het volgende zeg;
Je vindt het zielig om dieren te doden - en daar heb ik respect voor hoor - maar sta je er ook bij stil dat er iets als een voedselketen bestaat? Dat er een circle of life is? Vergeten mensen die het zielig vinden om dieren te eten, of die dat als egoïstisch zien dan ook dat dieren elkaar op eten en dat ze jou, als je vrolijk in de jungle wandelt of in de oceaan belandt ook lekker oppeuzelen?
Hoort gewoon bij het leven op aarde. Dat het zielig is om ze puur voor consumptie onder walgelijke omstandigheden te fokken, ik onderstreep walgelijke omstandigheden, kan ik me wel iets bij voorstellen.
De enige reden die ik echt kan begrijpen is dat - te veel - (rood) vlees eten niet altijd even gezond is. Voor de rest vind ik het een keuze die vaak niet helemaal goed is onderbouwd, maar zoals jij zegt moet men dat lekker zelf weten en stoor ik me er niet aan.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wil dat BTC verder crasht, gewoon weer naar de 500
Het gaat mij om het punt dat het zielig zou zijn. Ik heb enkel geprobeerd om het een beetje genuanceerd uit te leggen maar het komt er gewoon op neer dat dieren elkaar ook gewoon op eten, en jou ook. Niets zieligs aan imo. Op het mishandelen en op een kluitje fokken na dan, als dat de reden is: dat we niet meer iedereen kunnen voeden zonder dat het op die manier gebeurt, dan kan ik me er wat bij voorstellen. Maar niet "omdat het zielig is" , want dat is het niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat die circle of life niet echt meer nodig is voor ons. Het is mijns inziens een stukje extra beschaving om geen dieren te eten.
Dieren die dieren eten is gewoon natuurlijk, natuurlijk. Dat maakt het grote verschil met de mens, wíj hebben de keuze om het niet te doen, zij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ken meer vegetarische mensen en krijg nooit antwoord als ik het volgende zeg;
Je vindt het zielig om dieren te doden - en daar heb ik respect voor hoor - maar sta je er ook bij stil dat er iets als een voedselketen bestaat? Dat er een circle of life is? Vergeten mensen die het zielig vinden om dieren te eten, of die dat als egoïstisch zien dan ook dat dieren elkaar op eten en dat ze jou, als je vrolijk in de jungle wandelt of in de oceaan belandt ook lekker oppeuzelen?
Hoort gewoon bij het leven op aarde. Dat het zielig is om ze puur voor consumptie onder walgelijke omstandigheden te fokken, ik onderstreep walgelijke omstandigheden, kan ik me wel iets bij voorstellen.
De enige reden die ik echt kan begrijpen is dat - te veel - (rood) vlees eten niet altijd even gezond is. Voor de rest vind ik het een keuze die vaak niet helemaal goed is onderbouwd, maar zoals jij zegt moet men dat lekker zelf weten en stoor ik me er niet aan.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het gaat mij om het punt dat het zielig zou zijn. Ik heb enkel geprobeerd om het een beetje genuanceerd uit te leggen maar het komt er gewoon op neer dat dieren elkaar ook gewoon op eten, en jou ook. Niets zieligs aan imo. Op het mishandelen en op een kluitje fokken na dan, als dat de reden is: dat we niet meer iedereen kunnen voeden zonder dat het op die manier gebeurt, dan kan ik me er wat bij voorstellen. Maar niet "omdat het zielig is" , want dat is het niet.
Die reden kan ik begrijpenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:04 schreef roislecxe het volgende:
dan zijn megastallen e.d. niet eens meer nodig.
Ik ga er geen gewoonte van maken in ieder gevalquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, nachtploeg vroeg uit de veren. Ik werd ook rond 7 uur wakker
Ja ik sliep gisteren maar 3 uurtjes en moest van de zolder af de deur uit, ik heb het geweten ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga er geen gewoonte van maken in ieder gevalEn ik ga zometeen nog even een paar uurtjes extra slapen, 2 uur is wel echt lelijk weinig
Jawel, goedkope btcquote:
Het enige wat ons (althans de meesten van ons) onderscheidt van de dieren is dat wij het geluk hebben gehad verder te kunnen ontwikkelen door de jaren heen. En dan mogen we daar toch best gebruik van makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Die reden kan ik begrijpen
Moggu Angeliquequote:Op woensdag 29 januari 2014 08:14 schreef Leafeon672 het volgende:
![]()
Het is ochtend, laat die serieuze discussies even achterwege....
Hallonquote:
Hoi zuurpruimpje lekker geslapen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:14 schreef Leafeon672 het volgende:
![]()
Het is ochtend, laat die serieuze discussies even achterwege....
Lekkerrrquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hallon![]()
Morgenmiddag mijn laatste tentamen, daarna lekker een kleine 2 weken vrij.
Hoi Alejandroquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoi zuurpruimpje lekker geslapen?
Worden we toch geen multimiljonairsquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:21 schreef MaGNeT het volgende:
Vergeet Boobcoin maar:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=437695.0
Heldquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik ben mijn Zetacoins kwijt. Met winst.
Jammerquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:21 schreef MaGNeT het volgende:
Vergeet Boobcoin maar:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:21 schreef MaGNeT het volgende:
Vergeet Boobcoin maar:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:10 schreef roislecxe het volgende:
PPC werkt zich op z'n gemakje naar m'n sellorder toe. Heel braaf.![]()
En als ik zometeen/straks slaap mag het weer helemaal inzakken
Hè watquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:26 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet niet of jullie een Pre-Order bij Alpha Technology hebben geplaatst of willen plaatsen, ik stel voor het toch maar voor een nieuwe set r290x of 290r te gaan.
[ afbeelding ]
(loopt een terrorist voorbij...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip van True Detectivequote:
Hij is wel behoorlijk afgevallen hè?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip van True DetectiveMatthew
![]()
Ik ga dit ook kijken
Zelf langs gegaan? Zo ja, heldquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:26 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet niet of jullie een Pre-Order bij Alpha Technology hebben geplaatst of willen plaatsen, ik stel voor het toch maar voor een nieuwe set r290x of 290r te gaan.
[ afbeelding ]
(loopt een terrorist voorbij...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank. Dat ging echt raar trouwensquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heldgefeli met je eerste winst
Dankjequote:Op woensdag 29 januari 2014 08:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk afgevallen hè?
De eerste twee afleveringen zijn trouwens een beetje saai, pas bij de derde aflevering wordt het interessant. Het kan ook wel handig zijn om artikeltjes te lezen die de aflevering nog een keer doornemen, omdat er dingen zijn die je makkelijk kunt missen. Alvast een tip: let op het gedrag van de dochters, hoe ze dingen in hun kamer achterlaten etc.![]()
Er loopt ook een topic over bij TV: TV / [USA] True Detective
Het is trouwens wel zo dat je hem alleen in seizoen 1 tegenkomt, in seizoen 2 heb je weer een volledig nieuwe cast, in een andere Amerikaanse staat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
DankjeIn The Wolf of Wallstreet was hij ook al zo mager
![]()
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:
O dat vind ik altijd wel minderquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel zo dat je hem alleen in seizoen 1 tegenkomt, in seizoen 2 heb je weer een volledig nieuwe cast, in een andere Amerikaanse staat.
Lol, daar is niet veel aan de hand.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:26 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
(Daar loopt de CEO voorbij)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet druk genoeg als je nog kan Fokken!quote:
Het belooft wel echt een goede serie te wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
O dat vind ik altijd wel minder
Wat voor werk doe je dan?quote:
Verdient het goed?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank. Dat ging echt raar trouwens.
Koers de hele dag onder de 2500. Ik bood ze voor 2550 aan. Op een gegeven moment was de laagste verkoopprijs 2503 en werden die van mij ondanks die lagere prijs voor mijn aanbod gekocht. Koers steeg nog even naar 2577 en daarna zakte die weer in.
Alleen jammer dat 0,27 ZETA niet verkocht werd. Die kon ik nog inwisselen voor LTC, maar een te laag aantal om naar mijn wallet te gooien. Het enige wat ik daarmee kon doen was een lage buy order voor TIPS zetten. Dus hopelijk keldert die koers ook nog vandaag (sorry Toto)
.
Ik ga sowieso wel even kijken. Misschien zetten ze in seizoen 2 wel een andere grote baas neerquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het belooft wel echt een goede serie te worden.
Lijkt me sterk, want mijn sell order stond er al een halve dagquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ik weet ook niet hoe dat precies zit maar het kan zijn iemand een buy order op jouw bedrag had staan.
De laatste tijd worden tv-series steeds beter, dus is de kans ook groter dat grotere namen worden aangetrokkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel even kijken. Misschien zetten ze in seizoen 2 wel een andere grote baas neer
Gisteren heeft hij nog op 28 gestaan geloof ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:00 schreef peterselieplukkker het volgende:
Weet iemand of leafcoin erg gedaald is? Kan helaas geen charts ervan vinden.. hij is nu 20
Ok, thanks, dan verwacht ik nog wel ff verdere dalingquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij nog op 28 gestaan geloof ik.
Misschien had ik toch toen moeten verkopen. Wacht wel even tot hij weer tot die hoogte gestegen isquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij nog op 28 gestaan geloof ik.
Die van mij ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:17 schreef MichaelScott het volgende:
Mijn sell order op 40 is niet gehaald.
Iedereen is zo hard aan het werk.quote:
Ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Iedereen is zo hard aan het werk.
*kuch*
Waar staat leaf nu op dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:57 schreef Nattekat het volgende:
400k Leaf in de wallet. Nu hopen op nog een moon door de halvering
400k gekocht op 19. Er is heel veel buy support, en over paar dagen zal voor de minders de block reward gehalveerd worden. Mocht hij verder zakken, dan koop ik meer...quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
19, beschermd door een 3btc wall op 18.
Welkomquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:34 schreef Arend_Anker het volgende:
Moguh, heb besloten om me ook maar eens aan te melden.
Zit al een tijdje te lurken hierzo, en ben sinds 2 weken begonnen met handelen in cryptos. Ik kende bitcoins al een paar jaar geleden, maar helaas nooit ingestapt, maar beter laat dan nooit!
Heb er nu een paar tientjes in gegooit, en al wat winst gepakt op doge en lottozit nu ook in de leafcoin.. hopen dat ie de 40 aantikt vandaag!
En ze zijn nu bij block 9k. Bij 15k wordt de waarde per block gehalveerd, ofwel het wordt schaarstequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:08 schreef smiths het volgende:
Leafcoin.
Current Difficulty 88.01905501
Est. Next Difficulty 102.10196009 (Change in 9 Blocks)
En na de halvering stort alles in elkaar...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:08 schreef smiths het volgende:
Leafcoin.
Current Difficulty 88.01905501
Est. Next Difficulty 102.10196009 (Change in 9 Blocks)
Welkomquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:34 schreef Arend_Anker het volgende:
Zit al een tijdje te lurken hierzo, en ben sinds 2 weken begonnen met handelen in cryptos. Ik kende bitcoins al een paar jaar geleden, maar helaas nooit ingestapt, maar beter laat dan nooit!
Heb er nu een paar tientjes in gegooit, en al wat winst gepakt op doge en lottozit nu ook in de leafcoin.. hopen dat ie de 40 aantikt vandaag!
Welkom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:34 schreef Arend_Anker het volgende:
Had jij niet eens een keer cgminer gecompiled?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welkom.
May the profit be with you.
Ja. Deze:quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Had jij niet eens een keer cgminer gecompiled?
Dat trekt vast wel weer aan straksquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:02 schreef Nattekat het volgende:
En foetsie. Daar gaat mijn fortuin de diepte in
16-18 was een trap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Wow, wat is er met die wall op 18 gebeurd?
Nuquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:06 schreef smiths het volgende:
Wat is een goed moment om bij te kopen? op 13? want buysupport is matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |