https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Jij bent echt de slechtste mod ooit![]()
![]()
.
Niet in BIT. Ik wacht nog steeds op de mijnequote:
Ik weet sowieso dat een vriend van mij lurkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef Bowny het volgende:
Wordt er nog aan een besloten forum gewerkt? Ik schrok wel van het aantal lurkers!
Jij wacht op jouw banquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet in BIT. Ik wacht nog steeds op de mijne
Ik zal wel even in z'n oor fluisteren dat hij je uit dit topic moet bannen danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Jij bent echt de slechtste mod ooit![]()
![]()
.
Dat is het aantal bitcoin blokken dat is gevonden, je moet minstens twee confirms hebben voordat ze verschijnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef soepp het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe lang dat You have unconfirmed deposit(s) duurt
Ik heb geen mail gekregen. Staat al 15min op coinmarket.io wallet
Omkoping is strafbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zal wel even in z'n oor fluisteren dat hij je uit dit topic moet bannen dan
ok bedankt , dan wacht ik even afquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het aantal bitcoin blokken dat is gevonden, je moet minstens twee confirms hebben voordat ze verschijnen.
Want wie ben jijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef Bowny het volgende:
Wordt er nog aan een besloten forum gewerkt? Ik schrok wel van het aantal lurkers!
Ik doe niet aan omkoping, hooguit aan verleiding of aanmoedigen. Not strafbaar.quote:
Eerst een naaktfoto plaatsen, dan krijg je toegangquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien kunnen we een hoekje in KPD krijgen.
Hoeveel kost een ban voor een willekeurig persoon?quote:
Een ban.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel kost een ban voor een willekeurig persoon?
Voor 2 bitcoin kan ik wel wat regelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel kost een ban voor een willekeurig persoon?
quote:
Zit er al langer in dan jij denkt, vooral tijdens de 1e bitcoin wave vorig jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Want wie ben jijkomt ook als een lurker over
Verkeerde account *kuch*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is betalen in natura ook een optie?
Nouja zeg, je kon ook gewoon zeggen dat je vanuit aex in het bitcoin topic post.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Bowny het volgende:
[..]
Zit er al langer in dan jij denkt, vooral tijdens de 1e bitcoin wave vorig jaarMaar d'r komt zoveel stront hier langs, dat ik mij liever wat afzijdig houd.
quote:
quote:
Hatertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Bowny het volgende:
[..]
Zit er al langer in dan jij denkt, vooral tijdens de 1e bitcoin wave vorig jaarMaar d'r komt zoveel stront hier langs, dat ik mij liever wat afzijdig houd.
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja zeg, je kon ook gewoon zeggen dat je vanuit aex in het bitcoin topic post.
Nou vooruitquote:
quote:
quote:Persoon is huilie.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef µ het volgende:
[..]
Hihi.
Heb mijn ondertitel maar aangepast alvast.
Are you tokkin to mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
En daar gaat Leaf weer, buywalls verschijnen en gaan
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe note.
Het niveau mag hier niet te hoog liggen hoor, pas opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:16 schreef Maxbet het volgende:
Zal ik maar het goede voorbeeld geven en een beetje ontopic gaan
[ afbeelding ]
Is 2 Leafcoin ook goed?quote:
Ik doe mijn broek alvast uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef TimKuik het volgende:
Leaf gaat weer gepumped & dumped worden.
Zelfde idee als daarnet.
Nu zit ik er niet in, order niet helemaal aangetikt -.-quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef TimKuik het volgende:
Leaf gaat weer gepumped & dumped worden.
Zelfde idee als daarnet.
Same hier helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu zit ik er niet in, order niet helemaal aangetikt -.-
Die wall op 26 gaat straks verdwijnen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Same hier helaas.
Zodra de 30 geraakt wordt gaat ie weer gedumpt worden tot 20 denk ik.
Hoi schatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef edcetera het volgende:
Goeienavond dames, heren en hermafrodieten
Hey lullo, nog geneuktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef edcetera het volgende:
Goeienavond dames, heren en hermafrodieten
www.BitcoinReminder.comquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef edcetera het volgende:
Even een vraagje: Is er een app, waarmee je een alarm kunt laten afgaan als de koers een bepaalde waarde overschrijdt?
Sell wall op 0.00000026 om de hoeveelheid buy orders te verhogen, vervolgens wall weghalen, skyrocketen en dumpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef MichaelScott het volgende:
Als ik nu verkoop heb ik ~35% winst maar mis ik misschien de moon.
Grrr... sprak die FAQ toch de waarheidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef MichaelScott het volgende:
Zou wat zijn als de mensen achter Coinmarket er met ons geld vandoor zijn
Ik heb hoofdpijn dus ga maar wat bij de Chinees halen. En geen seks vanavond!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zware dag lievert , zijn de aardappeltjes al gaar
Pikstrafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn dus ga maar wat bij de Chinees halen. En geen seks vanavond!
Een lege pagina.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Wat is PRT?
Dat hebben ze op Coinmarket toegevoegd.
Dat is het geluid wat GTAnoob maakt als die weer verlies maakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Wat is PRT?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392804.0quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef DaMart het volgende:
Wat is PRT?
Ik heb vernomen dat hij momenteel in San Francisco verblijftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is het geluid wat GTAnoob maakt als die weer verlies maakt.
Dus verstandig om nu maar weer te verkopen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Sell wall op 0.00000026 om de hoeveelheid buy orders te verhogen, vervolgens wall weghalen, skyrocketen en dumpen.
Bitcoin Ticker voor iOS.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef edcetera het volgende:
Even een vraagje: Is er een app, waarmee je een alarm kunt laten afgaan als de koers een bepaalde waarde overschrijdt?
Toto is er heeel toevallig nu en wacht rustig afquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef DaMart het volgende:
Zou Toto al nerveus zijn, nu TIPS weer op 60 staat?.
welke site?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Het volume voor leaf is nu echt gigantisch... walls zijn geen walls meer.
wat moet ik terugkopen??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
Toto, koop weer terug!
En ehh, Leafcoin![]()
Difficulty wordt weer met 50% verhoogt over 18 blocks volgens estimates.
Ik denk niet dat hij bij 30 weer naar beneden gaat, die gaat naar de 80!
Spannenddddddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
wat is er zo bijzonder aan die coin? heb er zelf ook n paar duizend maarjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn dus ga maar wat bij de Chinees halen. En geen seks vanavond!
Niks, maar hij wordt helemaal gehyped. Wat een beetje bijzonder is is dat er snel een block halve is denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan die coin? heb er zelf ook n paar duizend maarja
Niksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan die coin? heb er zelf ook n paar duizend maarja
Hang al een tijdje rond in het mining topic hoorquote:
Maar daar hang IK dan weer niet rondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Niks
[..]
Hang al een tijdje rond in het mining topic hoor
Hey, dat is mijn line!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar daar hang IK dan weer niet rond
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha!
Hee hallo, ik ben Amber.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar daar hang IK dan weer niet rond
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha!
Haha nee ik heet geen Ryan, dat is een grapjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Hee hallo, ik ben Amber.
Iedereen heet hier Ryan?
Oh ja?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef edcetera het volgende:
[..]![]()
Lievert, zoals always ging je voorraad maandverband er vorige week al doorheen in een dag. Steek die Peking Duck maar in je anus. Ik ga zelf wel naar Chinatown en neem nog een lekker nagerecht![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef edcetera het volgende:
[..]![]()
Lievert, zoals always ging je voorraad maandverband er vorige week al doorheen in een dag. Steek die Peking Duck maar in je anus. Ik ga zelf wel naar Chinatown en neem nog een lekker nagerecht![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Wil iemand mij slaan?
Ik loop 1D te luisteren
Wat is 1D?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Wil iemand mij slaan?
Ik loop 1D te luisteren
Account aangemaakt en je kunt betalen met Bitcoin: Gaat mijn eerste betaalde service wordenquote:
Meteen de meisjes plagenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha nee ik heet geen Ryan, dat is een grapje
Good startquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Account aangemaakt en je kunt betalen met Bitcoin: Gaat mijn eerste betaalde service worden
quote:
In dit soort situaties vind ik het jammer dat er geen 'quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In dit soort situaties vind ik het jammer dat er geen '' PI is.
Gelukkig ben ik niet de flauwstequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vrouwen beneden de 25 durf ik nog wel.
Stommerd, ik wilde gissen of je 25+ of 25- bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de flauwste
Ben jij de echte Tim Kuik?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef TimKuik het volgende:
LEAF gekocht voor 25, gaat nu weg voor 27. Lekker short.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Lievert,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oh ja?!![]()
Nou dan wil ik een scheiding!![]()
Ik hou het huis en wil alimentatie en de helft van je Bitcoins!
Als je dat maar weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen BitcoinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes met die andere kerel, die je gehosselt hebt op die stiekeme FOK!-meet van je (en mij vertelde, dat je zusje ernstig ziek was)
Houdoe!The best firms advertise the least...
Ik ben nog niet zo oud johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stommerd, ik wilde gissen of je 25+ of 25- bent.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al wel legaal of nog onder de 16?quote:
Ik zit op Coinedupquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de grafiek op Cryptsy heeft hij ook al rond de 65 gestaan vanavond.
Wij hebben dezelfde leeftijdquote:
Hehe ach een geintje moet kunnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef µ het volgende:
[..]
Whehe heerlijk oppervlakkig.
DATE
ALL THE 19-Y/O'S!
Allemaal meetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zie toch een positieve trend voor wat betreft het aantal tieten meisjes in deze SC.
Jij was toch 15?quote:
Al mijn trades op coinmarket.io zijn goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Mooi overzichtje:
Buy 19, sell 24
Buy 23, sell 25
Buy 25, sell 26
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]Hoe zie je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al mijn trades op coinmarket.io zijn goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die naam niet voor niks helaas, ik ga wel weer terug naar m'n minetopicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je laat toch niet echt scheten in je slaap hé?
En ik moet je alvast waarschuwen: ik ben gek.
Blijf maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ik heb die naam niet voor niks helaas, ik ga wel weer terug naar m'n minetopic
Gaat lekker met je 800$.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef TimKuik het volgende:
LEAF gekocht voor 25, gaat nu weg voor 27. Lekker short.
Je komt er toch niet in.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je laat toch niet echt scheten in je slaap hé?
En ik moet je alvast waarschuwen: ik ben gek.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja jij hebt trolletje al geconfisqueerd
Ik ben sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
[..]
Ik kan deze reactiesnelheid echt niet handelen
Daar zal je rechterhand blij mee zijn.quote:
Maar ik heb wel gewonnenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:48 schreef crashbangboom het volgende:
kennen jullie zovty? SC / Het grote "Brechtje en zovty maken ruzie" topic
Doe maar voor de zekerheidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op de eerste post of moet ik je nog eens quoten?
Wat zei je dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
µ wist je dat ik een note van max gekregen heb omdat ik iets over jou zei?
Note verwijderd, het was niet echt een geheim.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
µ wist je dat ik een note van max gekregen heb omdat ik iets over jou zei?
Serieus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef µ het volgende:
[..]
Note verwijderd, het was niet echt een geheim.
Oh ja, die was ik vergeten aan je voor te leggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef µ het volgende:
[..]
Note verwijderd, het was niet echt een geheim.
MAXquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik vergeten aan je voor te leggen
Kan gebeuren, geen probleem manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik vergeten aan je voor te leggen
Werkt nietquote:
Je zult de vrouwen niet van je af kunnen slaanquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zult de vrouwen niet van je af kunnen slaan
En dan heb ik het nog niet eens over de auto van de zaak
Maar ik heb al genoeg btc aan FOK!kers gegevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bitcoins sturen aan de minder bedeelden.
Hoe veel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef µ het volgende:
[..]
Maar ik heb al genoeg btc aan FOK!kers gegeven
Geen idee. Hij zei dat hij ze verkocht heeft volgens mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heeft Whiz die BTC nog verkocht toen?
Oh ja, Whuzz was hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef µ het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zei dat hij ze verkocht heeft volgens mij.
Whuzz.
TOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Met blonde krullenquote:
Ik had gekocht op 18quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet meteen kopen als ik het aan raad
Omdat ik op 25 verkocht hebquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Waarom moet het onder de 25 dan?
Waarom zou je al verkopen hij gaat helemaal naar de 80!quote:
Hij reageert ook niet op Whatsappquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
Toto's tepels lijken op vanillebomen.
Tot over een uurtjequote:
Jij hebt hem op Whatsappquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op Whatsapp
Dus hij is dood of aan het fappen
Hij heeft zijn nummer net gedm'dquote:
Ik voel me weer gepasseerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij heeft zijn nummer net gedm'd
Ja gvd, wat is dat nouquote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Je mobiele nummer aan FOK! Kers gegeven. Een garantie dat je ooit getrolled wordt.
0623077301quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Je mobiele nummer aan FOK! Kers gegeven. Een garantie dat je ooit getrolled wordt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Je mobiele nummer aan FOK!kers gegeven. Een garantie dat je ooit getrolled wordt.
Tis m'n Portugese nummer maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Je mobiele nummer aan FOK!kers gegeven. Een garantie dat je ooit getrolled wordt.
Hoe gaat het met je tieten?quote:
Doet me denken aan die gozer die Fedoracoins wou kopen via de telefoonquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gozer die Fedoracoins wou kopen via de telefoon
Ik voel me zo dom.
Werkt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |