SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
AJ![]()
Ook oa Candreva, Giovinco, Balotelli, El Shaarawy, Asamoah, Guarin en Ibarboquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben in H2H zelfs Pogba en Marchisio 4* skills gegeven![]()
![]()
Hij vierde zijn doelpunt bij een camera. Een fotocameraquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat was er te zien?Obeche, maar waarom?
![]()
![]()
Dat was hijzelf niet toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij vierde zijn doelpunt bij een camera. Een fotocameraMijn vader zei al dat het bij DWDD zou komen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, dat was Manu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was hijzelf niet toch.Mijn vader zei al dat het bij DWDD zou komen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik zie dat verschil echt nietquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iemand nog meer opgevallen dat bij het nieuwsbericht van Luuk de Jong het Newcastle-embleem in beeld kwam ter vervanging van het Borussia-embleem? Alleen jammer dat het dat van Gladbach was![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Isco zie ik hier wel eens voorbij komen, Kan ik hem als CAM gebruiken in 4222? Of kan ik daar beter Modric of SIF Rakitic neerzetten?![]()
Isco juist. Heeft iets meer diepgang dan de andere 2 imo (heb met NIF Isco, Modric en NIF en SIF Rakitic gespeeld).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Isco zie ik hier wel eens voorbij komen, Kan ik hem als CAM gebruiken in 4222? Of kan ik daar beter Modric of SIF Rakitic neerzetten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had hem daar, was geen geweldenaar maar heeft wel een lekkere voorzet in huis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Isco zie ik hier wel eens voorbij komen, Kan ik hem als CAM gebruiken in 4222? Of kan ik daar beter Modric of SIF Rakitic neerzetten?![]()
Pricefixwaardig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Nounkeu naar andere Turkse club, gaat uit de packs.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij de mac krijg je gewoon 1 glas bij een menu. Vind ik iets redelijker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slaat nergens op om het zo om te rekenen natuurlijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die is rijkelijk aanwezig in FUT toch? Zie hem niet echt schaars worden. Wat denk je van El Ghanassy?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Nounkeu naar andere Turkse club, gaat uit de packs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Isco juist. Heeft iets meer diepgang dan de andere 2 imo (heb met NIF Isco, Modric en NIF en SIF Rakitic gespeeld).Ik ga nog een paar potjes met mijn 4231 (2) spelen, als het weer kut gaat ga ik weer lekker terug naar 4222.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik had hem daar, was geen geweldenaar maar heeft wel een lekkere voorzet in huis.
IF Benzema - IF Balotelli
IF Isco - IF Tevez
Pogba - Marchisio
Marcelo - Chiellini - SIF Benatia - SIF Maicon
Marchetti
Als dat niet goed speelt dan weet ik het ook niet meer.![]()
Ik heb toch maar even de goedkoopste gepakt voor 5100, misschien dat ik er nog iets mee ga doen (Nounkeu-Chedjou-Melo driehoekje).![]()
Mocht dat niet lukken, ga je gewoon lekker fijfettebekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog een paar potjes met mijn 4231 (2) spelen, als het weer kut gaat ga ik weer lekker terug naar 4222.
IF Benzema - IF Balotelli
IF Isco - IF Tevez
Pogba - Marchisio
Marcelo - Chiellini - SIF Benatia - SIF Maicon
Marchetti
Als dat niet goed speelt dan weet ik het ook niet meer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb er ook eentje opgepikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb toch maar even de goedkoopste gepakt voor 5100, misschien dat ik er nog iets mee ga doen (Nounkeu-Chedjou-Melo driehoekje).Met Anchor voor 6k. Gooi 'm ook ergens in m'n club.
www.livetv.ru/enquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
Wat zijn goede sites voor streams? Wil vnv arsenal zien. Eckte HD only.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht eerst dat het Tbakkert was met een .RU link.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Nounkeu naar andere Turkse club, gaat uit de packs.
edit. gelijk 2k duurderquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
Zicu en Nounkeu worden zero weight![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Tbakkert was met een .RU link.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is rijkelijk aanwezig in FUT toch? Zie hem niet echt schaars worden. Wat denk je van El Ghanassy?
Cabaye al gezakt naar 94.5 en happy hour in 3 minuten![]()
![]()
Ik haalde Nounkeu en Chedjou door elkaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is rijkelijk aanwezig in FUT toch? Zie hem niet echt schaars worden. Wat denk je van El Ghanassy?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bron?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Cabaye al gezakt naar 94.5 en happy hour in 3 minuten
Ik zie namelijk op de webapp geen BIN's onder de 100k...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zag er net echt een stuk of 6 staan, maar allemaal weg.. pricefixer ruikte zijn kans ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bron?
Ik zie namelijk op de webapp geen BIN's onder de 100k...![]()
As we speak? Ik had namelijk 10 minuten geleden al gekeken, toen stonden er ook geen goedkope op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Opeens werden alle Cabaye's waar ik naar keek tegelijk gebinnedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Zhano het volgende:
Haha die Manu gaat na de 2-0 helemaal los voor een fotocamera volgens mij![]()
![]()
Wie het ook is...ik ben nu al fan van hemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zag er net echt een stuk of 6 staan, maar allemaal weg.. pricefixer ruikte zijn kans ofzo.
Die beste meneer moet trouwens aardig wat coins hebben. Maar als hij per kaart 20k winst maakt, is het mooie profit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen ik het net postte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
As we speak? Ik had namelijk 10 minuten geleden al gekeken, toen stonden er ook geen goedkope op.
Nu kan ik er niet eens meer voor 200k vinden, webapp
Op futhead zie ik er eentje voor 99k staan, maar die kan ik niet vinden op de app dus zal ook wel net weggekocht zijn.![]()
Die blijft ook maar falen ja. Maar ik denk echt dat er geen te koop zijn momenteel voor rond de 90. Misschien gaat het HH zo nog wat gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toen ik het net postte.
Nu kan ik er niet eens meer voor 200k vinden, webappNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Afschrijving van 60k ofzo, tell me about itquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Nu zag ik een 83-Cabaye voor 98k gekocht worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uiteraard naar ASOTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort naar Avicii en A State of Trance.Gaat een van jullie nog?
![]()
![]()
miss toch maar eens mijn IF cabaye te koop zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Afschrijving van 60k ofzo, tell me about it
ah toefjes back in the housewelkom ouwe.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goede line up dit jaar weer met van Buuren, Dash Berlin en Cosmic Gate. Briljant dat de Brabanthallen ook exit zijn. Vorig jaar ging alles fout daar wat fout kon gaanquote:![]()
![]()
GheysWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dank jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
miss toch maar eens mijn IF cabaye te koop zetten
ah toefjes back in the housewelkom ouwe.
Ja, vorig jaar met de "strenge" beveiliging. Te veel mensen op een te klein plein die naar binnen wilden. De doorstroming was te traag, daardoor kreeg je een situatie dat iedereen op elkaar drukte, als er 1 iemand had gevallen, waren er gewonden gevallen. En met die strenge beveiliging kreeg ik gewoon alles mee wat ik mee wilde nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef Fuszy het volgende:
Brabanthallen is sowieso de aids onder de hallen![]()
![]()
Zou ook nog wel naar de ASOT van Armin willen gaan. De beste man heeft de laatste tijd echt fantastische muziek gemaakt. Intense.
PSN: DePresident_![]()
Ben je ook naar intense geweest in Ziggo dome? ASOT is echt een aanrader hoor. Briljante sfeer en de beste DJs ter wereldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef DePresident. het volgende:
Zou ook nog wel naar de ASOT van Armin willen gaan. De beste man heeft de laatste tijd echt fantastische muziek gemaakt. Intense.![]()
![]()
Nee, dat had me wel ontzettend cool geleken. Jij wel? Zijn er nog kaartjes te koop voor ASOT?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je ook naar intense geweest in Ziggo dome? ASOT is echt een aanrader hoor. Briljante sfeer en de beste DJs ter wereld
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lindje bij ASOT.
Valt me mee ja! Leuke namen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede line up dit jaar weer met van Buuren, Dash Berlin en Cosmic Gate. Briljant dat de Brabanthallen ook exit zijn. Vorig jaar ging alles fout daar wat fout kon gaan
De Ierse hype lijkt ook over het hoogtepunt heen. McGeady terug naar 4k, Coleman terug naar 9k...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het wel jammer dat Arsenal niet op FOXsports komt.. dan maar Liverpool-Everton kijken bij mijn broer. Ik heb al Doritos gekocht dus dat komt wel goed.![]()
Wel allebei een andere smaak hoop ik?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Arsenal niet op FOXsports komt.. dan maar Liverpool-Everton kijken bij mijn broer. Ik heb al Doritos gekocht dus dat komt wel goed.
Kan je lekker samen afwisselen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, ik heb alleen Pure Paprika gekocht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel allebei een andere smaak hoop ik?
Kan je lekker samen afwisselen.![]()
De eerste dip.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Ierse hype lijkt ook over het hoogtepunt heen. McGeady terug naar 4k, Coleman terug naar 9k...
Trouwens het Hogeschool leventje.
Twee weken de tijd voor slechts drie toetsen. En nu random een week vrij, precies tussen twee periodes in.
Zitten we dan nu op de "First sell off" volgens jou? Er is nog genoeg tijd om "New paradigm" te bereiken, lijkt hetquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk het wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zitten we dan nu op de "First sell off" volgens jou? Er is nog genoeg tijd om "New paradigm" te bereiken, lijkt het
Media attention komt nog (aankondiging toernooi)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mensen die een uur voor tijd een huisbezichtiging afzeggen met een kutreden![]()
Alles gepoetst en schoongemaakt, alles eromheen gepland om niet thuis te hoeven zijn...voor nop
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die niet op komen dagen zijn nog erger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen die een uur voor tijd een huisbezichtiging afzeggen met een kutreden![]()
Alles gepoetst en schoongemaakt, alles eromheen gepland om niet thuis te hoeven zijn...voor nopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarschijnlijk wel ja. Jeetje, bedankt voor de mental support, ik zal niet meer zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet op komen dagen zijn nog erger.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was meer een "I know that feel bro" icm een "kindjes in Afrika, die hebben pas honger".quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Jeetje, bedankt voor de mental support, ik zal niet meer zeurenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Maver24 het volgende:
SIF Cabaye op de xbox is 115k ongeveer. volgens mij is hij al wel goedkoper geweest dan ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was meer een "I know that feel bro" icm een "kindjes in Afrika, die hebben pas honger".![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoeveel is hij geweest dan? 115k is best wel veel, zie em niet echt veel meer stijgen of gaat dat wel gebeuren ?quote:![]()
Gestegen sinds zijn transfer bekend is geworden. Mensen hoeven nu niet meer bang te zijn dat hij TIF wordt, uitkomend in de BPL (en de SIF daarmee in waarde daalt)quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Intense is de beste live show die ik ooit heb meegemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee, dat had me wel ontzettend cool geleken. Jij wel? Zijn er nog kaartjes te koop voor ASOT?Beter dan welk trance feest of concert ik tot nu toe heb bezocht. Intense het nummer zelf ook, met live violiste
Gewoon een uur of 6 knalhard uptempo stampen. En tussendoor smoothies halen bij la Place
![]()
![]()
Vraag me alleen af wat er gebeurd als hij een IF gaat krijgen voor PSG, welke rating gaat hij dan krijgen, een hogere dan zijn SIF en hoe wordt daar naar gekeken. moet hij voor PSG dan meer doen om in aanmerking te komen voor een TIFquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gestegen sinds zijn transfer bekend is geworden. Mensen hoeven nu niet meer bang te zijn dat hij TIF wordt, uitkomend in de BPL (en de SIF daarmee in waarde daalt)![]()
Als hij bij PSG een IF krijgt word hij dus 85 ofzo, denk ik. Maar die TIF is dus niet bruikbaar in BPL-squads.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat er gebeurd als hij een IF gaat krijgen voor PSG, welke rating gaat hij dan krijgen, een hogere dan zijn SIF en hoe wordt daar naar gekeken. moet hij voor PSG dan meer doen om in aanmerking te komen voor een TIFNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De combinatie van vioolmuziek en dance is echt heel mooi. Nummertje dat echt 8 minuten lang genieten is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Intense is de beste live show die ik ooit heb meegemaaktBeter dan welk trance feest of concert ik tot nu toe heb bezocht. Intense het nummer zelf ook, met live violiste
Gewoon een uur of 6 knalhard uptempo stampen. En tussendoor smoothies halen bij la Place
![]()
Trouwens even de aflevering van BNN in de download over het concert in de Ziggo Dome.
Hij krijgt gewoon een nieuwe IF wanneer EA denkt dat hij dat verdient.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat er gebeurd als hij een IF gaat krijgen voor PSG, welke rating gaat hij dan krijgen, een hogere dan zijn SIF en hoe wordt daar naar gekeken. moet hij voor PSG dan meer doen om in aanmerking te komen voor een TIF
Alleen bij extreme spelers zoals bv. Ronaldo doen ze wel eens een re-release ipv nieuwe IF.![]()
![]()
not bonucciad
Zitten wel 2 pingels bij, maar toch. De NIF had na 35 wedstrijden ofzo amper 5 goals. Ik zoek hem nu wel wat meer op, maar zijn schot is zo geniaal..iedere curve bal vliegt als een magneet richting kruising.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zou wel kunnen dat de PSG-Cabaye een upgrade krijgt misschien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon een nieuwe IF wanneer EA denkt dat hij dat verdient.
Alleen bij extreme spelers zoals bv. Ronaldo doen ze wel eens een re-release ipv nieuwe IF.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snap ik maar welke maatstaf gaat EA gebruiken. Gaan ze Cabaye heel makkelijk een TIF geven op dezelfde maatstaf als wanneer hij zijn eerste IF krijgt dus voor maar 2x scoren of moet hij nou meer doen voor en TIF omdat hij nu bij een nieuwe club zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als hij bij PSG een IF krijgt word hij dus 85 ofzo, denk ik. Maar die TIF is dus niet bruikbaar in BPL-squads.![]()
Ja dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen dat de PSG-Cabaye een upgrade krijgt misschien?
Je weet het nooit met EA.![]()
Moet je opletten bij Pong. Dat was geniaal, een stuk of 500 grote ballonnen die naar beneden kwamenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
De combinatie van vioolmuziek en dance is echt heel mooi. Nummertje dat echt 8 minuten lang genieten is.![]()
Trouwens even de aflevering van BNN in de download over het concert in de Ziggo Dome.![]()
![]()
Die maatstaf is er niet. Als Cabaye er in een weekend 3 scoort, maar er 10 middenvelders in de wereld zijn die er dat weekend 5 scoren, krijgt Cabaye waarschijnlijk geen TIF. Extreem geval natuurlijk, maar ik wil maar aangeven dat alles relatief is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Snap ik maar welke maatstaf gaat EA gebruiken. Gaan ze Cabaye heel makkelijk een TIF geven op dezelfde maatstaf als wanneer hij zijn eerste IF krijgt dus voor maar 2x scoren of moet hij nou meer doen voor en TIF omdat hij nu bij een nieuwe club zitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik had er een paar in de watchlist gezet en Cabaye gaat dus voor 130k op de xbox. toch een dealje voor 115k![]()
![]()
rvpeeeeeeeeeeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die IF is ook lekker gestegen de afgelopen dagen. Valt me sowieso op dat de HH's vandaag en gisteren geen structureel effect op de IF's die nog in packs zitten, hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef The_Yakuza het volgende:
POS is lekker bezig, helemaal met je eens
Mijn Bedimos lopen ook lekker op 30k
Althans: niet voor Cabaye, Bedimo en Adje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
neuj, maar ik gun het hem welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen coins bij de hand...en een slechtere deal dan de 2 die ik vandaag heb gekochtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eto'o bijna 100k gestegen vandaag.
Heb nog een Vidalletje erbij gehaald voor de handel, ben nog een paar open bidjes aan het volgen maar verwacht er niet veel van.
Moet ook beetje overhouden zodat ik Farfan kan kopen volgende week..![]()
Ik verkoop IF Benzema en zet Llorente er in. Binnen 10 minuten scoort hij een geweldige kopbal en een fantastische volley van randje 16.![]()
Helaas ging de tegenstadner daarna weg...![]()
Moest hij het doorslikken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Confetti het volgende:
In een donker steegje FIFA coins gedealtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoerensotonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hooguit een bietje kietelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor 210k krijg je weinig dezer dagen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jese
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Gaat niet gebeuren vandaag. Tering wat zijn ze slecht zeg..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prijzen zijn alleen maar gestegen tijdens HH, zelfs de meeste NIF's. Maak ik toch nog winst op Di Natale en Robinho en co.![]()
Die mental strength waar Arsene het over heeft stelt natuurlijk niets voor bij de eerste de beste tegenslag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren vandaag. Tering wat zijn ze slecht zeg..![]()
Niet te zuinig ja, maar dit gaan ze ook niet lang volhouden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar gaat mijn geld goverdommequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren vandaag. Tering wat zijn ze slecht zeg..wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Yup. Deze week dus niet het aloude patroon. Ik denk dat ik zo SIF Adebayor ook maar ga aanschaffen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen zijn alleen maar gestegen tijdens HH, zelfs de meeste NIF's. Maak ik toch nog winst op Di Natale en Robinho en co.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scheids laat ook veel doorspelen. Lekker zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet te zuinig ja, maar dit gaan ze ook niet lang volhouden.
Feyenoord Rotterdam![]()
Was zostraks bij de Gamemania, die upgrade van PS3 FIFA 14 naar PS4 voor 20 euro ofzo is afgelopen. Was een actie die via EA loopt en volgens hem heeft EA alleen maar dollar tekens in de ogenFeit is dus dat wil ik FIFA 14 op mn PS4 willen, ik m opnieuw moet kopen
![]()
Hij zei trouwens ook dat ze bij hun in de winkel konden merken als er Happy Hours en TOTY's enzo waren, omdat mensen dan superveel extra PSN cards kopen![]()
![]()
![]()
Ik ga maar eens voor de deur coins verkopen danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
Was zostraks bij de Gamemania, die upgrade van PS3 FIFA 14 naar PS4 voor 20 euro ofzo is afgelopen. Was een actie die via EA loopt en volgens hem heeft EA alleen maar dollar tekens in de ogenFeit is dus dat wil ik FIFA 14 op mn PS4 willen, ik m opnieuw moet kopen
![]()
Hij zei trouwens ook dat ze bij hun in de winkel konden merken als er Happy Hours en TOTY's enzo waren, omdat mensen dan superveel extra PSN cards kopen![]()
![]()
![]()
Marktplaats, PS3 versie verkopen en PS4 kopen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
Met zo'n lange regenjas aan. Psst..coins kopeuh? Laptop staat in mijn busjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik ga maar eens voor de deur coins verkopen dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme, gewoon het hele spel opnieuw moeten kopenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die acties liepen tot 31 december volgens mij ja, ook voor Assassins Creed en Call of Duty enzo (niet alleen EA dus).![]()
Misschien dat ik dat volledige fox sports pakket wel neem voor mij en mijn ouders. Fucking vervelend die halfbakken streams. Is ook maar 8e per maand meer ofzo.Feyenoord Rotterdam![]()
Assassin’s Creed IV: Black Flag: Voor 31 januari 2014.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef DutchSL het volgende:
Die acties liepen tot 31 december volgens mij ja, ook voor Assassins Creed en Call of Duty enzo (niet alleen EA dus).
Battlefield 4: Voor 28 maart 2014.
Injustice: Gods Among Us: Voor 31 maart 2014.
NBA 2K14: Voor 31 maart 2014
Call of Duty: Ghosts: Voor 31 maart 2014Feyenoord Rotterdam![]()
racistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:18 schreef Fuszy het volgende:
holy fuck sturridgeof sterling. Kon het niet goed horen
![]()
Dit. En bij die andere games kun je m ook upgraden via de Store, alleen dan heb je dus een PS3 disc voor een PS4 spel...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Assassin’s Creed IV: Black Flag: Voor 31 januari 2014.
Battlefield 4: Voor 28 maart 2014.
Injustice: Gods Among Us: Voor 31 maart 2014.
NBA 2K14: Voor 31 maart 2014
Call of Duty: Ghosts: Voor 31 maart 2014![]()
Stevie G 1-0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cerci >> Lichtsteinerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Team weer een beetje aangepast. Heb nog 380k over...
[ afbeelding ]
Bespaar ik je nog eens 12k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtf waarom kan ik niet aanmelden bij PSN iemand nog meer dit probleem?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eindelijk, Sony pakt de bad guys eens aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
wtf waarom kan ik niet aanmelden bij PSN iemand nog meer dit probleem?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn club staat bijna onderaan.. en hij is geen bronze meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef DutchSL het volgende:
DS2, Osborne heeft gescoord.
Maar ze verliezen toch, dus no harm done.![]()
![]()
why bad guy?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk, Sony pakt de bad guys eens aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nopequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
wtf waarom kan ik niet aanmelden bij PSN iemand nog meer dit probleem?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
moet je nog een keer doen larsiequote:
#FreeTrapz![]()
IF Diego Costa is ook wel krankzinnig duur geworden zeg, ik hou het maar bij de NIF want als er iemand een UP verdient is hij het wel..![]()
Llorente is volgens mij een beetje verliefd op Lichtsteiner.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cerci >> Lichtsteiner
Bespaar ik je nog eens 12k![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel ik krijg voor de PS3 versie bij Gamemania. Maar daar is het spel wss ook 20¤ duurder... Heb ook nog een DS Lite, die ik blijkbaar voor zo'n 25¤ kan inwisselen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Marktplaats, PS3 versie verkopen en PS4 kopen?![]()
Homo's in je team? Gelijk eruit gooienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Llorente is volgens mij een beetje verliefd op Lichtsteiner.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zal bakkert wel geen last van hebben met zijn russenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Homo's in je team? Gelijk eruit gooien
#FreeTrapz![]()
Ik speel pro clubs ook met homo's.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Homo's in je team? Gelijk eruit gooien![]()
pff net nu Everton beter gaat draaien kan de Steur ineens zo doorlopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barry kan er echt geen kut van, verpest het voor de hele groepAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat is een leuke teamnaam voor Lindgren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
pff net nu Everton beter gaat draaien kan de Steur ineens zo doorlopen
Leuk dat je ook meedenkt Tim![]()
Precies. Al die sodemietertjes eruit ''flikkeren''quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal bakkert wel geen last van hebben met zijn russen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
wowwwwwwwwwwwww SturridgeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoor jou altijd over anaal vernederen met bukharov, dus het zal wel mee vallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Al die sodemietertjes eruit ''flikkeren''
edit: volgens mij mis ik mooie doelpunten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt een FIFA lob dit hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De mijne net BIN gekocht, moest heel snel klikken voor 48k. Met een doodoog eropquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef DutchSL het volgende:
Er liepen vier open bids binnen de minuut af, ik heb de goedkoopste van de 4
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga je hem gebruiken of voor de handel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De mijne net BIN gekocht, moest heel snel klikken voor 48k. Met een doodoog erop![]()
Gebruiken. IF Adje eruit, SIF Adje erinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga je hem gebruiken of voor de handel?
Jij?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik nog een SIF Cabaye kan SMLENO'en denk ik het wel ja. Anders twijfel, BPL is niet echt mijn competitie en Togo is een ramp.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebruiken. IF Adje eruit, SIF Adje erin
Jij?![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebruiken. IF Adje eruit, SIF Adje erin
Jij?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een lekker alternatief BPL team (grotendeels)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens uitproberen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke counter?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Fuszy het volgende:
Mijn stream hing toen die counter begon.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie dat IF Eto'o ook weer gaat stijgen na morgen ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sommige spelers zijn onomstreden (Nani, Jovetic), maar met name de verdediging zijn goedkope alternatieven, in plaats van te gaan voor de dure en standaard spelers (Ramires, Toure, Vertonghen, Clichy, Baines,Walker). En speelt prima, anders had ik ze intussen wel ingewisseld voor wat duurdersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een lekker alternatief BPL team (grotendeels)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
thanksquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Pogba is de beste CDM van het spel btw. Echt niet normaal hoe goed die man is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:GeniusFootball twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 21:44:24Chelsea sold Daniel Sturridge and signed Demba Ba.. Let this sink in. reageer retweet
![]()
![]()
En Amrabat dus ook weg. Heeft Galatasaray zelf ook nog wat aangetrokken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Na Nounkeu ook Bruma (de Portugees dus) naar Gaziantepspor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat lekker met de loopbaan van Bruma zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Na Nounkeu ook Bruma (de Portugees dus) naar Gaziantepspor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sirigu is primaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie is een betere keeper in FUT; Sirigu, Casillas of Lopez?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
BAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, Hajrovic ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Amrabat dus ook weg. Heeft Galatasaray zelf ook nog wat aangetrokken?
http://wefut.com/en/player/7208Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt onverdiend jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
arseanl
echt zo kut he. hadden al 2-0 achter moeten staan grafteam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sirigu is goed, Lopez vond ik kut, Casillas niet geprobeerd maar wel altijd goed als ik tegne hem speel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie is een betere keeper in FUT; Sirigu, Casillas of Lopez?![]()
twitter:BreakingBad_AMC twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 21:42:54Jonathan Banks (Mike) joins #BetterCallSaul! Learn more: http://t.co/a4AuDi5erg http://t.co/bUEPpN3KbN reageer retweet
![]()
Verheug me wel op die serie.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een of andere Braziliaanse silver LB hadden ze gehaald.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Amrabat dus ook weg. Heeft Galatasaray zelf ook nog wat aangetrokken?![]()
Telles!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een of andere Braziliaanse silver LB hadden ze gehaald.![]()
wapperwapperwapper thad![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuer behoort in mijn beleving (nooit met hem gespeeld, wel tegen hem) tot de top3 keepers van het spel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Thnx, heb nu Sirigu maar had hier voor Neuer. Sirigu lijkt wel een stuk minderNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is een half jaar geblesseerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat lekker met de loopbaan van Bruma zoGalatasaray heeft plek nodig voor aangekochte buitenlanders.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
kutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Young.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
4-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pingel poolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dom van Howard hoor ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
en de field goal, 7-0 Liverpool nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
was een lag penalty zo te zienquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
heb ik IF Eto'o gehaald, weet ik niet wat ik er mee aan moet, haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
heb ik IF Eto'o gehaald, weet ik niet wat ik er mee aan moet, haha![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat spelen Young en Valencia opeens goed vandaag.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik ga er wel een team mee maken, zag em voor 420k staan. ik dacht even halen.misschien dat hij duurder wordt na morgen![]()
Ik vond het maar matig tot aan die goal van Young. Man U werd ook flink teruggedrukt na rust..38% balbezit tot aan die 2-0quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef TBakkert het volgende:
Wat spelen Young en Valencia opeens goed vandaag.
Daarna weggezapt overigens dus misschien werd het toen wat minder triest.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valencia loopt zich zowaar niet elke stap een stukje dichter naar balverlies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het maar matig tot aan die goal van Young. Man U werd ook flink teruggedrukt na rust..38% balbezit tot aan die 2-0
Daarna weggezapt overigens dus misschien werd het toen wat minder triest.
Gaf ook al een paar goede voorzetten en schoot net heel hard via de keeper op de paal..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wie zijn de andere twee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuer behoort in mijn beleving (nooit met hem gespeeld, wel tegen hem) tot de top3 keepers van het spel.
Boateng maakt zo enorm veel fouten bij mij, Hummels stapt veel te ver in en Dante is niet kopsterk/supersloom. Was er zo flauw van dat ik T. Silva maar heb gehaald, vandaar dat Neuer het veld even moest ruimenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Iemand een goede stream voor liverpool - everton? was even beneden en die stream die ik had is nu helemaal aidsFeyenoord Rotterdam![]()
Maarja, nog steeds Phil Jones en Ryan Giggs als 2 middenveldersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Valencia loopt zich zowaar niet elke stap een stukje dichter naar balverlies.
Gaf ook al een paar goede voorzetten en schoot net heel hard via de keeper op de paal...![]()
![]()
![]()
Giggs is net zo oud als Solksjaerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maarja, nog steeds Phil Jones en Ryan Giggs als 2 middenvelders![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet ik niet. Ik heb zelf geen hele goede (=dure) doelmannen in mijn team, want ik vind ze nooit zoveel coins waard. Maar denk dat Cech er ook wel bij zitquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cech is echt heel goed. Veruit de beste keeper die ik heb gehad en die ik ben tegengekomen dit jaar. Maar die is ook cheap.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb zelf geen hele goede (=dure) doelmannen in mijn team, want ik vind ze nooit zoveel coins waard. Maar denk dat Cech er ook wel bij zit
Lloris was 80k ofzo vorig jaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cech, Neuer...jij nog een derde?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech is echt heel goed. Veruit de beste keeper die ik heb gehad en die ik ben tegengekomen dit jaar.
E: nooit geweten dat die cheap is. Ik dacht dat die ook loeiduur zou zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Carrick nog geblesseerd en Fletcher niet helemaal fit. Ook Fellaini nog geblesseerd. Met die spelers moet je wel een redelijk blok kunnen zetten en met Carrick heb je ook een goede verbinding naar een topaanval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maarja, nog steeds Phil Jones en Ryan Giggs als 2 middenvelders![]()
Maarja, we moeten het nog maar zien.
Buffon zou j zeggen, maar die is in FIFA ieder jaar weer matig. Courtois vind ik wel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cech, Neuer...jij nog een derde?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Ik had hem gisteren goedkoper kunnen krijgen, maar goed. Als ik hem nu list voor de goedkoopste BIN heb ik al winst dus best goede prijs..
Nu een team verzinnen met Adebayor en Cabaye en Ben Arfa..![]()
Jij een goedkopere Adje, ik een goedkopere Cabayequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem gisteren goedkoper kunnen krijgen, maar goed.
Nu een team verzinnen met Adebayor en Cabaye en Ben Arfa..
Voor deze had je gisteren je neus opgehaald, maar daar heb je nu best wat geduld voor moeten hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
teringmongool FlaminiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luuk meteen een basisplek denk ik, Remy rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
netjes, is dat Xbox of PS3?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem gisteren goedkoper kunnen krijgen, maar goed. Als ik hem nu list voor de goedkoopste BIN heb ik al winst dus best goede prijs..
Nu een team verzinnen met Adebayor en Cabaye en Ben Arfa..![]()
zou toch mooi zijn als je dan nu ook niet met je kaart op FUT kon spelen van remyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Luuk meteen een basisplek denk ik, Remy rood
#FreeTrapz![]()
In dat geval zou Sturridge nu ineens duurder worden op de marktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als je dan nu ook niet met je kaart op FUT kon spelen van remy
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
netjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
word ie ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zou Sturridge nu ineens duurder worden op de marktwant 3 keer gescoord. dus waarschijnlijk IF.
maar zou toch leuk zijn. als spelers geschorst zijn kan je er niet mee spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PinorageWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Maar ik bedoelde in het geval hij niet gescoord had vandaag. Al die kids zouden direct naar de op-een-na snelste speler overspringenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
word ie ookwant 3 keer gescoord. dus waarschijnlijk IF.
maar zou toch leuk zijn. als spelers geschorst zijn kan je er niet mee spelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2x en een pingel gemist. En dinsdagwedstrijd..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar zou toch leuk zijn. als spelers geschorst zijn kan je er niet mee spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze wedstrijden tellen denk ik niet meer mee voor de totw. die totw is allang gemaakt bij EA helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar zou toch leuk zijn. als spelers geschorst zijn kan je er niet mee spelen.![]()
oh zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde in het geval hij niet gescoord had vandaag. Al die kids zouden direct naar de op-een-na snelste speler overspringenhaha snapte hem al niet.
zou mooi zijn. Luiz rood al die engelse kut kinderen die dan hun team om moeten gooien
@maver en tim SIF suarez was ook dinsdag wedstrijd
#FreeTrapz![]()
TOTW wordt komende nacht wel weer gelekt zoals afgelopen weken. EA heeft allang de TOTW gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh zohaha snapte hem al niet.
zou mooi zijn. Luiz rood al die engelse kut kinderen die dan hun team om moeten gooien
@maver en tim SIF suarez was ook dinsdag wedstrijd![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Suarez weer iemand bijten, paar maanden niet met je Suarez kunnen spelenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Gaat over dat als iemand een schorsing krijgt, dat je ook niet met diegene kan spelen in FUTquote:Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, lijkt me dus geen goed plan als je veel coins voor iemand neerlegt en dan gestraft wordt voor diens misdragingen.
Misschien iets voor H2H. Maar goed, veel te veel werk voor EA om alles bij te houden, BPL willen ze dat vast wel doen, maar alle schorsingen in de Saudische of Colombiaanse competitie ?![]()
![]()
Dat is nogal cru. En als je speler in het echt overlijdt, dat je hem ook echt kwijt bentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:47 schreef DutchSL het volgende:
Ja, lijkt me dus geen goed plan als je veel coins voor iemand neerlegt en dan gestraft wordt voor diens misdragingen.
Misschien iets voor H2H. Maar goed, veel te veel werk voor EA om alles bij te houden, BPL willen ze dat vast wel doen, maar alle schorsingen in de Saudische of Colombiaanse competitie ?![]()
Is dit de echte toefjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nogal cru. En als je speler in het echt overlijdt, dat je hem ook echt kwijt bent![]()
nope. Ook echt zonde. Daar heb je geen fuck aan hem..tenzij je alleen wil skillen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Neymar op CM, zou dat een beetje werken ? denk het niet heAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neymar is inderdaad een briljante spitsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef Maver24 het volgende:
ik zet Neymar wel even op CAM, das toch een stuk beterDodelijk voor de goal, vliegensvlug en 2 benig
![]()
![]()
Wat verwachten jullie van de prijs van SIF Cabaye na morgen. ik heb em wel gehaald voor 115k maar ik heb zo mijn bedenkingen ofzo. weet het niet![]()
mehh..hoef voor deze film niet naar Amsterdam denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi!quote:leuk dit
Ik had voor mezelf bedacht dat je weg was omdat je een relatie had gekregen maar volgens die logica ben je nu terug omdat het weer uit is , klopt dat een beetje?![]()
![]()
moet ik het glazen bol plaatje weer van stal halen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Wat verwachten jullie van de prijs van SIF Cabaye na morgen. ik heb em wel gehaald voor 115k maar ik heb zo mijn bedenkingen ofzo. weet het niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoi!leuk dit
Ik had voor mezelf bedacht dat je weg was omdat je een relatie had gekregen maar volgens die logica ben je nu terug omdat het weer uit is , klopt dat een beetje?!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals ik het lees zijn de voorpremierekaarten alleen geldig in Amsterdam maar de vrijkaarten overalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mehh..hoef voor deze film niet naar Amsterdam denk ik.![]()
Ik denk dat die morgen 2x Ibra waard is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Wat verwachten jullie van de prijs van SIF Cabaye na morgen. ik heb em wel gehaald voor 115k maar ik heb zo mijn bedenkingen ofzo. weet het niet![]()
oh nu je het zegtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zijn de voorpremierekaarten alleen geldig in Amsterdam maar de vrijkaarten overal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha. Ik kan er geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoi!leuk dit
Ik had voor mezelf bedacht dat je weg was omdat je een relatie had gekregen maar volgens die logica ben je nu terug omdat het weer uit is , klopt dat een beetje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |