quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
voor de ander seksViezerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee zolang ze nog een beetje warm zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze nog een beetje warm zijn.
Ik vind er sowieso niet zoveel meer aan sinds ze die andere presentatrice hebben en ze die gare shit hebben met die mongolen die ook hun mening willen geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar deze Rijdende Rechter is saai.
Ik vind dat wijf met kort blond haar wel grappig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar deze Rijdende Rechter is saai.
Die kleding van die twee rechts.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf met kort blond haar wel grappig.
"BOELSJIT"
Zei ik net ook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kleding van die twee rechts.
Zit deze sc vol meequote:
Wow, alweer absurd. Heeft hij zijn werktrui nog aan. Gijpie zou zeggen dat hij van de Belgische wegenwacht zou zijn geweest.quote:
Beetje janken om wat vocht terwijl een jungle ook vochtig is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Dat zulk volk zich ook gewoon voortgeplant heeft. Met je junglekamer. Doe normaal.
plant je niet voort chloroloroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Dat zulk volk zich ook gewoon voortgeplant heeft. Met je junglekamer. Doe normaal.
Beetje schimmel is goed voor de weerstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje janken om wat vocht terwijl een jungle ook vochtig is.
Ik word kattenvrouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
plant je niet voort chloroloro
heb haartjes op mn balzakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die "haartjes" zeggen als ze het over hun eigen haar hebben.![]()
Pics?quote:
Waar scoor jij je boxers? Heb weer een paar nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
those were the days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |