SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hohoho
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op een barkruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hohoho
know'm sayin?
word? word.
1-2 ahhahahahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Kop op Sotton! Pak de 3 puntjes
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op een barkruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hohoho
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Je bent zelf een boodschap.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ben al weer terug van boodschappen doen trouwens. AH was dicht.
Hij is voor Chelsea hoor, laat je niet misleiden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogante Arsenal-fans ook altijd. Hoe durft die snol jou uit te lachen.
Die hoort gewoon in de keuken!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogante Arsenal-fans ook altijd. Hoe durft die snol jou uit te lachen.
Ja, want ik was zo serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is voor Chelsea hoor, laat je niet misleiden.
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hoort gewoon in de keuken!
Gesproken als een ware Leeds supporter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, want ik was zo serieus.
Ken mij dat hele Arsenal/Chelsea/Manchester gezeik nou schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |